SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de supporters blijven het maar pikken
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik ben helaas ook niet zo'n held die het Maasgebouw gaat bestormen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:49 schreef StarGazer het volgende:
En de supporters blijven het maar pikken![]()
We hebben meer geluk nodig.
Wtf
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat een logicaquote:Juist na die wissel gaf Ajax de wedstrijd uit handen en boog Rosenborg een 1-2 achterstand om in een 3-2 zege. Ook Nick Viergever leek de ingreep van Keizer, gezien zijn handgebaren in het veld, niet te begrijpen. 'Viergever wist prima wat de bedoeling was, want ik had vooraf al een heleboel zaken doorgenomen met Joël Veltman', pareerde de coach de kritiek.
'Niet met de hele selectie nee, want iedereen is met de wedstrijd bezig en dus praat ik dan met de aanvoerder. We hebben ook helemaal niet met drie verdedigers gespeeld. De veldbezetting bleef hetzelfde. Joël speelde met de punt naar achter op het middenveld, Hakim stond op tien', ging Keizer verder.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Als die mannetjes Rik en John hadden geheten ipv Edwin en Dennis was het maasgebouw allang bestormd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:49 schreef StarGazer het volgende:
Nou, dat lijkt me niet. Ajax supporters staan niet echt vergevingsgezind bekend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:49 schreef StarGazer het volgende:
Dat hautaine ook van Sar. Verschrikkelijk. Kots.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Veltman op CVM is ook echt zoiets wat alleen werkt met FIFA omdat het een speler is met een hoge score op defense / tackle oidquote:![]()
Die blijven gewoon weg als ze boos zijn en gaan weer lekker naar Carré.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet. Ajax supporters staan niet echt vergevingsgezind bekend.![]()
sowieso als je een speler die al niet lekker in z'n vel zit ook nog eens op een andere positie laat spelen en je een middenvelder op de bank hebtquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veltman op CVM is ook echt zoiets wat alleen werkt met FIFA omdat het een speler is met een hoge score op defense / tackle oid![]()
Picorne hebben ze ook nooit gewraakt anders....quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ajax supporters staan niet echt vergevingsgezind bekend.U MAD?![]()
Maar waarom spelen jullie eigenlijk niet altijd met Huntelaar EN Dolberg?
Die wissel was natuurlijk de ingeving van een dwaas, wtf.......
U MAD?![]()
dat vond ik nog niet zo gek want toen begon het wel te lopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die wissel was natuurlijk de ingeving van een dwaas, wtf.......![]()
Toen ze samen speelden doel je op neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik nog niet zo gek want toen begon het wel te lopenU MAD?![]()
Dát is iedereen opgevallen. Het begon te lopen en we zagen Ajax weer zoals we Ajax willen zien. Keizer heeft zijn Robben moment uitgekozen op het verkeerde moment.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die wissel was natuurlijk de ingeving van een dwaas, wtf.......
Volgende wedstrijd moeten ze samen in de basis.![]()
fquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:53 schreef StarGazer het volgende:
Dat hautaine ook van Sar. Verschrikkelijk. Kots.
Altijd al een droplul gevonden.. Altijd als die man zijn mond opentrekt voor de camera krijg je de neiging om zijn scheve neus nog iets schever te maken.![]()
Idd, vd Beek er af.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:05 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dát is iedereen opgevallen. Het begon te lopen en we zagen Ajax weer zoals we Ajax willen zien. Keizer heeft zijn Robben moment uitgekozen op het verkeerde moment.
Volgende wedstrijd moeten ze samen in de basis.![]()
Denk niet dat er koppen gaan rollen..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:07 schreef Fargo het volgende:
Wat een schande. Kan niet anders of er gaan koppen rollen.![]()
Het moet wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:07 schreef Fargo het volgende:
Wat een schande. Kan niet anders of er gaan koppen rollen.Anders nemen ze het echt allemaal niet serieus.
![]()
ja, sorry ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ze samen speelden doel je op neem ik aan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: