Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
Dat is het enige positieve aan deze circus, als Conor wint wint MMA.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als McGregor wint kijk ik nooit meer boksen.
Boksen > MMAquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve aan deze circus, als Conor wint wint MMA.
Paar barkies zekerquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel pakt Dana White eigenlijk met deze wedstrijd?
Veel mooiere sport imo.quote:
Lol, doet die goed.quote:
Doet ie vrijwillig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
WME IMG, de eigenaar van de UFC. Die zal wel wat pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat gaat ook nog hele act worden van een uurquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over walk-in music?
Volksliederen, maar misschien eerst nog een eigen nummer idd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer, als ik bokser was, instant walk-in.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer, als ik bokser was, instant walk-in.
Mag hopen dat ze een eigen walksong hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Volksliederen, maar misschien eerst nog een eigen nummer idd.
Ik heb wel een ideetje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over walk-in music?
Una paloma blanca...........quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze een eigen walksong hebben.
Deel dan even, egoist...quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:22 schreef dvdfreak het volgende:
dus 8 euro voor een zondagdagpas betaald dan maar ill stream
Is het ook volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:22 schreef Jimbo het volgende:
moet zeggen, floyd doet het leuk met dat kind met leukemie op fox 4, gewoon aardige vent als je t zo ziet
toch blijf ik mcgregor fanboy.quote:
Ja, hij ook met jou.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toch blijf ik mcgregor fanboy.
Denk dat ik t heel goed met die vent kan vinden
quote:Datum: ?/?/2017
Gewichtsklasse: Onbekend
Locatie: T-Mobile Arena, Las Vegas (naar alle waarschijnlijkheid)
Had waarschijnlijk geen zin om met zijn ex te praten die hij klappen heeft gegeven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:22 schreef Jimbo het volgende:
moet zeggen, floyd doet het leuk met dat kind met leukemie op fox 4, gewoon aardige vent als je t zo ziet
'Muricah...quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:25 schreef GGMM het volgende:
Ik keek net even dit.
Dit is toch gewoon ongelooflijk triest?Zijn er volwassenen die dit cool vinden?
Just don't knock over his Guinness.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toch blijf ik mcgregor fanboy.
Denk dat ik t heel goed met die vent kan vinden
In the land of the free danquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:32 schreef fukforce het volgende:
Ik heb gelukkig geen stuiver betaald voor deze onzin 7,95 loco boys
Voor free schijnt zonquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
In the land of the free dan
......
Het is niet verplicht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:34 schreef Doublepain het volgende:
Heb eigenlijk helemaal geen zin om dit te kijken
Wat een kut partij eigenlijk
Het is da ikt wat Waves heb omgezet naar Wagerr om te kunnen wedden op deze onzin. Ondertussen doe ik nog wat trades op binance exchange want deze shit is echt rukquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:34 schreef Doublepain het volgende:
Heb eigenlijk helemaal geen zin om dit te kijken
Wat een kut partij eigenlijk
Yep. Blijkbaar verkoopt die onzin.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:25 schreef GGMM het volgende:
Ik keek net even dit.
Een grote act dit, showmannen niet meerquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:25 schreef GGMM het volgende:
Ik keek net even dit.
Als je roept dat het een grote flopshow is dan kijkt iedereen je raar aan en komen ze met analyses aanzetten waarom dit een gevecht van de eeuw is..quote:
sowiesoquote:
ach, ze zal het wel verdiend hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk geen zin om met zijn ex te praten die hij klappen heeft gegeven.
Ik ken eigenlijk alleen mensen die zeggen dat het een grote flopshow is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je roept dat het een grote flopshow is dan kijkt iedereen je raar aan en komen ze met analyses aanzetten waarom dit een gevecht van de eeuw is..
Conor drinkt nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:27 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Just don't knock over his Guinness.
Ik niet, echt hinderlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen mensen die zeggen dat het een grote flopshow is.
Ja en dan zeg je toch dikke lul en ga je slapen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je roept dat het een grote flopshow is dan kijkt iedereen je raar aan en komen ze met analyses aanzetten waarom dit een gevecht van de eeuw is..
Niet zo zeer gerelateerd aan de wedstrijd indeedquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat dan? Of niet over de wedstrijd?
Ben je een watje ofwaquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:42 schreef fukforce het volgende:
Ik word bedreigd door mijn buurman moet ik de politie bellen???
Ja maar wie weet is het een gevecht van de eeuw (wat het NIET is)quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en dan zeg je toch dikke lul en ga je slapen?
Ah oke.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet zo zeer gerelateerd aan de wedstrijd indeed.
vond conor vs diaz brothers dan leukerquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een grote act dit, showmannen niet meer
Ik zie liever dit gewoon:
Hayegod
http://buffstream.com/watch/boxing.php kun je beter deze kijken. Iemand anders moest inloggen maar ik hoefde dat niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:43 schreef govie het volgende:
Begint in 19 minuten.
Goede stream: http://www.genti.stream/liverpool-live-stream.php
Andere streams: https://www.reddit.com/r/(...)weather_vs_mcgregor/
Ik heb twaalf cm over Floyd. Wat gaat hij doen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:45 schreef Jimbo het volgende:
gvd die kinderen van maywether, je zal zn wijf mee naar huis nemen, uit elkaar trekken en dan langs je nieuwe schoonouders moeten
zou mij echt niet chill voelen
ik ben 178, maar heb vast ook wel 12 cm meer hangen dan floydquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb twaalf cm over Floyd. Wat gaat hij doen dan?
Zou het er niet op wagen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb twaalf cm over Floyd. Wat gaat hij doen dan?
wut dan blijf je op tot t event begint en blijf je niet tot 't einde?quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:49 schreef Morendo het volgende:
Ik ga zo lekker slapen iig.
De ballen!
Ps. Floyd wint.
Een soort fluffer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wut dan blijf je op tot t event begint en blijf je niet tot 't einde?
anticlimax
flop flop en gaanquote:
Grappig genoeg ben je dan net zo lang als Iron Mike.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben 178, maar heb vast ook wel 12 cm meer hangen dan floyd
Nouwja, hij houdt ons bezig tot het echte werk begint.quote:
maar dan blank en zonder tattoo in het gezichtquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Grappig genoeg ben je dan net zo lang als Iron Mike.
Het begint pas over meer dan drie uur vriend.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wut dan blijf je op tot t event begint en blijf je niet tot 't einde?
anticlimax
2 uur, 5 uur is 't gevecht ongeveer als ik t in kan schattenquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het begint pas over meer dan drie uur vriend.
Maar misschien blijf ik nog even hangen...... I'll see.
Oke, maar die vocht dus zwaargewicht. Moet je voorstellen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan blank en zonder tattoo in het gezicht![]()
een bok spierquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, maar die vocht dus zwaargewicht. Moet je voorstellen.
Yup, erg indrukwekkend fysiek.quote:
moet je vroeg zijn en facebook vermijden , morgen is anders t eerste wat je ziet een spoiler.quote:
Gevecht begint rond zes denk ik. Uitzending natuurlijk (veel) eerder.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2 uur, 5 uur is 't gevecht ongeveer als ik t in kan schatten
Ik heb geen facebook gelukkig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:54 schreef Jimbo het volgende:
moet je vroeg zijn en facebook vermijden , morgen is anders t eerste wat je ziet een spoiler.
bedankt voor de reminder waarom ik écht nooit aan kinderen moet beginnenquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook gelukkig.
En zet gewoon mn browser al op torrentsite, downloaden en kijken.
Al is de kans redelijk dat m'n dochter toch rond 5en wel begint te huilen.
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook gelukkig.
En zet gewoon mn browser al op torrentsite, downloaden en kijken.
Al is de kans redelijk dat m'n dochter toch rond 5en wel begint te huilen.
bedanktquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerdZegt ook even niks ofzo.
conor gaat winnenquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Het mooie is dat wij een paar euro betalen voor die uitzending. Of je kijkt een skere stream voor niks. In Amerika ben je gewoon 100$ kwijt voor ppv. En dat voor 2 minuutjes voordat die Ier kapot hard geklapt wordt.
Ja zou dat er zeker niet voor over hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Het mooie is dat wij een paar euro betalen voor die uitzending. Of je kijkt een skere stream voor niks. In Amerika ben je gewoon 100$ kwijt voor ppv. En dat voor 2 minuutjes voordat die Ier kapot hard geklapt wordt.
Dammmmnquote:Op zondag 27 augustus 2017 03:01 schreef ForzaMilan het volgende:
In Amerika ben je gewoon 100$ kwijt voor ppv
Dat is de discipel van Mayweather toch?quote:Op zondag 27 augustus 2017 03:01 schreef Jimbo het volgende:
davis is ook wel vet om te kijken, envals cleverly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |