quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:01 schreef Plompzakker het volgende:
Ik krijg altijd honger van iwanius
Gezien zijn arrogantie en afgunst denk ik dat hij rijke ouders had en zelf nooit wat heeft gepresteerd behalve de plaatsing van slordig geschreven recensies op dit forum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:00 schreef Blue_note het volgende:
Wat voor werk deed jij eigenlijk Iwanius?
Ziet er goed uit had ik maar zoveel geld als jou om steeds te uiteten en te acclimatiseren is mega duur G.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, dat was:
[ afbeelding ]
Dat andere was weer het acclimatiseringsmoment voor vanmiddag.
iets met autobanden...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:45 schreef HPLC het volgende:
Gezien zijn arrogantie en mijn afgunst denk ik dat hij rijke ouders had en zelf nooit wat heeft gepresteerd behalve de plaatsing van slordig geschreven recensies op dit forum.
Kerel dat je zoveel kan vreten met die drank.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
iets met autobanden...
[..]
[ afbeelding ]
U zei? Ik hoor u slecht,hooguit ruis van een nobody die mij stoort tijdens borreltijd, u weet wel na het
acclimatiseringsmoment en voor het diner. Het is tenslotte vrijdagnamiddag.
rickoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kerel dat je zoveel kan vreten met die drank.
Maar wat deed je nou voor werk?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
iets met autobanden...
[..]
[ afbeelding ]
U zei? Ik hoor u slecht,hooguit ruis van een nobody die mij stoort tijdens borreltijd, u weet wel na het
Meid, geniet ervan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:32 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil inderdaad ook een glas appelsap verdeeld over 3 borrelglazen drinken in gezelschap van een getatoeëerde aap.quote:
Hey, nog een nobody.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Van iemand die aan de sigaren zit zou je toch mogen verwachten dat hij/zij over enig niveau wat betreft de Nederlandse taal beschikt. Jammer. Misschien toch iets teveel van de 'drank keuze' genuttigd.
Ik was afgelopen vrijdag lekker aan het stikken bij de Mcdonaldsquote:
Plaatjes van Internetquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Van iemand die aan de sigaren zit zou je toch mogen verwachten dat hij/zij over enig niveau wat betreft de Nederlandse taal beschikt. Jammer. Misschien toch iets teveel van de 'drank keuze' genuttigd.
ghehe hoe krijg je het voor elkaar vriend. kon je nog wel ademen? heb me weleens zodanig verslikt dat ik echt dat stikwurggeluid maakte en dacht dood te gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag lekker aan het stikken bij de Mcdonaldsverslikt in een reepje sla van de bigtasty. Heel Maastrichtse Mcdonalds bezoekers keken me met mededogen aan hoe ik buiten het snot en de tranen aan het afvegen was toen de hoestbui voorbij was.
KLB / Stikken in stukje sla Bigtastyquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ghehe hoe krijg je het voor elkaar vriend. kon je nog wel ademen? heb me weleens zodanig verslikt dat ik echt dat stikwurggeluid maakte en dacht dood te gaan
Palletsorteerder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar wat deed je nou voor werk?
Badr Hari gespotquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:35 schreef #ANONIEM het volgende:
Ben jij niet goed bij je hoofd joh debiel geef je locatie en ik zoek je op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |