Aan die plaatjes te zien in dat topic lijkt iedereen wel een moordenaar of dief. Wat een armoedig landquote:Op vrijdag 1 september 2017 15:07 schreef Questular het volgende:
Als je verhalen verzint moeten ze wel echt spannend zijn. Winkeldiefstal is het dan toch net niet dus waarom niet voor moord gaan.
Ze is in Marokko toch? Zal je in werkelijkheid dus niet ver naast zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:08 schreef Faeroer het volgende:
lijkt iedereen wel een moordenaar of dief
quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Beste kunnen mensen die aandachtshoer gewoon negeren.
Welkom terug btw Drinky
Ga zelf janken, er is iemand jarenlang mishandeld door een mentaal instabiel persoon, en de dader bescherm je?quote:
Neuh, ik bescherm helemaal niemand. Maar ik vond het wel even genoeg geweest zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ga zelf janken, er is iemand jarenlang mishandeld door een mentaal instabiel persoon, en de dader bescherm je?
![]()
Rot op homo!
welkom terug kettlebell boiquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:20 schreef Klokov het volgende:
Nog steeds niet de 1000 gehaald? Topic is wel een beetje ingekakt zeg. Het kettlebelltopic loopt bijna net zo hard als deze slowchat.
Mooi voor je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Neuh, ik bescherm helemaal niemand. Maar ik vond het wel even genoeg geweest zo.
cash me ousside is weer terugquote:Op woensdag 6 september 2017 23:43 schreef Montelly het volgende:
your girl knows ive got the sauce
no ketchup
just sauce
raw sauce
run
yo
gah
the ting go skrrrrrrrra
pa pa ka ka ka
skeedy ki pa pa
and a poom poom prrrrrrrrr boom
SKIYA