Tja ergens heb je natuurlijk gelijk.. Maar er heerst nu een monopolie op bepaalde medicijnen en behandelmethoden, die willekeurig aan mensen worden verstrekt op een uiterst karige en trage manier, zo traag dat het probleem In het beste geval zelf is opgelost of in het ergste geval zwaar is verergert als er eindelijk beslist is welke behandeling (met soms vervelende bijwerkingen) er moet komen. En dat is dan nog als de goede diagnose wordt gesteld! Geen wonder dat mensen heil zoeken bij ongereguleerde medicijnen van internet en zelf maar wat aanmodderen qua informatie opzoeken en behandelmethoden voor zichzelf bedenken. Vaak moet je al je eigen probleem en hulpvraag bedenken, dan kan zelf een behandeling bedenken er ook nog wel bij.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Psychiaters stellen ook voorbijgaande diagnoses hoor![]()
Stel he. Er is wereldwijd consensus over wat een depressie of een angststoornis is. En er is in onderzoek bewezen dat mensen die aan die criteria voldoen, baat hebben bij therapie en/of medicijnen en dat mensen die dat niet doen er geen relevante baat bij hebben.
Stel dat dat het beste is wat we nu hebben. Dan zou het een kunstfout zijn om die patiënten niet te behandelen op basis van de huidige stand van de wetenschap. En vreselijk voor mensen.
Er zijn mensen met minder behandelbare aandoeningen, bijvoorbeeld autisme. Die kunnen wel groeien door goede begeleiding. Ook weet de omgeving wat maakt dat iemand doet zoals ie doet.
Op het moment dat we chemische of beeldvormende diagnostiek kunnen doen in de psychiatrie zal dat ook gebeuren, dat betekent echter niet dat de DSM eruit gaat, die is nog steeds zinvol dan.
Onderzoeksmethodes... De testen voor de diagnoses die ze niet vinden/willen dat je hebt laten ze weg of ze nemen de uitslag ervan niet serieus. Kan misschien ook onbewust gebeuren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat voor methodes onthouden ze als iets ze niet zint? Wat bedoel je hier precies mee?
Cognitieve gedrags therapie komt uit de jaren 60quote:Stammen de meeste behandelmethoden nog uit de jaren 60?!?!?
Omdat er voor veel stoornissen, bijv persoonlijkheidsstoornissen, nog niet eens een gerichte behandeling is bedacht terwijl ze al meer dan 50 jaar bestaan. Denk aan bijv de schizoide persoonlijkheidsstoornis. Wat ik ook niet vind kunnen is dat er ineens diagnoses komen te vervallen of samen worden gevoegd. Wat nou als je de afhankelijke persoonlijkheidsstoornis had? Jammer, die is geschrapt en dan heb je nu borderline. Dit maakt voor mij wel duidelijk hoe weinig waarde er zelfs door de bedenkers aan diagnoses wordt gehecht.quote:Waarom zit hier volgens jou dan nauwelijks vooruitgang in?
Mooi gezegd, vooral hoe psychologen gaan denken.. Ik heb echt medelijden dat zij gedrag van mensen in hun eigen prive relaties waarschijnlijk nooit meer kunnen zien zonder er van alles bij te denken hoe het komt dat die mensen zo zijn naar aanleiding van psychologische theorieen. Dat is best wel een opoffering en daar moet je ze natuurlijk dankbaar voor zijn. Het gaat mij over het geheel hoe de ggz werkt, waar ik niet tevreden over ben. En dat sommige dingen overbodig lijken. Maar goed, waarschijnlijk kan ik dat als buitenstaander ook slecht beoordelen. En wat jij zegt over crisisopvang klopt natuurlijk. Maar voor de mensen in crisis opvang speelt dit probleem nog het meeste. Want ten eerste is de crisisdienst vaak een paar uur te laat, en ten tweede worden mensen als ze ook echt worden opgenomen volgestopt met de eerste de beste zware medicijnen en het personeel is ondertussen meer verdiept in Landleven dan in de clienten. in grote lijnen doen ze soms gelukkig wel iets goed.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Het is de mentaliteit van de samenleving die geherevalueerd moet worden. Psychologen maken daar een onderdeel van uit. Je kan niet alles op hen afschuiven.
FF een voorbeeld. Stel jij bent een artistiek persoon en je gaat naar de kleinkunstacademie. Je gaat dan steeds meer werken, denken en beredeneren vanuit de dingen die je leert tijdens je opleiding. Het intuitieve waar je meer vanuitging toen je nog geen opleiding had, verlies je.
Het doorgronden van de menselijke psyche is het meest ingewikkelde wat er bestaat. Geen enkel mens begrijpt volledig hoe de mens in elkaar zit. Daarbij worden we allemaal gedreven en gestuurd door emoties. Niemand kan 100% objectief zijn.
Jij, ik, Magnetronkoffie en heel veel andere mensen hebben de pech dat we net ff wat meer handicaps hebben dan de gemiddelde persoon en daardoor gaat het allemaal wat moeilijker in het leven. Het is gewoon kut om je niet verbonden te voelen met anderen en continu zoekende bent. De maatschappij legt ook een hele hoge maar vooral zakelijke druk op de psychische zorg. Zij MOETEN mensen met psychische problemen beter maken en in de praktijk blijkt het allemaal een stuk complexer.
Gelukkig hebben wij onze ratio nog. Wij kunnen tenminste nog zoeken, proberen, op ons bek gaan of dingen tegenkomen die ons leven gelukkiger maakt. Gelukkig hoeven we niet continu opgenomen worden in crisisopvang van de gesloten afdeling. Dan ben je veel verder van huis.
Bla bla, joh, weet tegen wie je 't hebtquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:48 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Eén advies. Probeer niet teveel in hokjes te redeneren. Mensen zijn echt allemaal verschillend. Ieder mens is uniek, denkt uniek en heeft zich op een unieke manier ontwikkeld.
Iemand vroeg wat autisme bij vrouwen zo anders maakt dan autisme bij mannen. Nou, daar geef ik bij deze nu dus antwoord op. En uiteraard is mijn manier van denken autistisch, wat is daar zo raar aan? Als je geen autisten wilt tegenkomen, dan trek je maar je netwerkkabel eruitquote:Jouw manier van denken past volgens de DSM in de 'stoornis' autisme. Maar dit is een klein onderdeel van een hele complexe persoonlijkheid.
Als je zo tegen me doet, gaan niet-autisten me alleen maar nog meer tegen staan dan ze al staan.quote:Probeer je 'zielsverwanten' (of weet ik hoe je dat noemt) niet alleen maar te zoeken in mensen met ASS en de rest te zien als mensen die je niet begrijpen, want dan doe je jezelf erg te kort. Je hebt als ieder mens anderen nodig waarmee je je kan identificeren, maar ook mensen die op een andere manier naar de dingen kunnen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we maar zeggen dat dat de marktwerking is? Grote industriële conglomeraties die uiteindelijk de boel aansturen en een politieke vertegenwoordiging die zelf ook de zakken vult. Beetje kort door de bocht, maar er is een reden waarom de status quo is zoals die is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Tja ergens heb je natuurlijk gelijk.. Maar er heerst nu een monopolie op bepaalde medicijnen en behandelmethoden, die willekeurig aan mensen worden verstrekt op een uiterst karige en trage manier, zo traag dat het probleem In het beste geval zelf is opgelost of in het ergste geval zwaar is verergert als er eindelijk beslist is welke behandeling (met soms vervelende bijwerkingen) er moet komen. En dat is dan nog als de goede diagnose wordt gesteld! Geen wonder dat mensen heil zoeken bij ongereguleerde medicijnen van internet en zelf maar wat aanmodderen qua informatie opzoeken en behandelmethoden voor zichzelf bedenken. Vaak moet je al je eigen probleem en hulpvraag bedenken, dan kan zelf een behandeling bedenken er ook nog wel bij.
Ow, je bedoelt onthouden in de zin van "je het niet gunnen" ipv "niet vergeten"quote:[..]
Onderzoeksmethodes... De testen voor de diagnoses die ze niet vinden/willen dat je hebt laten ze weg of ze nemen de uitslag ervan niet serieus. Kan misschien ook onbewust gebeuren.
Wat hebben ze al die tijd gedaan dan? Er zijn (neem ik aan) steeds meer wetenschappers erbij gekomen....waren dat dan allemaal van die trendsetter-wannabees die het voor de faam en de rijkdommen doen en voor wie waarheid slechts een gebruiksartikel is? Tsja, dan krijg je dit soort fratsen.quote:[..]
Cognitieve gedrags therapie komt uit de jaren 60
Weten ze überhaupt wel wat een schizoide persoonlijkheidsstoornis is? Ik weet dat ze bij autisme wel -wat- hersenonderzoek gedaan hebben (waaruit bleek dat de hersenen van autisten meer lijken op de hersenen van kinderen) en zo kan je bepaalde dingen weer verklaren/beredeneren.quote:[..]
Omdat er voor veel stoornissen, bijv persoonlijkheidsstoornissen, nog niet eens een gerichte behandeling is bedacht terwijl ze al meer dan 50 jaar bestaan. Denk aan bijv de schizoide persoonlijkheidsstoornis. Wat ik ook niet vind kunnen is dat er ineens diagnoses komen te vervallen of samen worden gevoegd. Wat nou als je de afhankelijke persoonlijkheidsstoornis had? Jammer, die is geschrapt en dan heb je nu borderline. Dit maakt voor mij wel duidelijk hoe weinig waarde er zelfs door de bedenkers aan diagnoses wordt gehecht.
Welk probleem doel je hier op?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:25 schreef Adept het volgende:
De vraag zou moeten zijn waar de stoornis vandaan komt... Daar liggen meer oplossingen in verscholen dan behandeling van een voorkombaar probleem.
Ik heb vorig jaar minstens 2 van dat soort "ik ben geweldig en jij bent maar een mier die ik even onder m'n schoenzool kan pletten, dus blijf jij in je mandquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:54 schreef PimD het volgende:
De smalende blikken van psychologen, ik sta er iedere keer weer van te kijken. Ik heb er nu een stuk of 3, 4 gehad en maar 1tje daarvan had ik niet het gevoel dat ze op me neer keek. De rest heeft een kleinerend toontje met een "stel je niet zo aan"-blik op hun rotkop. Vorige week intake bij een nieuwe gehad, precies hetzelfde verhaal. Toen ik aangaf dat ik iedere avond 1 of 2 heisen van een joint neem om te kunnen ontspannen en te kunnen doorslapen was het huis helemaal te klein. Alsof ik iedere avond een heroinespuit in m'n klauw zet. "Je weet dat de meeste psychologen je nu meteen buiten de deur zouden zetten als ze dit horen?". Flikker toch op zeg.
Exact, en meer dan dat de acceptatie van anderszijnden.. Vergeet niet dat stoornissen vaak het resultaat zij van copingmechanismen die aangeleerd zijn in reactie op ervaringen waar men geen vat meer op had of handvatten om mee om te gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk probleem doel je hier op?
Autisme is op zich het probleem niet.
Ik zeg altijd "de juiste mensen op de juiste plek".
Eh... ik probeer je te helpen hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bla bla, joh, weet tegen wie je 't hebt
Waar zouden die psychologen jou nog mee moeten helepen dan? Serieuze vraag trouwens.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar minstens 2 van dat soort "ik ben geweldig en jij bent maar een mier die ik even onder m'n schoenzool kan pletten, dus blijf jij in je mand"-hulpverleners.
Ze zeggen dit niet, maar ik kan ondertussen dit wel zien en voelen.
Bij mij werkt deze houding niet, daar ik geen crap voor waar aanneem. Zulke psychologen hebben aan mij geen makkelijke meer, maar met lief zijn ben ik de afgelopen jaren ook nergens gekomen. Dan gaan ze je als een mak lammetje zien dat zich gewillig alle kanten op laat delegeren...dat ga ik dus ook niet meer doen. Tis alleen jammer dat dit ten koste is gegaan van mijn vertrouwen in hen, maar mijn vertrouwen is nou eenmaal een beetje een soort aan/uit schuif. Het schuift heel langzaam omhoog, maar als je m'n vertrouwen breekt, "Ga terug naar start, U mag vanaf nu met slechts 1 dobbelsteen werpen".
Ik kan de grootse killer-terrier een hartverlamming schreeuwen, maar ik kan ook kittens in slaap fluisteren. Wie goed is voor mij, krijgt dit terug. Wie slecht is voor mij, krijgt dit ook terug. Mensen die oer-slecht voor me zijn, gun ik niks meer en bestaan voor mij niet meer. Zoiets.
Ik heb weleens zo'n studentje gekend die zelf echt totaal gestoord was. Was de vrouw van een maat van me. Leek 3 jaar een gelukkig huwelijk (hoewel ik mij afvroeg wat hij zag in zo'n vette zeug). En opeens sloeg dat om. Ze bleek een lesbische verhouding te hebben (nog veel langer dan dat ze hem kende) en was alleen met hem getrouwd om hem de helft van zijn bezittingen af te troggelen. Hij werkte 6 dagen per week om haar studie te betalen. Zij werkte helemaal niet, maar had blijkbaar alles zo uitgekiend zodat de helft van zijn bezittingen kon aftroggelen. Juridisch had hij geen poot om op te staan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb wel eens van die psychologiestudentjes gesproken, nou die hoeven mij echt niet te gaan vertellen hoe ik in elkaar zit hoorDat kan ik net zo goed zelf.
Ja je wordt als een klein kind behandeld. Dat is 1 van de meest vervelende dingen. Ze hebben regels waar je je aan moet houden. Ergens is dat logisch, maar dan vraag ik mij wel af of je bijna al perfect moet zijn willen ze je behandelen. Als je boos wordt (en nog niet eens boos op hen, geen scheldpartijen of zo, gewoon alleen boos in het algemeen) is het ook al van: kom maar terug als je weer kalm bent. Terwijl ik dan denk, wat verwacht je van mensen met psychische problemen. Die hebben juist daarom vaker een verslaving of zo. Vreemd om dat uit te sluiten, tenzij je door wordt verwezen naar een verslavingskliniek. En dan nog, je was er wasrschijnlijk voor andere dingen waarsoor het niet relevant was.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:54 schreef PimD het volgende:
De smalende blikken van psychologen, ik sta er iedere keer weer van te kijken. Ik heb er nu een stuk of 3, 4 gehad en maar 1tje daarvan had ik niet het gevoel dat ze op me neer keek. De rest heeft een kleinerend toontje met een "stel je niet zo aan"-blik op hun rotkop. Vorige week intake bij een nieuwe gehad, precies hetzelfde verhaal. Toen ik aangaf dat ik iedere avond 1 of 2 heisen van een joint neem om te kunnen ontspannen en te kunnen doorslapen was het huis helemaal te klein. Alsof ik iedere avond een heroinespuit in m'n klauw zet. "Je weet dat de meeste psychologen je nu meteen buiten de deur zouden zetten als ze dit horen?". Flikker toch op zeg.
Het is zeer aannemelijk dat psychologen in het verleden zelf ook rare fratsen hebben uitgehaald. Zij hebben ook hun ontwikkelingsfasen en mogelijke problemen gehad aangezien ze mensen zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik heb weleens zo'n studentje gekend die zelf echt totaal gestoord was. Was de vrouw van een maat van me. Leek 3 jaar een gelukkig huwelijk (hoewel ik mij afvroeg wat hij zag in zo'n vette zeug). En opeens sloeg dat om. Ze bleek een lesbische verhouding te hebben (nog veel langer dan dat ze hem kende) en was alleen met hem getrouwd om hem de helft van zijn bezittingen af te troggelen. Hij werkte 6 dagen per week om haar studie te betalen. Zij werkte helemaal niet, maar had blijkbaar alles zo uitgekiend zodat de helft van zijn bezittingen kon aftroggelen. Juridisch had hij geen poot om op te staan.
Nadat ze uit elkaar waren, stuurde ze per post allemaal foto's van dat ze seks had met haar vriendin, eveneens een dikke zeug![]()
Ik heb zowel hem als haar jarenlang niet gesproken. Maar ik hoop niet dat zo'n psychopate ooit aan de bak komt als psycholoog
Jezusquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik heb weleens zo'n studentje gekend die zelf echt totaal gestoord was. Was de vrouw van een maat van me. Leek 3 jaar een gelukkig huwelijk (hoewel ik mij afvroeg wat hij zag in zo'n vette zeug). En opeens sloeg dat om. Ze bleek een lesbische verhouding te hebben (nog veel langer dan dat ze hem kende) en was alleen met hem getrouwd om hem de helft van zijn bezittingen af te troggelen. Hij werkte 6 dagen per week om haar studie te betalen. Zij werkte helemaal niet, maar had blijkbaar alles zo uitgekiend zodat de helft van zijn bezittingen kon aftroggelen. Juridisch had hij geen poot om op te staan.
Nadat ze uit elkaar waren, stuurde ze per post allemaal foto's van dat ze seks had met haar vriendin, eveneens een dikke zeug![]()
Ik heb zowel hem als haar jarenlang niet gesproken. Maar ik hoop niet dat zo'n psychopate ooit aan de bak komt als psycholoog
Het punt is dan ook dat veel intelligente mensen wel aan anderen kunnen zien wanneer er iets dwarszit bijvoorbeeld. Dat je bij psychologie nou de precieze term en de mogelijke oorzaken daarvan leert maakt je nog niet bekwamer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:50 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Het is zeer aannemelijk dat psychologen in het verleden zelf ook rare fratsen hebben uitgehaald. Zij hebben ook hun ontwikkelingsfasen en mogelijke problemen gehad aangezien ze mensen zijn.
Ze hadden interesse in psychologie en zijn derhalve gaan studeren. M.a.w. Veel verschillende profielen heb je onder ze.
Ja bedrijven en overheid die alleen maar uit zijn op geld zullen zeker een rol spelen, dat weet ik niet, maar ik denk dat juist meer marktwerking ook positief kan zijn. Want de meer commerciele instellingen hebben veel kortere wachttijden. Aan de andere kant, hun diagnose zou ik ook niet vertrouwen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zullen we maar zeggen dat dat de marktwerking is? Grote industriële conglomeraties die uiteindelijk de boel aansturen en een politieke vertegenwoordiging die zelf ook de zakken vult. Beetje kort door de bocht, maar er is een reden waarom de status quo is zoals die is.
Was een dubbelzinnig woord ja sorryquote:Ow, je bedoelt onthouden in de zin van "je het niet gunnen" ipv "niet vergeten"![]()
![]()
Ja, snap nu wat je zegt
Ja, dat weet ik ook niet precies. Ik zeg eerlijk, ik had geen tijd en geen zin om dat allemaal door te lezen. Maar volgens mij het recyclen van oude methoden en die nieuw noemen. Ze recyclen sowieso veel. Is op zich niet erg, als de methode goed is. Maar op gegeven moment weet je het wel.quote:Wat hebben ze al die tijd gedaan dan? Er zijn (neem ik aan) steeds meer wetenschappers erbij gekomen....waren dat dan allemaal van die trendsetter-wannabees die het voor de faam en de rijkdommen doen en voor wie waarheid slechts een gebruiksartikel is? Tsja, dan krijg je dit soort fratsen.
Van wie vind je dat ze lef hebben om zich kritisch te bekijken?quote:Laat de wetenschap gewoon over aan de mensen die daar het meest geschikt voor zijn, wat we nu zien is het tegengestelde van wat ontwikkeling zou moeten zijn (nml een stilstand).
Weten ze überhaupt wel wat een schizoide persoonlijkheidsstoornis is? Ik weet dat ze bij autisme wel -wat- hersenonderzoek gedaan hebben (waaruit bleek dat de hersenen van autisten meer lijken op de hersenen van kinderen) en zo kan je bepaalde dingen weer verklaren/beredeneren.
Veel mensen doen dit beredeneren liefst hoofdzakelijk vanuit het gedrag, maar dat is alleen maar een persoonlijk-realistische zienswijze als gedrag (en je plek op de sociale ladder) voor jou alles is wat er bestaat. Dan -kan- je niet objectief zijn en dan durf je geen grensverleggende dingen naar voren te brengen.
't komt op mij persoonlijk een beetje laf over (waarbij ik wel erken dat er wel lef voor hun nodig is om zichzelf zo kritisch te bekijken. Ik vind dit minder moeilijk en -daarom- gaat dit mij makkeloijker af, zie wat ik eerder al schreef over autisme bij vrouwen).
Ja precies..quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het punt is dan ook dat veel intelligente mensen wel aan anderen kunnen zien wanneer er iets dwarszit bijvoorbeeld. Dat je bij psychologie nou de precieze term en de mogelijke oorzaken daarvan leert maakt je nog niet bekwamer.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ze zijn reteduur en hebben 6 jaar universitaire studies nodig zodat ze vervolgens een vooraf ingestudeerde flowchart kunnen doorlopen.
Ze kunnen niet out-of-the-box denken en zijn meer bezig met hun eigen carriére, hun status/aanzien en met hun hypotheek dan dat ze bezig zijn zich als een wetenschapper en hulpverlener te gedragen.
Ze leren alles uit boekjes en snappen niet dat ze levende wezens voor zich hebben zitten. Bovendien zijn hun flowcharts best wel voorspelbaar, als je 't eenmaal doorhebt.
Ik heb letterlijk meer gehad aan ervaringsdeskundigen en -alle- psychologen die ik tot nu toe heb gehad, waren echt bar-slecht. De meest idiote behandeling die ik heb gehad was hun stilte-therapie (dan zeggen ze gewoon niks en laten je praten ins blauwe hinein en declareren dat vervolgens als "psycho-analyse"stelkletje geldwolven [ afbeelding ]).
En ervaringsdeskundigen zijn vet goedkoopen elke ervaringsdeskundige die werkt scheelt gelijk weer een uitkering. Die psychologen zijn weggegooid universiteits-salaris, hun opleiding is weggegooid geld, we zijn als maatschappij beter af door alle psychologen de laan uit te sturen en hun ingestudeerde flowchart op internet te zetten.
TLDR: Psychologen kosten een fortuin, ontsla ze allemaal maar en vervang ze met goedkope ervaringsdeskundigen, scheelt een hoop poen wat we dan kunnen investeren in universitair geschoold personeel dat daadwerkelijk wat aan de maatschappij teruggeeft
Mijn ervaring is dat de knullige organisatie van een ggz meer teleurstelling veroorzaakt dan de daadwerkelijke psych die tegenover me zat. Heb wel een mindere of 2 gehad maar ik ben zelf redelijk goed op de rails te houden dus die voldeden ook nog wel toendertijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef Harvest89 het volgende:
Wat raar dan.
Psychologen hebben mij vaker geholpen om mijn leven weer op te pakken.
Ken ook veel mensen die echt baat hebben gehad bij een (goede) psycholoog.
Maar we zullen dan vast idioten zijn omdat we hebben geluisterd naar die idioten.
Beter had ik inderdaad met een dikke angststoornis geen hulp bij een psycholoog moeten zoeken, maar bij een "ervaringsdeskundige".
Werken zoveel debielen daarquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de knullige organisatie van een ggz meer teleurstelling veroorzaakt dan de daadwerkelijke psych die tegenover me zat. Heb wel een mindere of 2 gehad maar ik ben zelf redelijk goed op de rails te houden dus die voldeden ook nog wel toendertijd.
Hahahaaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef _--_ het volgende:
Waarom ben jij niet meer in het dode topic spel
Vooral het management is ruk. Als je een psycholoog hebt die boekenkennis ook goed kan toepassen, heb je wel een goeie.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Werken zoveel debielen daarZulke mensen neem ik gewoon niet serieus als ze vanuit een 'geleerd' oogpunt iets komen verkondigen.
Die boekenwijsheid kun je zelf ook wel vinden, spychologen lullen me teveel in de ruimte en zijn ook redelijk te sturen in de richting die ik wil.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vooral het management is ruk. Als je een psycholoog hebt die boekenkennis ook goed kan toepassen, heb je wel een goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |