Die gaat hopeloos falen vanwege zijn nationaliteitquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Yarmolenko, over een week te bewonderen bij de Bosz Boys.
Halve finales Frankrijk - Spanje en Duitsland - Brazilië graag.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Als ze Pique nog vervangen zie ik ze wel weer wereldkampioen worden.
Finale tegen Brazilië graag.
Ben een beetje Duitsland moe. Liever Argentinië - Brazilië of Belgie - Brazilië.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Halve finales Frankrijk - Spanje en Duitsland - Brazilië graag.
Alleen jammer dat Deschamps altijd minstens één antivoetballer op wil stelen op een eindtoernooi.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Halve finales Frankrijk - Spanje en Duitsland - Brazilië graag.
Ik ben Argentinië moe.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben een beetje Duitsland moe. Liever Argentinië - Brazilië of Belgie - Brazilië.
Lol, Argentinië kwam ook maar per toeval in de finale in 2014. Als je die resultaten wegdenkt, hebben die met een lange crisis te kampen.quote:
Nja, is Kante dat? Big Benz ipv Giroud zou wel goed zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Deschamps altijd minstens één antivoetballer op wil stelen op een eindtoernooi.
Ik neem aan dat hij wel vasthoudt aan Kanté en Pogba. Alleen Giroud zou de antivoetballer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Deschamps altijd minstens één antivoetballer op wil stelen op een eindtoernooi.
Giroud, ja. Die zit gewoon lekker op de bank bij Arsenal.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel vasthoudt aan Kanté en Pogba. Alleen Giroud zou de antivoetballer kunnen zijn.
Ik vind Kante geweldig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel vasthoudt aan Kanté en Pogba. Alleen Giroud zou de antivoetballer kunnen zijn.
Lekker voetballertje die Rabiot.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het jammer dat hij Rabiot niet opstelde donderdag. Die is goed begonnen bij PSG dit seizoen.
Giroud verdient echt meer waardering dan hij krijgt. Heeft veel betere statistieken in het Franse elftal dan Benzema had of Griezmann heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nja, is Kante dat? Big Benz ipv Giroud zou wel goed zijn.
Kan me niet voorstellen dat Mbappe gepasseerd wordt als hij veel gaat spelen bij PSG.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giroud, ja. Die zit gewoon lekker op de bank bij Arsenal.
PSG v Toulouse was fantastisch. Zelfs met een man minder wisten ze op magistrale wijze ruim te winnen.quote:
Niet gezien, eindstand wel natuurlijk. Kijk sowieso te weinig Ligue 1.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSG v Toulouse was fantastisch. Zelfs met een man minder wisten ze op magistrale wijze ruim te winnen.
Griezmann en Mbappé als duo, mensenkinderen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Mbappe gepasseerd wordt als hij veel gaat spelen bij PSG.
Argentinië of België zou ik ook wel prima vinden inderdaad. Of een underdog als Kroatië, Colombia of Italiëquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben een beetje Duitsland moe. Liever Argentinië - Brazilië of Belgie - Brazilië.
Omdat Giroud in ieder geval weinig bijdraagt aan het spel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giroud verdient echt meer waardering dan hij krijgt. Heeft veel betere statistieken in het Franse elftal dan Benzema had of Griezmann heeft.
Daarnaast wordt Benzema in Frankrijk collectief uitgekotst, die gaat echt niet meer geselecteerd worden.
Ik probeer af en toe PSG mee te pikken vanwege Neymarquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet gezien, eindstand wel natuurlijk. Kijk sowieso te weinig Ligue 1.
Dan lekker naar ziggo sport voetbal klaasquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
kut ziggo
met hun kut gezap....
Naja Argentinië staat nu 5e in de kwalificatie. Ik ben benieuwd of ze nog verder gaan zakken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, Argentinië kwam ook maar per toeval in de finale in 2014. Als je die resultaten wegdenkt, hebben die met een lange crisis te kampen.
Met Sampaoli is er eindelijk iets om naar uit te kijken.
Hij is te sexy.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat Giroud in ieder geval weinig bijdraagt aan het spel.
Mbappe is hem nu al voorbij. Lacazette ook.
Maar hij zal wel de ideale schoonzoon zijn of zo.
Niet zo slim van Martinez om Radja weg te jagen daar en die defensie is toch ook niet heel breed qua keus?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Argentinië of België zou ik ook wel prima vinden inderdaad. Of een underdog als Kroatië, Colombia of Italië
wk finale frankrijk-argentiniequote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja Argentinië staat nu 5e in de kwalificatie. Ik ben benieuwd of ze nog verder gaan zakken.
Die hebben wedstrijden tegen Venezuela, Peru en Ecuador.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja Argentinië staat nu 5e in de kwalificatie. Ik ben benieuwd of ze nog verder gaan zakken.
Giroud is een hele nuttige speler.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet qua backs iig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo slim van Martinez om Radja weg te jagen daar en die defensie is toch ook niet heel breed qua keus?
Missen vooral een goede linksback. Centrale verdedigers zijn geen probleem en Meunier is een prima speler. Volgens mij spelen ze tegenwoordig met 3 centraal achterin en Carrasco op LWBquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo slim van Martinez om Radja weg te jagen daar en die defensie is toch ook niet heel breed qua keus?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe topploegen Griezmann willen bestrijden en de voortdurende dreiging van Mbappé eromheen plus de enorm sterke backs en buitenspelersquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giroud is een hele nuttige speler.
Kan me zomaar voorstellen dat Griezmann er beter door gaat renderen, weet niet of hij en Mbappé of Lacazette zomaar zou werken
En Kante en Pogba die heersen in het midden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe topploegen Griezmann willen bestrijden en de voortdurende dreiging van Mbappé eromheen plus de enorm sterke backs en buitenspelers.
Het feit dat ze gewoon 6 toppers zullen hebben in de voorste 2 linies zal er wel voor zorgen dat ze tegen bijna geen enkele tegenstander in de problemen komen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe topploegen Griezmann willen bestrijden en de voortdurende dreiging van Mbappé eromheen plus de enorm sterke backs en buitenspelers.
Hebben ze in Frankrijk eigenlijk een ideale opvolger voor Deschamps in gedachten? Van Franse nationaliteit lijken die mij er niet snel te zijn. Misschien Zidane die zo'n topploeg kan managen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het feit dat ze gewoon 6 toppers zullen hebben in de voorste 2 linies zal er wel voor zorgen dat ze tegen bijna geen enkele tegenstander in de problemen komen.
Maar als Deschamps de halve finale of finale verneukt hebben ze toch 2 toernooien laten liggen, hij moet nu presteren.
vandaar dat frankrijk ook zo goed presteerde in de periode dat zidane nog de aanvoerder was....was bijna een compleet zwart efltal geloof ikquote:
Geen enkele zwakke plek.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wengerquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze in Frankrijk eigenlijk een ideale opvolger voor Deschamps in gedachten? Van Franse nationaliteit lijken die mij er niet snel te zijn. Misschien Zidane die zo'n topploeg kan managen.
Opleiding gewoon in Frankrijk gehad, dus niets aan de hand.quote:
Al bij Malaga een godquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben zo'n enorme fan van Isco.
Al sinds dat jeugd EK in 2013
Alleen jammer dat Zidane op een normale dag liever Bale opstelt als iedereen fit is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben zo'n enorme fan van Isco.
Al sinds dat jeugd EK in 2013
Volgens mij heeft Zidane daar niet veel over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Zidane op een normale dag liever Bale opstelt als iedereen fit is.
Dat is niemand vergeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Isco is fantastisch, maar dat benne jullie vergeten door de Asensio-hype.
Bale is k u tquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Zidane op een normale dag liever Bale opstelt als iedereen fit is.
Moet van Florentino.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Asensio wilden ze niet per se, gingen serieus voor rechtsback Douglas die ook richting de uitgang lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Morendo het volgende:
Was dat niets voor Barca? Isco en Asensio?
Denk niet dat ze zelfs geïnteresseerd zijn..quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Morendo het volgende:
Heel treurig verhaal voor Barca, wilden niet eens 4 miljoen biedenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Asensio wilden ze niet per se, gingen serieus voor rechtsback Douglas die ook richting de uitgang lijkt te gaan.
Het zijn Turken, dus we keuren het goed.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:31 schreef _ANKA_ het volgende:
Matchfixing in Oekranie!
1e goal was buitenspel
2e goal was over de achterlijn
Spaanse scheids, dan weet je voldoendequote:Op zaterdag 2 september 2017 21:31 schreef _ANKA_ het volgende:
Matchfixing in Oekranie!
1e goal was buitenspel
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn Turken, dus we keuren het goed.
Een vermoeden van metsjfiksing.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaanse scheids, dan weet je voldoende
Valencia kon zo'n heerlijk elftal hebben met Mata, David Silva en Iscoquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Morendo het volgende:
Die vreselijke Borbalan. Slechtste scheids van Europa.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaanse scheids, dan weet je voldoende
Als Erdo maar niet meekijktquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:31 schreef _ANKA_ het volgende:
Matchfixing in Oekranie!
1e goal was buitenspel
Die Turken hebben oprecht een leuk teampje eigenlijk, met fatsoenlijke tactieken zouden die gewoon bij de Europese subtop horen zou je zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn Turken, dus we keuren het goed.
Nog na Turpin?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die vreselijke Borbalan. Slechtste scheids van Europa.
Undiano Mallenco vergeet ik nooit meer na zijn schandalige wedstrijd in Mestalla. val2-3barquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die vreselijke Borbalan. Slechtste scheids van Europa.
Alleen Terim kan dat neerzettenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Turken hebben oprecht een leuk teampje eigenlijk, met fatsoenlijke tactieken zouden die gewoon bij de Europese subtop horen zou je zeggen
Die heeft ruzie gemaakt in een kebabshopquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen Terim kan dat neerzetten
Verbaast me dat Sahin niet speelt. Die is goed begonnen bij Bosz.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Turken hebben oprecht een leuk teampje eigenlijk, met fatsoenlijke tactieken zouden die gewoon bij de Europese subtop horen zou je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |