Voor ieder wat wils he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:25 schreef devzero het volgende:
Die eerste 2 plaatjes, maar die meiden in de laatste zien er wel erg uitgeleefd uit.
MartinComplexero?quote:
Vroeg beginnen is snel klaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is nog vroeg
Noem mij vanaf nu #ALTIJDREADYquote:
Nou daar heb ik een behoorlijk complex aan over gehouden, godmiljaar zeg; liever gewoon normale mensen als Possetje oid.quote:
Is Martin, Complex of Hdero een kloon van je? Zo niet noem ik je altijdready.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Noem mij vanaf nu #ALTIJDREADY
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:18 schreef devzero het volgende:
Dat is wel een voordeel. Kun je ook weer vroeg beginnen.
Wiequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is Martin, Complex of Hdero een kloon van je? Zo niet noem ik je altijdready.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:27 schreef possetje het volgende:
jajajajajajaja owwwwwww wat zijn de joden en de moslims dom volgens jullie, pffffff
dus wet bij moslims en joden : als een vrouw ongesteld is zijn haar handen vies door al het bloed wat er aan kleeft, en dus als ze daar freaking gehaktballen mee gaat maken zit al dat vieze dus ook in je gehaktbal! Dus ergo ? De week dat je wijf ongesteld is ga je dus never gehaktballen eten!
Logischer dan alles wat MartinComplex bij elkaar gepost heeft.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:23 schreef possetje het volgende:
Hoi gisteren met mn stomme kop een plaatje van een man van 26 geliked op facebook, een plaatje van zijn gezicht, maar vandaag werd ik wakker en zat hem nogal te zweten, want wat nu als facebook dalijk opeens denkt dat ik gay ben?
Psies, tijd voor pils?quote:
Lol, een kloon waar die op over stapt tijdens het trippen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:23 schreef devzero het volgende:
Voor een tijd dat ik dat het een kloon van Piet/Stien was
Defenders?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |