Als die rechtsback en Wöber wat zijn dan is er ook niks aan de handquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar in twee jaar tijd geen betere linksback gevonden.
[..]
Gelukkig is de verdediging rond volgens Marc
Yep, Bergkamp begint weer even te k#nkeren want het gaat veels te goed. Bosz die al snel weg gaat nog even dat extra zetje geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:27 schreef TheArt het volgende:
In 3 maanden het hele team en alle perspectief naar de klote geholpen, een prestatie op zich.
Probleem is dat hij basis staat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je hem als tweede linksback erbij en laat je hem eens opdraven tegen Excelsior thuis kan het allemaal wel, als basisklant moet je dit niet willen natuurlijk
Het zou ook gek zijn als Overmars ervan uit gaat dat die twee er geen reet van kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als die rechtsback en Wöber wat zijn dan is er ook niks aan de hand
Veltman gaat niet op dat bankje zitten. En niemand wil hem. En hij is aanvoerder. Dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Neres zit tegenwoordig op de tribune dus ik sluit niks uitquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou ook gek zijn als Overmars ervan uit gaat dat die twee er geen reet van kunnen natuurlijk
Ja klopt, de meeste figuren die roepen dat je hem er wel bij kunt hebben gaan er dan wel vanuit dat hij niet in de basis staat dus vandaarquote:
Maar jij vindt zowel Sinkgraven als Dijks niks, en dan is je enige keuze voor linksback Viergever die ook de back-up is centraal. Dat is toch niet goed bezet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig zitten ze nu in de hagelslag-fase. Het ergste moet nog komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Neres zit tegenwoordig op de tribune dus ik sluit niks uit
"Het is niet het moment om paniekaankopen te doen"quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit al klaar voor nieuwe interviews met Overmars waarin hij het goed vindt.
Interviews in november waarin ze zeggen dat ze nagelaten hebben de groep te versterken en in de winter nog een paar kanonnen gaan halenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yep, en dan voor 7 miljoen een Westermann #2 halen. Kijk er nu al naar uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interviews in november waarin ze zeggen dat ze nagelaten hebben de groep te versterken en in de winter nog een paar kanonnen gaan halen
Wat is dan zijn functie? Waarom wil je iemand erbij hebben die je dus liever niet in het veld ziet? Je wil toch goede concurrentiequote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja klopt, de meeste figuren die roepen dat je hem er wel bij kunt hebben gaan er dan wel vanuit dat hij niet in de basis staat dus vandaar
Viergever mag van mij lekker linksback staan, is onze beste optie daar. Wöber en De Ligt centraal, Orejuela rechtsback. Dan kan je altijd nog wel wat schuiven, en als dan Dijks/Sinkgraven een keer moet spelen, afijnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij vindt zowel Sinkgraven als Dijks niks, en dan is je enige keuze voor linksback Viergever die ook de back-up is centraal. Dat is toch niet goed bezet.
Ah zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja klopt, de meeste figuren die roepen dat je hem er wel bij kunt hebben gaan er dan wel vanuit dat hij niet in de basis staat dus vandaar
Hopen dat ie stikt in z'n glaasje water. Volle idioot die het is!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat staat hier nou weerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dan zijn functie? Waarom wil je iemand erbij hebben die je dus liever niet in het veld ziet? Je wil toch goede concurrentie
Wat een redenatie zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |