Leve de Domstadquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is gewoon een karakterloze woonwijk, het noemt zich Utrecht, maar heeft niks met Utrecht te maken. Er zit zelfs een 10-baans snelweg en een kanaal tussen.
Manneken Pis geen optie? Volgens mij kun je daar ook gewoon een frikadel halen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:08 schreef Markeerstift het volgende:
#durftevragen.. wie weet een lekkere friettent omgeving catharijnesingel? Wil er nog best een stukje voor fietsenliefst verse friet , maar niet die bio in het centrum want ik wil ook een frikadel
Lijkt mij de beste optie ja, goeie friet + saus en snacksquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Manneken Pis geen optie? Volgens mij kun je daar ook gewoon een frikadel halen.
Ik weet niet hoe ver je wil fietsen maar ik kan Cafetaria Croese in de Croesestraat (niet laan) van harte aanbevelen! Die man schilt zelf z'n aardappelen (dus niet die ingevroren groothandelmeuk) en maakt heerlijke verse friet. De huisgemaakte gehaktballen en stoofvlees zijn ook heerlijk trouwens. Verder ook gewoon alle standaardsnacks aanwezig!quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:08 schreef Markeerstift het volgende:
#durftevragen.. wie weet een lekkere friettent omgeving catharijnesingel? Wil er nog best een stukje voor fietsenliefst verse friet , maar niet die bio in het centrum want ik wil ook een frikadel
ik vond het er leuk uitzien, ben er alleen langs gefietst. zaterdag had ik geen tijd en zondag was ik heel brak en moe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:47 schreef Gripper het volgende:
Was er nog iemand afgelopen weekend op TAPT? Ik was er zaterdag, lekker in het Julianapark naast mn ouwe huis, dus 1 groot feest van herkenning. Er waren lekkere biertjes, lekker eten, DJ's in de opblaas Jopenkerk, en er waren ook andere mooie jopen.
Prima bierfestival dus, op een leuke locatie, en een stuk minder overvol dan het lentebock en herfstbock festival op het Ledig Erf!
Zullen wij samen binnenkort naar Manneken Pis.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Manneken Pis geen optie? Volgens mij kun je daar ook gewoon een frikadel halen.
Heb onlangs nog patat gegeten, dus nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen wij samen binnenkort naar Manneken Pis.
Je kunt toch vaker patat etenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb onlangs nog patat gegeten, dus nee.
Dit klinkt beter dan de Maandag op de detmoldstraat! Croesestraat ga ik ook eens proberenquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je wil fietsen maar ik kan Cafetaria Croese in de Croesestraat (niet laan) van harte aanbevelen! Die man schilt zelf z'n aardappelen (dus niet die ingevroren groothandelmeuk) en maakt heerlijke verse friet. De huisgemaakte gehaktballen en stoofvlees zijn ook heerlijk trouwens. Verder ook gewoon alle standaardsnacks aanwezig!
Ik kom ook okequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen wij samen binnenkort naar Manneken Pis.
En, hoe was het?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:31 schreef Markeerstift het volgende:
dank allemaal voor de reacties!!Ik denk dat het Cafetaria Croese wordt, kom via balije/vondellaan teruggefietst en woon meer richting Ledig Erf. En deze klinkt wel heel lekker.. Ik laat weten hoe het was (morgen, vandaag is ie dicht..)
Heel erg goed! Leuke man ook van de snackbar. Friet sate en een frikandel op. Friet was lekker vers. Ik moest genieten van elk pinnetje en dat heb ik dan ook gedaan!quote:
Ik woon in Leidsche Rijn, daar vliegen ze bijna dagelijksquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:15 schreef guitarist het volgende:
Valt het jullie ook op dat de laatste tijd echt super veel helicopters overvliegen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |