Giroud is een hele nuttige speler.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat Giroud in ieder geval weinig bijdraagt aan het spel.
Mbappe is hem nu al voorbij. Lacazette ook.
Maar hij zal wel de ideale schoonzoon zijn of zo.
Niet qua backs iig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo slim van Martinez om Radja weg te jagen daar en die defensie is toch ook niet heel breed qua keus?
Missen vooral een goede linksback. Centrale verdedigers zijn geen probleem en Meunier is een prima speler. Volgens mij spelen ze tegenwoordig met 3 centraal achterin en Carrasco op LWBquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo slim van Martinez om Radja weg te jagen daar en die defensie is toch ook niet heel breed qua keus?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat Giroud in ieder geval weinig bijdraagt aan het spel.
Mbappe is hem nu al voorbij. Lacazette ook.
Maar hij zal wel de ideale schoonzoon zijn of zo.
Ik ben best benieuwd hoe topploegen Griezmann willen bestrijden en de voortdurende dreiging van Mbappé eromheen plus de enorm sterke backs en buitenspelersquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giroud is een hele nuttige speler.
Kan me zomaar voorstellen dat Griezmann er beter door gaat renderen, weet niet of hij en Mbappé of Lacazette zomaar zou werken
En Kante en Pogba die heersen in het midden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe topploegen Griezmann willen bestrijden en de voortdurende dreiging van Mbappé eromheen plus de enorm sterke backs en buitenspelers.
Het feit dat ze gewoon 6 toppers zullen hebben in de voorste 2 linies zal er wel voor zorgen dat ze tegen bijna geen enkele tegenstander in de problemen komen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe topploegen Griezmann willen bestrijden en de voortdurende dreiging van Mbappé eromheen plus de enorm sterke backs en buitenspelers.
Hebben ze in Frankrijk eigenlijk een ideale opvolger voor Deschamps in gedachten? Van Franse nationaliteit lijken die mij er niet snel te zijn. Misschien Zidane die zo'n topploeg kan managen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het feit dat ze gewoon 6 toppers zullen hebben in de voorste 2 linies zal er wel voor zorgen dat ze tegen bijna geen enkele tegenstander in de problemen komen.
Maar als Deschamps de halve finale of finale verneukt hebben ze toch 2 toernooien laten liggen, hij moet nu presteren.
vandaar dat frankrijk ook zo goed presteerde in de periode dat zidane nog de aanvoerder was....was bijna een compleet zwart efltal geloof ikquote:
Geen enkele zwakke plek.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wengerquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze in Frankrijk eigenlijk een ideale opvolger voor Deschamps in gedachten? Van Franse nationaliteit lijken die mij er niet snel te zijn. Misschien Zidane die zo'n topploeg kan managen.
Opleiding gewoon in Frankrijk gehad, dus niets aan de hand.quote:
Al bij Malaga een godquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben zo'n enorme fan van Isco.
Al sinds dat jeugd EK in 2013
Alleen jammer dat Zidane op een normale dag liever Bale opstelt als iedereen fit is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben zo'n enorme fan van Isco.
Al sinds dat jeugd EK in 2013
Volgens mij heeft Zidane daar niet veel over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Zidane op een normale dag liever Bale opstelt als iedereen fit is.
Dat is niemand vergeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Isco is fantastisch, maar dat benne jullie vergeten door de Asensio-hype.
Bale is k u tquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Zidane op een normale dag liever Bale opstelt als iedereen fit is.
Moet van Florentino.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Asensio wilden ze niet per se, gingen serieus voor rechtsback Douglas die ook richting de uitgang lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Morendo het volgende:
Was dat niets voor Barca? Isco en Asensio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |