Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
wat is UD en TD?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
conor op UD of TD gaf 1:81
zet er 25 op in en je harkt een lekker salaris binnen
Ja goed he. Kut F'noorder.quote:
Smart businessquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
Mcgregor sports and entertainment ook groot op het doek.
Heldquote:
heb hier bijna een fles rode vodka achter de kiezen...gaat nog verdomd goed eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja goed he. Kut F'noorder.
Pinda's en bier. Kan niet beter.
Paupersquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef Lange_Lans het volgende:
"Bijna 2 ton voor een kaartje."
Mietjes.
Die kijkt in de bijkamer met de andere vrouwen he. Jwz.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Held![]()
Vindt het vrouwtje het wel oke?
dat ligt aan je geslacht, dan doet iedereen opeens wel lief tegen jequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik net als met het Olympische Spelen gewoon binnen kan vallen als noob en dat niemand een fuck geeft.
Moet je de prijzen eens opzoekenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef over_hedge het volgende:
Best apart dat het stadion totaal nog niet vol zit.
en ook niet uitverkocht dusquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:43 schreef over_hedge het volgende:
Best apart dat het stadion totaal nog niet vol zit.
Ging even afwas afdrogen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij zijn we Amarantha kwijt![]()
had ik toch die foto niet moeten sturen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij zijn we Amarantha kwijt![]()
had ik toch die foto niet moeten sturen
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu voelquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kijkt in de bijkamer met de andere vrouwen he. Jwz.
afdrogen sure... de afwas.. yeah rightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |