Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
Dat is het enige positieve aan deze circus, als Conor wint wint MMA.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als McGregor wint kijk ik nooit meer boksen.
Boksen > MMAquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve aan deze circus, als Conor wint wint MMA.
Paar barkies zekerquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel pakt Dana White eigenlijk met deze wedstrijd?
Veel mooiere sport imo.quote:
Lol, doet die goed.quote:
Doet ie vrijwillig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
WME IMG, de eigenaar van de UFC. Die zal wel wat pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat gaat ook nog hele act worden van een uurquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over walk-in music?
Volksliederen, maar misschien eerst nog een eigen nummer idd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer, als ik bokser was, instant walk-in.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer, als ik bokser was, instant walk-in.
Mag hopen dat ze een eigen walksong hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Volksliederen, maar misschien eerst nog een eigen nummer idd.
Ik heb wel een ideetje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over walk-in music?
Una paloma blanca...........quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze een eigen walksong hebben.
Deel dan even, egoist...quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:22 schreef dvdfreak het volgende:
dus 8 euro voor een zondagdagpas betaald dan maar ill stream
Is het ook volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:22 schreef Jimbo het volgende:
moet zeggen, floyd doet het leuk met dat kind met leukemie op fox 4, gewoon aardige vent als je t zo ziet
toch blijf ik mcgregor fanboy.quote:
Ja, hij ook met jou.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toch blijf ik mcgregor fanboy.
Denk dat ik t heel goed met die vent kan vinden
quote:Datum: ?/?/2017
Gewichtsklasse: Onbekend
Locatie: T-Mobile Arena, Las Vegas (naar alle waarschijnlijkheid)
Had waarschijnlijk geen zin om met zijn ex te praten die hij klappen heeft gegeven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:22 schreef Jimbo het volgende:
moet zeggen, floyd doet het leuk met dat kind met leukemie op fox 4, gewoon aardige vent als je t zo ziet
'Muricah...quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:25 schreef GGMM het volgende:
Ik keek net even dit.
Dit is toch gewoon ongelooflijk triest?Zijn er volwassenen die dit cool vinden?
Just don't knock over his Guinness.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toch blijf ik mcgregor fanboy.
Denk dat ik t heel goed met die vent kan vinden
In the land of the free danquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:32 schreef fukforce het volgende:
Ik heb gelukkig geen stuiver betaald voor deze onzin 7,95 loco boys
Voor free schijnt zonquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
In the land of the free dan
......
Het is niet verplicht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:34 schreef Doublepain het volgende:
Heb eigenlijk helemaal geen zin om dit te kijken
Wat een kut partij eigenlijk
Het is da ikt wat Waves heb omgezet naar Wagerr om te kunnen wedden op deze onzin. Ondertussen doe ik nog wat trades op binance exchange want deze shit is echt rukquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:34 schreef Doublepain het volgende:
Heb eigenlijk helemaal geen zin om dit te kijken
Wat een kut partij eigenlijk
Yep. Blijkbaar verkoopt die onzin.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:25 schreef GGMM het volgende:
Ik keek net even dit.
Een grote act dit, showmannen niet meerquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:25 schreef GGMM het volgende:
Ik keek net even dit.
Als je roept dat het een grote flopshow is dan kijkt iedereen je raar aan en komen ze met analyses aanzetten waarom dit een gevecht van de eeuw is..quote:
sowiesoquote:
ach, ze zal het wel verdiend hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk geen zin om met zijn ex te praten die hij klappen heeft gegeven.
Ik ken eigenlijk alleen mensen die zeggen dat het een grote flopshow is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je roept dat het een grote flopshow is dan kijkt iedereen je raar aan en komen ze met analyses aanzetten waarom dit een gevecht van de eeuw is..
Conor drinkt nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:27 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Just don't knock over his Guinness.
Ik niet, echt hinderlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen mensen die zeggen dat het een grote flopshow is.
Ja en dan zeg je toch dikke lul en ga je slapen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je roept dat het een grote flopshow is dan kijkt iedereen je raar aan en komen ze met analyses aanzetten waarom dit een gevecht van de eeuw is..
Niet zo zeer gerelateerd aan de wedstrijd indeedquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat dan? Of niet over de wedstrijd?
Ben je een watje ofwaquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:42 schreef fukforce het volgende:
Ik word bedreigd door mijn buurman moet ik de politie bellen???
Ja maar wie weet is het een gevecht van de eeuw (wat het NIET is)quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en dan zeg je toch dikke lul en ga je slapen?
Ah oke.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet zo zeer gerelateerd aan de wedstrijd indeed.
vond conor vs diaz brothers dan leukerquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een grote act dit, showmannen niet meer
Ik zie liever dit gewoon:
Hayegod
http://buffstream.com/watch/boxing.php kun je beter deze kijken. Iemand anders moest inloggen maar ik hoefde dat niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:43 schreef govie het volgende:
Begint in 19 minuten.
Goede stream: http://www.genti.stream/liverpool-live-stream.php
Andere streams: https://www.reddit.com/r/(...)weather_vs_mcgregor/
Ik heb twaalf cm over Floyd. Wat gaat hij doen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:45 schreef Jimbo het volgende:
gvd die kinderen van maywether, je zal zn wijf mee naar huis nemen, uit elkaar trekken en dan langs je nieuwe schoonouders moeten
zou mij echt niet chill voelen
ik ben 178, maar heb vast ook wel 12 cm meer hangen dan floydquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb twaalf cm over Floyd. Wat gaat hij doen dan?
Zou het er niet op wagen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb twaalf cm over Floyd. Wat gaat hij doen dan?
wut dan blijf je op tot t event begint en blijf je niet tot 't einde?quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:49 schreef Morendo het volgende:
Ik ga zo lekker slapen iig.
De ballen!
Ps. Floyd wint.
Een soort fluffer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wut dan blijf je op tot t event begint en blijf je niet tot 't einde?
anticlimax
flop flop en gaanquote:
Grappig genoeg ben je dan net zo lang als Iron Mike.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben 178, maar heb vast ook wel 12 cm meer hangen dan floyd
Nouwja, hij houdt ons bezig tot het echte werk begint.quote:
maar dan blank en zonder tattoo in het gezichtquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Grappig genoeg ben je dan net zo lang als Iron Mike.
Het begint pas over meer dan drie uur vriend.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wut dan blijf je op tot t event begint en blijf je niet tot 't einde?
anticlimax
2 uur, 5 uur is 't gevecht ongeveer als ik t in kan schattenquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het begint pas over meer dan drie uur vriend.
Maar misschien blijf ik nog even hangen...... I'll see.
Oke, maar die vocht dus zwaargewicht. Moet je voorstellen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan blank en zonder tattoo in het gezicht![]()
een bok spierquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, maar die vocht dus zwaargewicht. Moet je voorstellen.
Yup, erg indrukwekkend fysiek.quote:
moet je vroeg zijn en facebook vermijden , morgen is anders t eerste wat je ziet een spoiler.quote:
Gevecht begint rond zes denk ik. Uitzending natuurlijk (veel) eerder.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2 uur, 5 uur is 't gevecht ongeveer als ik t in kan schatten
Ik heb geen facebook gelukkig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:54 schreef Jimbo het volgende:
moet je vroeg zijn en facebook vermijden , morgen is anders t eerste wat je ziet een spoiler.
bedankt voor de reminder waarom ik écht nooit aan kinderen moet beginnenquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook gelukkig.
En zet gewoon mn browser al op torrentsite, downloaden en kijken.
Al is de kans redelijk dat m'n dochter toch rond 5en wel begint te huilen.
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook gelukkig.
En zet gewoon mn browser al op torrentsite, downloaden en kijken.
Al is de kans redelijk dat m'n dochter toch rond 5en wel begint te huilen.
bedanktquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerdZegt ook even niks ofzo.
conor gaat winnenquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Het mooie is dat wij een paar euro betalen voor die uitzending. Of je kijkt een skere stream voor niks. In Amerika ben je gewoon 100$ kwijt voor ppv. En dat voor 2 minuutjes voordat die Ier kapot hard geklapt wordt.
Ja zou dat er zeker niet voor over hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Het mooie is dat wij een paar euro betalen voor die uitzending. Of je kijkt een skere stream voor niks. In Amerika ben je gewoon 100$ kwijt voor ppv. En dat voor 2 minuutjes voordat die Ier kapot hard geklapt wordt.
Dammmmnquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:01 schreef ForzaMilan het volgende:
In Amerika ben je gewoon 100$ kwijt voor ppv
Dat is de discipel van Mayweather toch?quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:01 schreef Jimbo het volgende:
davis is ook wel vet om te kijken, envals cleverly
Als je dat denkt, kun je nog even heeeeel veel geld verdienen. Flink inzetten!quote:
Dat wordt dan op een christelijke tijd uitgezonden en dan lapt gewoon iedereeen een tientje.quote:
heb al flink ingezet, dus hopelijk win in groot:Yquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je dat denkt, kun je nog even heeeeel veel geld verdienen. Flink inzetten!
Conor zal na dit 'gevecht' financieel onafhankelijk zijn ja.
yes, voor de titel ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is de discipel van Mayweather toch?
Oké cool.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yes, voor de titel ook
die ervoor is ook voor een titel geloof ik
Ik heb wel een zwak voor Conor. Hoop ook dat hij het gewoon doet. Denk het alleen niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb al flink ingezet, dus hopelijk win in groot:Y
als ie wint dan win ik goed,quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor Conor. Hoop ook dat hij het gewoon doet. Denk het alleen niet.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:08 schreef Amarantha het volgende:
Naja zeg mijn stream is ermee gestopt en draait nu een stom programma van FOX.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:08 schreef Amarantha het volgende:
Naja zeg mijn stream is ermee gestopt en draait nu een stom programma van FOX.
Ja das bij mij ook hoor.quote:
Ja kleine piemol wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:10 schreef Jimbo het volgende:
tevens volgens mij heeft conor tijdens de weigh ins een stiffie.. bah
beetje storend dat ie zo opgewonden wordt van het geilen op zulke schreeuw sessies, tape hem dan aan je been ofzoquote:
The more you know.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ieren hebben de kleinste penis van witmens. Geen grap.
Ja rare fetisj wel, naar mannen schreeuwen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beetje storend dat ie zo opgewonden wordt van het geilen op zulke schreeuw sessies, tape hem dan aan je been ofzo
Oh dan valt het allemaal nog wel mee. Wel spijtig van mijn vorige stream want die werkte wel lekker.quote:
voor 50m zou ik dat ook doen, en een stiffie hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja rare fetisj wel, naar mannen schreeuwen.
nee kloptquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:13 schreef govie het volgende:
Klopt het dat er nou een spelshow bezig is of heb ik een deadlink?
Ik zou iig mijn best doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor 50m zou ik dat ook doen, en een stiffie hebben
Gezien de hoeveelheid publiek kan het goed kloppenquote:
https://www.reddit.com/r/(...)vs_mcgregor/dm62uha/quote:
Ja zag er niet zo goed uit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:14 schreef Jimbo het volgende:
ugh die rechter ringgirl
doe gewoon niet, haal brittany dan ofzo
Nee schijnt ook over te zijn geschakeld naar dat andere programma.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:15 schreef govie het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)vs_mcgregor/dm62uha/
VLC link pakken, dan opent die stream in VLC en krijg je geen ads.
Moeten ze zelf doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn het bij vrouwelijke gevechten ook dames die de borden vasthouden?
quote:
sterker nog, die ring girls verdienen vaak meer dan de vrouwelijke vechtersquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn het bij vrouwelijke gevechten ook dames die de borden vasthouden?
Lol, verdienen die dan zo lekker of de vechters zo kut?quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sterker nog, die ring girls verdienen vaak meer dan de vrouwelijke vechters
rhonda rousey heeft hier nog veel over lopen klagen en boe-hoeen
Naar verwachting is de ringwalk net voor 05.00.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:13 schreef koningkerel het volgende:
Misschien al eeder gevraagd, maar hoe laat begint de 'echte' match? Ziet er nog niet vol uit daarbinnen...
25k ringgirl, 10k voor gemiddelde vechtchickquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol, verdienen die dan zo lekker of de vechters zo kut?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
25k ringgirl, 10k voor gemiddelde vechtchick
ligt nu wel iets hoger omdat ook die vrouwen populairder worden maar dr zit wel een gap tussen.
Dames zoals cyborg, holly holm, of page van sant (google die maar even) verdienen vaak meer
paigequote:Op zondag 27 augustus 2017 03:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, en dat is dan en vechtmachine.
en ja die slaat je doodquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, en dat is dan en vechtmachine.
Haha geloof het zo.quote:
Geniet ik van.quote:
thanks buddyquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:22 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
acestream://917ee01edcb76cd3b37672d94a41b4a5ae97a572 [HD] [Dutch] [Fox Sports 2]
Het was drukker bij de weigh in van McGregor en Mayweather idd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop toeschouwers verkleed als stoel
mja iedereen komt maar voor 1 dingquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het was drukker bij de weigh in van McGregor en Mayweather idd.
Yup.quote:
Hoe ver loopt dit achter? Ik kijk nu via hier.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:22 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
acestream://917ee01edcb76cd3b37672d94a41b4a5ae97a572 [HD] [Dutch] [Fox Sports 2]
Als je nu niet de eerste knockdown van McGregor ziet loop je een paar uur achter.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ver loopt dit achter? Ik kijk nu via hier.
Geen ideequote:Op zondag 27 augustus 2017 03:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
600secondenquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en als deze ermee stopt zijn er nog genoeg (voor nu) te vinden. Had net ook een Engelse.quote:
Thanks die stream werkt erg goed.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:43 schreef govie het volgende:
Begint in 19 minuten.
Goede stream: http://www.genti.stream/liverpool-live-stream.php
Andere streams: https://www.reddit.com/r/(...)weather_vs_mcgregor/
nog 2 min hier van ronde 9quote:
dat is boxenquote:
Bij die engelse streams ben ik bang dat die vlak voor de wedstrijd storm beginnen te lopen, en dan plat gaan. Maar we zullen het zien...of nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en als deze ermee stopt zijn er nog genoeg (voor nu) te vinden. Had net ook een Engelse.
dat iddquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk steeds, gooi een high kick.. en dan, ohja..
Heb nu een Engelse en een Nederlandse erin staan. Mag toch hopen dat 1 van de 2 wel blijft werken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Bij die engelse streams ben ik bang dat die vlak voor de wedstrijd storm beginnen te lopen, en dan plat gaan. Maar we zullen het zien...of niet
Waarschijnlijk wel, en anders kun je eerder naar bedquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb nu een Engelse en een Nederlandse erin staan. Mag toch hopen dat 1 van de 2 wel blijft werken.
Dit is wel beter dan al die livestreams die ik eerder heb aangeklikt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:49 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, en anders kun je eerder naar bed
"Jimboooooooooooooooooooooquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat idd
of in de clinch wat knietjes enzo
tevens kusje aan lb <3
<3quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Jimbooooooooooooooooooooo, kusjes terug!"
quote:
heuj zo lig ik er nu ook bijquote:
neequote:
Will je ook een man (?) die je koppie masseert?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
heuj zo lig ik er nu ook bij
ben ik nu ook een pro boxer?
Who da fook is maywether
ligt eraan welk koppiequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Will je ook een man (?) die je koppie masseert?
En dan een rematch voor hetzelfde salaris, beetje zoals Verhoeven en Hari.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:08 schreef Jimbo het volgende:
maywether gaat zn hand brekenconor wint
doei
ja of mma regelsquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan een rematch voor hetzelfde salaris, beetje zoals Verhoeven en Hari.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Athurwat een prachtige irritante kerel was dat altijd.
Niet nog, wel weerquote:
Doet Mayweather nooit, Hari overigens toen ook niet tegen Overeem.quote:
mma is ook gewoon veel tofferquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet Mayweather nooit, Hari overigens toen ook niet tegen Overeem.
Snap ik wel, maar dat is wel jammer.
Daarom vind ik persoonlijk MMA leuker (wil geen MMA kaap/MMA vs boxing hebben) omdat het meer op een echt gevecht lijkt, als op straat, dan zal Mayweather niet zo arrogant over zijn kansen kunnen zijn.
Nee, Rico heeft al 2 fights gepland, waarvan 1 dikke bullshit is tegen oud-MMA vechter Antonio Bigfoot Silvaquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mma is ook gewoon veel toffer
is er eigenlijk al wat bekend over rico vs hari 2? of riko vs bonjaski ?
haha tegen silva? toch vetquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Rico heeft al 2 fights gepland, waarvan 1 dikke bullshit is tegen oud-MMA vechter Antonio Bigfoot Silva
nee net als vroeger moeten gekleurde mensen achterin zitten en ze mogen pas naar binnen als de rest er al is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:19 schreef Luppie0110 het volgende:
Mag het publiek pas om 5 uur naar binnen?
Desinteresse. De meeste komen vlak voor het main event pas.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:19 schreef Luppie0110 het volgende:
Mag het publiek pas om 5 uur naar binnen?
En toch zal het leeg blijven. Vrijdag waren er nog duizenden kaarten beschikbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Desinteresse. De meeste komen vlak voor het main event pas.
Serieus?quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En toch zal het leeg blijven. Vrijdag waren er nog duizenden kaarten beschikbaar.
zeg, kan jij hier eigenlijk modden? of zijn we mod loos?quote:
toch zou je dr doenquote:
Neequote:Op zondag 27 augustus 2017 04:24 schreef Jimbo het volgende:
In andere woorden, kan ik vunzigheid posten zonder gezeik? <3
iedereen zou conor doen.#manbonerquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom wel een beetje terug op mijn opmerking dat ik hem zou doen.
Ditquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom wel een beetje terug op mijn opmerking dat ik hem zou doen.
quote:
of een hartslag heeftquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, best een knappe/leuke vrouw, zolang ze niet praat
Nou, Amarantha zijn we voorlopig kwijt.quote:
wat mij vooral stoort is dat al zn tattoos in een andere stijl zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je zule coole tattoo's.. en dan heb je die Bacardi looking prikkeldraad op je rug
daar loop je twee dagen achter aan met een zak zoutquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, Amarantha zijn we voorlopig kwijt.
dan zou je mij ook doenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké oké ik zou hem toch wel doen.
blank, baard en tattoo'squote:
http://www.ad.nl/andere-s(...)mayweather~af5ce482/quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:24 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Serieus?
Dat was bij Manny tegen Mayweather wel anders.
quote:Vooropgesteld, een kaartje is ook niet goedkoop. Zo koop je op Stubhub.nl een kaartje voor de voorste rij voor het lieve sommetje van 90.306,15 euro. Voor de slechtst ingeschaalde plekken betaal je nog steeds zo'n 1.500 euro.
Maar waar bijvoorbeeld het gevecht tussen Mayweather en de Filipijn Manny Pacquiao in no time uitverkocht was, daar stokt de verkoop voor het gevecht dat in de nacht van zaterdag op zondag plaatsvindt. Volgens MailOnline zijn er nog 7.000 stoelen vrij, terwijl het strijdtoneel, de T-Mobile Arena in Las Vegas, 'slechts' plek biedt voor 18.000 bezoekers.
Sowiesoquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, swag, in shape..
Dat wel?
Hahaha wtf is deze.quote:
Godverdomme dan ben ik gruwelijk sexyquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Baard en tattoo's is wel gruwelijk sexy. (meestal)
Damn 7/18k nog vrij...quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/andere-s(...)mayweather~af5ce482/
[..]
Foto's zijn altijd welkom in DM.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme dan ben ik gruwelijk sexy
vraag lb maar om de detailsquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto's zijn altijd welkom in DM.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto's zijn altijd welkom in DM.
met die prijsquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja godver daar heb ik toch niks aan.
Als je goed zoekt zie je nog beeld op fok van mij in m'n hipster fase voor hipster een ding wasquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Redbull en een dikke lijn erbij en 't feestje begint!quote:
doet z'n naam geen eer aan neequote:
Ik ben bang dat ik over een uurtje wel slaapquote:
Jeetje dan moet ik gaan zoeken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zie je nog beeld op fok van mij in m'n hipster fase voor hipster een ding was![]()
![]()
Al was ik toen tattoo loos....en had ik amper baardhaar maar dacht ik dat ik een baard kon groeien
Oh de goede ouwe begin 2010 tijd
doe jezelf een plezier.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie zijn de commentatoren bij Fox?
so worth it.quote:
laten we 't hopen, dan is 't snel overquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik over een uurtje wel slaap
7,5/10, baardje, witte zonnebril, surfer, houd van een biertje, ziet eruit als 1.85m, avonturistisch.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowiesoquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
7,5/10, baardje, witte zonnebril, surfer, houd van een biertje, ziet eruit als 1.85m, avonturistisch.
Piemel info wist LB niet.
Ben ik voor niets naar huis gekomenquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laten we 't hopen, dan is 't snel over
eindelijk op je eigen account, nu kunnen we weer funsig DM-enquote:
ja voor de knockout van maywether in ronde 3quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben ik voor niets naar huis gekomen
Hehe als het afgelopen is duik ik mij in nest ook weer in tot dat Feyenoord begintquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik over een uurtje wel slaap
Ik wil een foto.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
7,5/10, baardje, witte zonnebril, surfer, houd van een biertje, ziet eruit als 1.85m, avonturistisch.
Piemel info wist LB niet.
He bbyquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eindelijk op je eigen account, nu kunnen we weer funsig DM-en
dat zijn al die gevechtenquote:
rawrquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Ref stoppage! Ja hoor... en we zijn weer een stukje dichterbij!
Nee. Heb 100 ek op Mayweather, op punten. En wat sidebets op Conor (tegen beter weten in, maar omdat ik het wil). Ik ga rijk worden vanavond vertel ik je.quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja voor de knockout van maywether in ronde 3
quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Ref stoppage! Ja hoor... en we zijn weer een stukje dichterbij!
He'll dust him inside 4quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel rondes duurt het? Ik zeg 9.
conor op UD of TD gaf 1:81quote:Op zondag 27 augustus 2017 04:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee. Heb 100 ek op Mayweather, op punten. En wat sidebets op Conor (tegen beter weten in, maar omdat ik het wil). Ik ga rijk worden vanavond vertel ik je.
kut psv-er. hoe ist 'nouquote:
Dacht dat je Buenos bedoelde met kut psv'erquote:
quote:
Als je in McGregor zijn accent praat en dan zegt "he'll" .. dan zeg je eigenlijk dat Floyd wintquote:
allemaal kut psv-ersquote:Op zondag 27 augustus 2017 04:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht dat je Buenos bedoelde met kut psv'er
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |