Ja, leuk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog DE NUANCE, zonder nuance was alles nu verloren geweest!
Welke club heeft interesse in Ziyech dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dolberg is dus wel pleite. Ben benieuwd of Ziyech ook eieren voor zijn geld kiest.
Lyon had interesse las ik in een GERUCHTquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke club heeft interesse in Ziyech dan?
Die gaat echt niet weg hoor, geloof me maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon had interesse las ik in een GERUCHT
Als ik Ziyech was had ik mijn zaakwaarnemer gevraagd een nieuwe club te zoeken en lekker weg te gaan uit die slangenkuil van de Ajax NVquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die gaat echt niet weg hoor, geloof me maar
Slangenkuil zou hij toch wel gewend moeten zijn na Fc Twentequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Ziyech was had ik mijn zaakwaarnemer gevraagd een nieuwe club te zoeken en lekker weg te gaan uit die slangenkuil van de Ajax NV
Dortmund wel denk ik. Op zich kan hij ook al wel vertrekken. Wat maakt het allemaal ook nog uit?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke club heeft interesse in Ziyech dan?
Misschien brengt Ziyech wel de pech met zich mee!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Slangenkuil zou hij toch wel gewend moeten zijn na Fc Twente
Daar had hij ook al zo'n boutverdediging achter hem staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Slangenkuil zou hij toch wel gewend moeten zijn na Fc Twente
Slechte prestaties kunnen ook vermaken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:59 schreef Vasion het volgende:
Wat een negativiteit zeg, gaat nog een lang seizoen voor jullie worden.
Hij was de baas daar op het veld en liet zich niet meesleuren in alle hectiek buiten het veld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar had hij ook al zo'n boutverdediging achter hem staan.
Vind het echt zo zonde voor hem omdat hij bewust voor Ajax koos als tussenstap.
Achteraf gezien had hij die ook over kunnen slaan. Kwaliteit komt overal bovendrijven.
Dat is niet zo moeilijk om de baas te zijn bij Twente.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij was de baas daar op het veld en liet zich niet meesleuren in alle hectiek buiten het veld.
Zuid-Amerikanen uitgezonderd natuurlijk. Anders is het weggegooid geld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:04 schreef Morendo het volgende:
Ziyech en Dolberg voor 100 miljoen verkopen, daar 20 wereldtalenten van 5 miljoen voor terugkopen. 18/20 gaan slagen. We houden ze vier jaar bij elkaar en onder de bezielende leiding van Marcel 'magic' Keizer staan we over drie jaar in de CL-finale.
Overschat Keizer nou niet. Als we daar voor komen gaat hij verdedigend wisselen en dan komt er vanzelf enorme druk op.quote:
Niet als hij het vooraf bespreekt met Veltman. Dan weet de hele selectie het sowieso.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Overschat Keizer nou niet. Als we daar voor komen gaat hij verdedigend wisselen en dan komt er vanzelf enorme druk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |