Welkom makker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:03 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit topic is nu al een succesquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom makker!Gezellig dat je er bij bent.
Wat een debiele regeling.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat deze clubs Europees spelen of gespeeld hebben. ()
Eens met deze man.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
Echt superdebiel, want als je niet meer in Europa speelt heeft het dus geen enkele invloed meer op die wedstrijden.
Die is dan allang geen trainer van Ajax meer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marcel Keizer raakt al in paniek
Haha ja want het TH gaat hem er ineens uitgooien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is dan allang geen trainer van Ajax meer.
Boze hooligans gaan zijn vertrek eisen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha ja want het TH gaat hem er ineens uitgooien.
Eerder het vertrek van Sar en Mountaincampquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boze hooligans gaan zijn vertrek eisen.
Scheveningen verder dan Ajax.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
Katwijk of Ter Leede komt verder in de beker dan ADO.
LOL!
Mwa een nieuwe supportershome heeft meer prioriteit bij die verslaafdenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder het vertrek van Sar en Mountaincamp
Nu PowerLoungen hier heeft gepost zijn werkelijk alle registers opengetrokken om dit tot een succes te makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is écht een groot succes geworden
Kon Fok! wel weer eens gebruiken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
Dit topic is écht een groot succes geworden
Dit mag je niet zeggen van Tjackaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa een nieuwe supportershome heeft meer prioriteit bij die verslaafden
Klopt. Dit is héél goed voor VBLquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kon Fok! wel weer eens gebruiken.
JE WEET ER NIKS VAN !!! ALLES IS DE SCHULD VAN DE POLITIEquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen van Tjacka
Wat héb je daaraanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Dit is héél goed voor VBL
Ik verwacht een positieve note.
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Dit is héél goed voor VBL
Ik verwacht een positieve note.
Dat is hetzelfde als dat groene vinkje (hihaho onlogisch betaalt voor fok!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen ene reet.
Maar ze bestaan, dus gebruik ze!
Dit geeft mij een zeer warm gevoel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat groene vinkje (hihaho onlogisch betaalt voor fok!) wat aangeeft dat iemand jouw vriend is. Je hebt er geen tyfus aan en het brengt niks maar gebruiken zal ik het.
Uiteraard heb ik bij jou dat vinkje staan
[ afbeelding ]
GGMM for adminquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:14 schreef Coco. het volgende:
GGMM maakt louter kwaliteitstopics.
#GGM4MOD
Ik erger me er groen en geel aan, beter doet ze het uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het shirt van Helene erg geel
Tegen die tijd mag Bergkamp zijn kunsten showen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Extra kansen voor Keizer om zijn wisselkwaliteiten te showen
Over een maandquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer zijn die wedstrijden precies?
Pffff. Wel een matige OP hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |