Fijn hoor! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Awesoooome! Huis gevonden en wij blijven lekker in mijn geliefde Zuilen wonen. Om precies te zijn ongeveer 300 meter van waar ik nu woon![]()
Jaaaquote:Op woensdag 29 november 2017 10:48 schreef Nielsch het volgende:
Er komt een Pret A Manger in CS/HC. Prettigere winkel dan de Starbucks moet ik zeggen.
hoe gaat het met de clip?quote:Op vrijdag 24 november 2017 11:16 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Nog niet. Gaan zondag een clip opnemen
quote:Op zondag 3 december 2017 08:54 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Hij is opgenomen en wordt deze week gemonteerd
quote:Op woensdag 29 november 2017 10:48 schreef Nielsch het volgende:
Er komt een Pret A Manger in CS/HC. Prettigere winkel dan de Starbucks moet ik zeggen.
Ik vind het een supertent en ook zeer betaalbaar vergeleken met Starbucks of Costa Coffee. Tof dat ze naar Utrecht komen.quote:Op zondag 3 december 2017 13:20 schreef The6thgate het volgende:
[..]goede herinneringen aan de hoi sin wraps toen we een weekendje in Londen waren, meestal haalden we wel iets bij die toko voor de lunch. En de nieuwe Japanse restaurants, die we welliswaar nog moeten testen, worden wij ook blij van.
De stad is er weer een stukje mooier op geworden. Nu Betty Chang en Marcel van Hooijdonk nog.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:00 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)-overleden~a2ceec85/
Die gaan we niet missen. Wat een nare man was dat.
De enige plek waarvan je zeker weet dat er nog wel ergens een wanhopig 35jarig craycray mokkel op je wachtquote:Op donderdag 28 december 2017 14:47 schreef Q. het volgende:
De Derrick gaat dicht!!
https://www.facebook.com/(...)os/1744879718879867/
Nee alleen de beeltenissen van de acteur weggehaald.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De enige plek waarvan je zeker weet dat er nog wel ergens een wanhopig 35jarig craycray mokkel op je wacht![]()
Ach, ik ben er al jaren niet geweest, maar het was een grappige tent. Heeft het niet ergens zijn naam veranderd toen Derrick een stiekeme nazi bleek te zijn ofzo?
Kitkatwinkel?quote:Op donderdag 30 november 2017 10:06 schreef pokkerdepok het volgende:
kitkat winkel op station gaat vandaag open!
Noooooooo! En morgen al laatste avond!quote:Op donderdag 28 december 2017 14:47 schreef Q. het volgende:
De Derrick gaat dicht!!
Geen eens tijd voor een fatsoenlijk afscheid.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:01 schreef Svane het volgende:
[..]
Noooooooo! En morgen al laatste avond!
t'is een speciale waar ze een zelf uit een lijstje samengestelde kitkat voor je in mekaar frommelen, voor 5 euro... duurt een half uur.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Kitkatwinkel?
Dat meen je niet!!
Die rotzooi haal je toch bij elke kiosk?
Was, is weer weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
t'is een speciale waar ze een zelf uit een lijstje samengestelde kitkat voor je in mekaar frommelen, voor 5 euro... duurt een half uur.
quote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
t'is een speciale waar ze een zelf uit een lijstje samengestelde kitkat voor je in mekaar frommelen, voor 5 euro... duurt een half uur.
Klinkt niet echt als een verbetering.quote:Wat de naam wordt, wil nieuwe eigenaar Sarine van den Berg (46) nog niet verklappen. Na een facelift gaat de ‘stijlvolle club’ medio februari open. „We richten ons op 25-jarigen, maar iedereen vanaf 18 jaar is welkom.”
De dansbare hits uit de vorige eeuw die in De Derrick te horen waren, worden vervangen door hedendaagse dance, hiphop en r&b.
Lijkt me kut, zal er niet naartoe gaan. Leuk voor de jongvolwassenen uit Kanaleneiland en Overvecht.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:28 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)volle-club~aa58a855/
[..]
Klinkt niet echt als een verbetering.
Dat was altijd al het plan, het zat in die pop-up ruimte en die winkels zijn altijd tijdelijk. Gaat ook meer om reclame / marketing dan om verkopen.quote:
Jup. En die van mij staat daar omdat ie voor APK moest. Het zou wel heel weg zijn als deze ook in de fik gaat.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:53 schreef Chai het volgende:
In 20 minuten tijd 3 meldingen van autobranden
Hmm kwam er toch nooit dus voor mij persoonlijk veranderd er niets.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:28 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)volle-club~aa58a855/
[..]
Klinkt niet echt als een verbetering.
doe dan iets echt leuks, zou ik zeggen. japans kitkat winkeltje met 500 verschillende soorten...quote:Op donderdag 28 december 2017 21:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat was altijd al het plan, het zat in die pop-up ruimte en die winkels zijn altijd tijdelijk. Gaat ook meer om reclame / marketing dan om verkopen.
Ben benieuwd of mijn auto er na oud en nieuw nog staat :’) heb hem gisteren opgehaaldquote:Op donderdag 28 december 2017 21:53 schreef Chai het volgende:
In 20 minuten tijd 3 meldingen van autobranden
NEIN NEIN NEIN!quote:Op donderdag 28 december 2017 14:47 schreef Q. het volgende:
De Derrick gaat dicht!!
The get down en de Fellini, dat waren pas tijdenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN!
Het einde van een tijdperk. En ze geven ons verdomme niet eens de kans om waardig afscheid te nemen.
Omg wat heb ik daar memorabele avonden beleefd, in mijn wilde jaren. Kan er een boek over schrijven. Eerst the jam, toen de Monza, vervolgens de kosten koper...nu dit. Is er dan NIETS meer heilig??
Utrecht huilt, waar het eens heeft gelachen.
cartouch was beroemd jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Wat zat er aan dat pand in de Mariastraat voordat Stairway kwam? Dat had ook wel geschiedenis toch?
Ja, dat vind ik ook het kutste, geef ons gewoon een maandje of 2 om nog even een ouderwets Derrick avondje te beleven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het einde van een tijdperk. En ze geven ons verdomme niet eens de kans om waardig afscheid te nemen.
Als je echt zo graag wil had je gister moeten gaan he. Vanavond zal het wel bizar druk zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook het kutste, geef ons gewoon een maandje of 2 om nog even een ouderwets Derrick avondje te beleven.
Ja, daarom. Gisteren kon echt niet en vanavond misschien wel maar krijg ook niemand mee dus dan is er ook niets aan. Dan moet ik het maar doen met de herinneringen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je echt zo graag wil had je gister moeten gaan he. Vanavond zal het wel bizar druk zijn.
Vraag Paul!quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daarom. Gisteren kon echt niet en vanavond misschien wel maar krijg ook niemand mee dus dan is er ook niets aan. Dan moet ik het maar doen met de herinneringen.
zulke goeie avonden in Fellini gehad!!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
The get down en de Fellini, dat waren pas tijden
kut ik word oud![]()
Ja, dat was het allemaal wel een beetje hè?quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:43 schreef Andromache het volgende:
Wat blijft er dan over? Dansen in TV, De Helling, Stathe, Hofman? Basis en WAS nog niet aan toegekomen.
Dan ook maar de rest van de uitgaanskalender:
Borrelen: De Poort, Ledig Erf, Orloff, Lefebvre, Ubica, Lijn 4, Springhaver, Gegeven Paard, België, Rechtbank, Pothuys, Florin, Klein Berlijn?
En waar kun je nou regelmatig kleine bandjes zien? Gegeven Paard, Pothuys, Stathe?
Tips, tips, tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |