quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:41 schreef Pg_up het volgende:
Update (top 50):
1. noodgang / 5000
2. devzero / 4912
3. Handleiding / 4778
4. aloa / 4182
5. haags_kwartiertje / 4121
6. FlippingCoin / 3991
7. Stien_Struis / 3828
8. Martin_marvellous / 3303
9. Pharkus / 3005
10. Homijn / 2977
11. CarltonBanks / 2811
12. magnetronkoffie / 2628
13. MichaelScott / 2411
14. Pg_up / 2004
15. _--_ / 1869
16. KoningPils / 1645
17. mtchel112 / 1515
18. Hdero / 1364
19. hemarookworst / 1212
20. Zolderkamer / 1039
21. HerrFritz / 1027
22. Tassendief / 1007
23. appartementencomplex / 990
24. Borrelnootje00 / 921
25. LurkJeRot / 897
26. Sparkle_Bunny / 764
27. Geerd / 733
28. PartyHard / 359
29. Rodgrod / 323
30. PierreTT / 280
31. Cousin_Eddy / 272
32. DKUp / 202
33. Halcon / 196
34. de_boswachter / 158
35. bondage / 130
36. Spriet4 / 108
37. ijs_beer / 77
38. trein2000 / 77
39. racerdkb / 65
40. I. / 64
41. Sjemmert / 59
42. Maureentje / 56
43. Durmada / 54
44. richolio / 48
45. remlof / 45
46. 1marcelfilms / 43
47. vogeltjesdans / 39
48. bamibij / 35
49. Symphonic / 34
50. Plompzakker / 33
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:07 schreef Martin_marvellous het volgende:
Nou. geen inspiratie te vinden hier, zoals gewoonlijk!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:08 schreef Pharkus het volgende:
Je zoekt inspiratie op de verkeerde plekken
nee. inspiratie heb ik wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:08 schreef Pharkus het volgende:
Je zoekt inspiratie op de verkeerde plekken
Dan berg ik mijn bouwlamp wel weer op hoor. Graag of niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
nee. inspiratie heb ik wel.
mijn medemens hier, daarentegen, is totaal beroofd van alle wil tot leven.
Flikker dan gewoon op, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
nee. inspiratie heb ik wel.
mijn medemens hier, daarentegen, is totaal beroofd van alle wil tot leven.
Lol daar is geen redden aan joh.quote:
bouwlamp, wat valt hier nog te redden aan deze verlaten puinhoop?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan berg ik mijn bouwlamp wel weer op hoor. Graag of niet.
kort lontje heb je, dacht ik 't niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon op, zo moeilijk is het niet.
Zit je op Texel?quote:
je bent gewoon een vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
kort lontje heb je, dacht ik 't niet.
optimisme is weer ver te zoeken, iedereen steekt elkaar aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:16 schreef Handleiding het volgende:
Ow Martin is er weer... weg sfeer
Ah oké, exotisch bier dus.quote:
haten op de Coinquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
kort lontje heb je, dacht ik 't niet.
kan niet tegen wat tegengas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je bent gewoon een vervelend mannetje.
Zeker, hoe heet die drank die je via een suikerklontje je glas in laat sijpelen ook alweer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef MichaelScott het volgende:
Menig kunstenaar die inspiratie haalde uit de fles.
Misschien moet je ook eens een biertje/wijntje nemen.
Ach zit er meer waarheid in een dronkaard dan in een communicatiewetenschapper?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:13 schreef Martin_marvellous het volgende:
er valt hier weinig te verlichten, het is hier 'n duistere sombere uitzichtloze bende waar elk teken van leven enkel & alleen idioot gebral is van 'n stelletje dronkaards.
Ah, nooit gezien denk ik.quote:
martin is van de Ranja toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeker, hoe heet die drank die je via een suikerklontje je glas in laat sijpelen ook alweer?
haten?, ik bewonder hem. nooit heb ik 'n matennaaier gezien die er zo trots op is & vervolgens z'n laffe gezicht zo goed verbergt.quote:
Lol nee niet ranja, juist sterke drank is het die veel kunstenaars dronken, zal even kijken of ik het mij kan bedenken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
martin is van de Ranja toch?
Dit compliment lijkt met sneren doorspekt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
haten?, ik bewonder hem. nooit heb ik 'n matennaaier gezien dieer zo trots op is & vervolgens z'n laffe gezicht zo goed verbergt.
complimenten
Je moeder zou ik nou niet echt een maat noemen, maar whatever floats your boat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
haten?, ik bewonder hem. nooit heb ik 'n matennaaier gezien dieer zo trots op is & vervolgens z'n laffe gezicht zo goed verbergt.
complimenten
deze man heeft inzicht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach zit er meer waarheid in een dronkaard dan in een communicatiewetenschapper?
klopt. met redenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit compliment lijkt met sneren doorspekt.
je moeder, pilletjes & pils/ranja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je moeder zou ik nou niet echt een maat noemen, maar whatever floats your boat.
Ranja was niet eens van mij mongool.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:23 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
je moeder, pilletjes & pils/ranja.
wat heb je nog meer?
ik denk dat er niemand in #teammartin zit hier behalve je kloon complexquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
haten?, ik bewonder hem. nooit heb ik 'n matennaaier gezien die er zo trots op is & vervolgens z'n laffe gezicht zo goed verbergt.
complimenten
ook nog schelden, toe maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ranja was niet eens van mij mongool.
Beestje bij de naam noemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:24 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ook nog schelden, toe maar.
mongolen waren dappere krijgers, mijn dank.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Beestje bij de naam noemen.
net zo inspiratieloos als je moeder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:07 schreef Martin_marvellous het volgende:
Nou. geen inspiratie te vinden hier, zoals gewoonlijk!
geen team hier, alleen 'n oprecht persoon die niet scheldt, noch iemand lastert die hij niet kent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:24 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ik denk dat er niemand in #teammartin zit hier behalve je kloon complex
moeder was al geweest, evenals ranja & pils.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:27 schreef Handleiding het volgende:
[..]
net zo inspiratieloos als je moeder.
Matthias is terugquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:27 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
geen team hier, alleen 'n oprecht persoon die niet scheldt, noch iemand lastert die hij niet kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of sprietje, die kan bakken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:38 schreef Martin_marvellous het volgende:
zou leuk zijn, als Borrelnootje00 hier bij was.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:47 schreef Pharkus het volgende:
Lijkt me echt vies, naast zo'n rasta wakker worden.
absinthquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol nee niet ranja, juist sterke drank is het die veel kunstenaars dronken, zal even kijken of ik het mij kan bedenken.
Ja precies.quote:
Wat voor pizza?quote:
Ik vond het zelf niet ze spectaculair, maar ik weet niet of de absinth die je nu koopt hetzelfde goedje is wat Vincent dronkquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies.Dat dronken veel schilders vroeger dacht ik.
SPOILER: smoking-hotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nooit op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het zelf niet ze spectaculair, maar ik weet niet of de absinth die je nu koopt hetzelfde goedje is wat Vincent dronk
Ga je wakker blijven of zet je de wekker?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:20 schreef mtchel112 het volgende:
Morgenochtend de wedstrijd eindelijo
That's the spiritquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je wakker blijven of zet je de wekker?
Ik zit nog te twijfelen, vijf uur is wel erg laat.quote:
Op zich wel goed ja, kan ik na de wedstrijd nog wat shit doen en rond twaalf uur al weer chillen.quote:
quote:
Kut, busted.quote:
Tot?quote:
Vroeg ik voor mijn puntenquote:
Homijnkloon gespot.quote:
Haha!quote:
Am not!quote:
alles goed?quote:
quote:
Dat is psies wat een Homijn zou zeggen.quote:
Hello, ben jij de vervanger van Martijn?quote:
Ho.. mijn...quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is psies wat een Homijn zou zeggen.
Ik werk voor stichting Martijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hello, ben jij de vervanger van Martijn?
Homijngod.quote:
Dan beschouw ik het nog steeds als een vooruitgang.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik werk voor stichting Martijn
Ho..mijn..godquote:
Wie is "Martijn'' en waarom is hij niet ready?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan beschouw ik het nog steeds als een vooruitgang.
's Avondsquote:
De dag waarop je moeder #READY wasquote:
Ja.quote:
Ga je kijken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:40 schreef BoneThugss het volgende:
Mayweather geeft hem 10 klappen en die Ier ligt.
Neeeeequote:
altijd ready?quote:
Dor maar zo.quote:
Neuh, jij dan?quote:
Always forever!quote:
Wat werpt ze?quote:
Ja ga het kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, jij dan?
Kijk het wel terug of zo.
#ALTIJDBEREID om oude vrouwtjes te helpen met overstekenquote:
Neeeee zoquote:
Thuis, of bij familie / vrienden?quote:
Dat is wel beter ja.quote:
Thuis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Thuis, of bij familie / vrienden?
Hoe laat is dat precies dan?quote:
Om 5 uur pas, en ik denk dat ik zo maar gewoon betaal voor een fox stream, best een deceptie als ik gren stream kan vinden rond die tijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hoe laat is dat precies dan?
Staat ook gwn livestream op YT.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Om 5 uur pas, en ik denk dat ik zo maar gewoon betaal voor een fox stream, best een deceptie als ik gren stream kan vinden rond die tijd.
Ja klopt, bizarre bedragen. Streams in USA kosten ook 100 dollar, ook best bizar. Maarja lijkt me wel tof om Mayweather McGregor te zien ownen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Ik ga echt niet tot 5 uur zitten wachten, haha. Las net dat een plek op de eerste rij 104.000 duizend dollar kost.
Achja, als je het geldt hebt. Vet om te zien natuurlijk. Denk dat Mayweather gaat winnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja klopt, bizarre bedragen. Streams in USA kosten ook 100 dollar, ook best bizar. Maarja lijkt me wel tof om Mayweather McGregor te zien ownen.
Ben er van overtuigd dat die gaat winnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Achja, als je het geldt hebt. Vet om te zien natuurlijk. Denk dat Mayweather gaat winnen.
40 jaar oudquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat die gaat winnen.
ik ben druk met jequote:
proost broerquote:
Sws #ALTIJDWAJONGGANGquote:
Karma.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Een pilsie probeerde me net te vermoorden. Knalde zo'n dopje van in nu face.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:01 schreef Martin_marvellous het volgende:
net zoals je moederSPOILER: smoking-hotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Brood?quote:
Ja. Ooit tegengekomen voor een optreden...Hij was dronken, stoned en aan het hallucineren tegelijkquote:
Ah, ken hem niet zo goed, alleen van wat cd's van mijn pa en een schilderij van een maat van me.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja. Ooit tegengekomen voor een optreden...Hij was dronken, stoned en aan het hallucineren tegelijk
En hij is al weer 16 jaar doodquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja. Ooit tegengekomen voor een optreden...Hij was dronken, stoned en aan het hallucineren tegelijk
OKe, dat kan ook. Hij is ook al een paar jaar dood inmiddels.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah, ken hem niet zo goed, alleen van wat cd's van mijn pa en een schilderij van een maat van me.
Heeft wel wat toch?quote:
Past zo in dit topicquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:26 schreef Handleiding het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
re
Ja hij ging dood toen ik 8-10 was of zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
OKe, dat kan ook. Hij is ook al een paar jaar dood inmiddels.
Zwaar verslaafd...
bungy zonder elastiekquote:Xandra & alle skatjes, Deze snelheid in plaats van opbranden dat laat ik aan de crematie over. ... Rous door zoals ik deed... en treur niet ! maak er een feest van. Ik zie jullie nog weleens. Ik ga nu bungy zonder elastiek. Genade - pappa. DROWN IN MY OWN TEARS.
quote:
De fles speelde een grote rolquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |