En een storing verhelpt jouw probleem?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Werd tijd. Die tools hebben het hele sociale leven verpest van mensen. Mensen die hun blije leven online gooien. Mensen die niet meer met elkaar praten in het echt. Mensen die gaan sporten voor foto's op insta.
En dan die girls met die getuite lippen c.q. duckface.²
Dacht net ook dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:01 schreef BrandX het volgende:
ah dat is het dus. Het is hier wel bereikbaar, maar ik kan niet reageren
https://forum.fok.nl/user/history/91000quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef Silven het volgende:
Nergens last van, maar ik heb dan ook een sociaal leven.
Busted hahaha.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/91000
ja dat dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht net ook dat het aan mij lag.
@ikweegal450instagramquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:29 schreef Voszje het volgende:
Instagran ken ik niet. Iets met grannies?
Dit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Werd tijd. Die tools hebben het hele sociale leven verpest van mensen. Mensen die hun blije leven online gooien. Mensen die niet meer met elkaar praten in het echt. Mensen die gaan sporten voor foto's op insta.
Ik ben zelf van de jaren '80 en ik kan het dus vergelijken. Wat waren die jaren, en zelfs begin jaren '90 toch mooi. Toen kreeg je een aai over de bol bij het belletje trekken. Ging je met de hele buurt "balletje trap" doen. Kwam de ijscoman in de straat en kon je met een rijksdaalder 5 ijsjes kopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit.
Social media zijn de tiefus van de hedendaagse maatschappij.
Ja het was allemaal zo goed, een half uur door de regen lopen met een lekke band omdat er geen telefoon in de buurt was, idem met door het ijs zakken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zelf van de jaren '80 en ik kan het dus vergelijken. Wat waren die jaren, en zelfs begin jaren '90 toch mooi. Toen kreeg je een aai over de bol bij het belletje trekken. Ging je met de hele buurt "balletje trap" doen. Kwam de ijscoman in de straat en kon je met een rijksdaalder 5 ijsjes kopen.
Toen speelden we buiten en waren we in beweging. En als we echt stout waren pakte we een film die we huurde bij Atlantis in Dordrecht.
En als het écht slecht weer was trok je je terug in je bedstee met een stapel Suskes en Wiskes.
Ja man.²
Tja.. de zorgeloze, overzichtelijke, vrij jaren 90.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zelf van de jaren '80 en ik kan het dus vergelijken. Wat waren die jaren, en zelfs begin jaren '90 toch mooi. Toen kreeg je een aai over de bol bij het belletje trekken. Ging je met de hele buurt "balletje trap" doen. Kwam de ijscoman in de straat en kon je met een rijksdaalder 5 ijsjes kopen.
Toen speelden we buiten en waren we in beweging. En als we echt stout waren pakte we een film die we huurde bij Atlantis in Dordrecht.
En als het écht slecht weer was trok je je terug in je bedstee met een stapel Suskes en Wiskes.
Ja man.²
Toen was geluk nog heel gewoonquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man.²
En alles had zijn charme!!! Alles wat de leraar riep/zei was waarheid want konden we toch niet verifiëren want geen google.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja het was allemaal zo goed, een half uur door de regen lopen met een lekke band omdat er geen telefoon in de buurt was, idem met door het ijs zakken.
Foto' s onwikkelen met een rolletje en daar een week op wachten.
Voor jan lul naar school fietsen om dan op het bord te zien dat de lessen 3 uur later begonnen.
Met een landkaart de weg zoeken.
Nee fantastisch allemaal.
Ach man, in die tijd wisten we niet beter, dat je een week op je foto's moest wachten lag niemand wakker van, en als ik naar school fietste en er daar achter kwam dat er een paar lesuren uitvielen was iedereen gewoon happy en gingen we een beetje rondhangen op het winkelcentrum of zo, helemaal geen probleem. En voetballen deden we buiten op straat inplaats van op de PS.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja het was allemaal zo goed, een half uur door de regen lopen met een lekke band omdat er geen telefoon in de buurt was, idem met door het ijs zakken.
Foto' s onwikkelen met een rolletje en daar een week op wachten.
Voor jan lul naar school fietsen om dan op het bord te zien dat de lessen 3 uur later begonnen.
Met een landkaart de weg zoeken.
Nee fantastisch allemaal.
Hathor, jij snapt het. Al besef ik me terdege dat elke generatie roept dat het vroeger beter was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach man, in die tijd wisten we niet beter, dat je een week op je foto's moest wachten lag niemand wakker van, en als ik naar school fietste en er daar achter kwam dat er een paar lesuren uitvielen was iedereen gewoon happy en gingen we een beetje rondhangen op het winkelcentrum of zo, helemaal geen probleem. En voetballen deden we buiten op straat inplaats van op de PS.
Ja dat klopt dan ook wel weer haha. Ik hoorde mijn ouders en ooms en tantes ook altijd over hoe tof de 60's waren, en dan had ik ook altijd zoiets van "die ouwe zeikerds weten het weer beter", en nu doen we precies hetzelfde. Maar deze tijd is toch echt drastisch anders vind ik, tegenwoordig heeft iedereen "online" vrienden, toen ik jong was had je vrienden die je recht in de ogen kon kijken inplaats van op een webcam. Tieners zitten hele dagen binnen achter een console of een PC, terwijl wij vroeger met geen 10 paarden binnen te houden waren. Ik heb mijn moeder vaak genoeg op de kast gekregen als ik weer eens een hele dag verdwenen was zonder iets van mezelf te laten horen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hathor, jij snapt het. Al besef ik me terdege dat elke generatie roept dat het vroeger beter was.²
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Eens. Hele achterwerken staan erop. Evenals volstrekt oninteressant geneuzel. Like-je-mij-dan-like-ik-jou. Overal op het web word je besprongen of je dit of dat met je vrienden wil delen. WTFquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, deze doet pijn. Ik weet nog dat ik dat riep. Wacht maar, jij komt zelf ook aan de beurt.quote:
Ik dacht het, jij typt hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:06 schreef Stien_Struis het volgende:
Grootste storing zit bij de gebruikers.
Spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:06 schreef Stien_Struis het volgende:
Grootste storing zit bij de gebruikers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |