dan gaan mensen op punten staan waar ze wel gratis kunnen kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:15 schreef papert het volgende:
Als ik iets extra's zou moeten betalen voor een app, waarin ik altijd kon zien waar, welke renner rijdt, en hoe hard ze gaan zou ik dat doen.
Verder zou ik wat reclame tijdens de koers wel accepteren, maar deze gewoon boven in beeld, tijdens de koers. Heeft reclametechisch ook veel meer nut.
Sommigen, andere zullen gewoon betalen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
dan gaan mensen op punten staan waar ze wel gratis kunnen kijken
50 euro lijkt me wel heel veelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sommigen, andere zullen gewoon betalen.
Als je met AGR 50 euro entree vraagt voor bij de cauberg wordt dan gewoon betaald hoor.
Weet ik,daarom noemde ik dat ook. Maar dan staat het nog steeds vol, zolang er maar bier geschonken wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
50 euro lijkt me wel heel veel
Zou me echt verbazen, zou ik er zelf niet voor over hebben, 10-20 euro is een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Weet ik,daarom noemde ik dat ook. Maar dan staat het nog steeds vol, zolang er maar bier geschonken wordt.
zelfs dan denk ik dat mensen op gratis punten staan. Bij meeste koersen kun je zelfs met auto de wedstrijd wel meerdere keren zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef TargaFlorio het volgende:
5 tot 10 Euro, afhankelijk van de extra's.
Als renners vaker langskomen en er een groot tv-scherm is dan is dan een plus.
SPT / Vuelta 2017 #20 Waar Keldermerckx op weg is naar het eindpodium?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Teambus Aqua Blue Sport door brand compleet verwoest - http://nos.nl/l/2190615
twitter:BoogerdLive twitterde op donderdag 31-08-2017 om 17:00:23Mooie verhalen @edekker1970 @johanmuseeuw @rvangucht #zwartevanbrakel #docu#canvas#vrt daags na #amstelgold2018 https://t.co/Qb0piVBEpm
reageer retweet
Cavagna inmiddels bevestigd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kämna lijkt me redelijk onwaarschijnlijk dat ie na de Vuelta nog naar het WK tijdrijden U23 gaat. Mocht ie al naar Bergen gaan dan is het voor de TTT, die valt een dag voor de beloftentijdrit, dus dat zit er, vrees ik, helaas niet in. Van Hooydonck rijdt wel, Ganna moet in principe ook wel kunnen (al reed die het EK bij de profs). Cavagna eventueel...
twitter:Vaughters twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 00:36:30It's been a rollercoaster few days. So much so, I need a barf bag. That said, I think I will have some more good news coming soon. 🤞 reageer retweet
Het begint verdacht veel op een act te lijken, maar toch moet ik nog steeds gruwelijk hard lachen om Van Schip. Dit interviewtje is ook weer geniaal.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:00 schreef Mykonos het volgende:
Zag dat Delta Cycling twee ritjes had gewonnen in een of andere flutkoers in Tsjechië.
Blijken ze daar begonnen te zijn met een ploegenproloog van 2,5 km. Waar slaat dat dan weer op![]()
twitter:DeltaCycling010 twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 21:39:04🎙️🇨🇿🏆 | Jan-Willem van Schip op stoom. Hij versloeg vandaag een 'hak-Deen' en een 'boor-Tjech' in zijn jacht op de… https://t.co/XRtKmP3T38 reageer retweet
Bram mag met pensioen. We hebben een opvolger.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het begint verdacht veel op een act te lijken, maar toch moet ik nog steeds gruwelijk hard lachen om Van Schip. Dit interviewtje is ook weer geniaal.twitter:DeltaCycling010 twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 21:39:04🎙️🇨🇿🏆 | Jan-Willem van Schip op stoom. Hij versloeg vandaag een 'hak-Deen' en een 'boor-Tjech' in zijn jacht op de… https://t.co/XRtKmP3T38 reageer retweet
Heeft blijkbaar goed gefeest na de Tour. Hier niet mee kunnen slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Parodie op een wielrenner geworden sinds de TDF.
zou mooi zijn maar denk niet dat hij het haaltquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:11 schreef Mansjester het volgende:
Zou me niet verbazen als Brandle het haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |