quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zal even happen.
De Europese top bezoekt natuurlijk wel vaker intimiderende stadions, maar daarin staat de Kuip wel gewoon in het rijtje van indrukwekkende stadions ja.
Je hoort het oud-voetballers, en scheidsrechters die door heel Europa gefloten hebben, vaak zat zeggen hoor. Op momenten dat het los gaat kan het wel meer intimiderend overkomen dan de homogeen fluitende heksenketels bv.
Het zal ook wel het meest indrukwekkende stadion zijn waar jullie dit jaar spelen in ieder geval
11/10quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zal even happen.
De Europese top bezoekt natuurlijk wel vaker sfeervolle en intimiderende stadions, maar daarin staat de Kuip wel gewoon in het rijtje van indrukwekkende stadions ja.
Je hoort het oud-voetballers, en scheidsrechters die door heel Europa gefloten hebben, vaak zat zeggen hoor. Op momenten dat het los gaat kan het wel meer intimiderend overkomen dan de homogeen fluitende heksenketels bv.
Het zal ook wel het meest indrukwekkende stadion zijn waar jullie dit jaar spelen in ieder geval
HE SHOOTSquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een supporter..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind City qua voetballers veel meer aanspreken dan United vandaag de dag. Natuurlijk is de historie van United veel meer aansprekend. Het is jammer omdat ik vorig jaar al in Manchester ben geweest maar we gaan dit jaar weer. Napels/Charkov wordt 'm niet voor mij.
Dat zou wel een stunt zijn imho. #3 moet kunnen zegt alles in mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb gewoon vertrouwen om nummer 2 in de poule te worden.
Geen probleem.
Booyahquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zal even happen.
De Europese top bezoekt natuurlijk wel vaker sfeervolle en intimiderende stadions, maar daarin staat de Kuip wel gewoon in het rijtje van indrukwekkende stadions ja.
Impossible is nothingquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 11:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb gewoon vertrouwen om nummer 2 in de poule te worden.
Geen probleem.
Lekker boeiend zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:37 schreef Keyos het volgende:
Gelukkig is Klaassen geblesseerd, Gini for basis.
Gini staat sowieso wel basis en voor de rest is dit niet echt boeiend in dit topicquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:37 schreef Keyos het volgende:
Dafuqquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:37 schreef Keyos het volgende:
Eens, alsof ze op vakantie gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:03 schreef F.M.D. het volgende:
Het lijkt erop dat Feyenoord de CL vooral in gaat om te 'genieten'. Presteren zou een meevaller zijn, maar hoeft niet. Anders hadden ze Europees overwinteren wel als een harde doelstelling gesteld. Had wat mij betreft wel gepast bij de status die Feyenoord nu heeft.
https://nos.nl/video/2189(...)d-mooier-gekund.html
Van Geel zegt helemaal niets geks daar.quote:
Het is ook nooit goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:
''Als je thuis resultaten neerzet, kan je voor de derde plek gaan,''
Nou die Jens gelooft er echt in zeg. Wat een ambitie.
Zit jij nou gewoon de meest zure reacties van fr12 over te nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:
Jezus, jij hebt van muggenziften en azijnzeiken echt je hobby gemaakt hé.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vind dit niet de mentaliteit van een winnaar. Kuyt had dit nooit gezegd. Beetje lef uitstralen hoor. Sowieso mag het bij Feyenoord wat meer met de borst vooruit. Degradeer je niet op voorhand al tot maximaal plaats 3. Maar het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
Ik kan dit realisme best waarderen. Zolang ze in uitwedstrijden zich maar niet van tevoren neerleggen bij een nederlaag.
Volgens mij valt er na gisteren genoeg te zeiken over je cluppie toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:
Vergezocht gezeur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:01 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik vind dit niet de mentaliteit van een winnaar. Kuyt had dit nooit gezegd. Beetje lef uitstralen hoor. Sowieso bij Feyenoord. Degradeer je niet op voorhand al tot maximaal plaats 3. Maar het zal wel weer aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |