SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
Die stofzuiger haal ik morgen hierheen. Althans dat is het plan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:25 schreef livelink het volgende:
Het kwartje mbt de TT moest even vallen bij mij![]()
Tijd voor een nieuwe stofzuiger en een nieuwe PC lijkt me, Rafeiro. Makkelijker getypt dan gedaan natuurlijk.
Tuinkabouters doen zo weinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
Ze zetten toch nog steeds dames en heren bij de NS
Het is een leeg rooster deze weekquote:
Iets minder leeg nu.quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Oscar vult het rooster
Anders gewoon een klacht bij ze indienen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:54 schreef CindieY het volgende:
Ik ga eens kijken of de WiFi van NS wil bijdragen aan een show van OscarMopperkont.
Lang leve de gratis WiFi van de NS.... zijn ze nog ergens goed voorquote:
Het hele feest duurde welgeteld 1 minuut en 17 secondenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lang leve de gratis WiFi van de NS.... zijn ze nog ergens goed voor
Dus zelfs dat kunnen ze nietquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het hele feest duurde welgeteld 1 minuut en 17 seconden
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:04 schreef CindieY het volgende:
Dan maar op m'n eigen databundel, ik heb toch genoeg data
quote:
quote:
IJsklontjes?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
GPU weer @ 120 graden, dus PC gaat zo weer uit
Ja, die had ik niet 1-2-3 bij de handquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer wel van deze slechte cover van het origineel van de A-Teens.
Nou vooruit, dan doen we het wel met dit slap aftrekselquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, die had ik niet 1-2-3 bij de hand
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
CindieY moet dit straks ook doen.
Vanavond uitstappen.
Badum-tssj
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
CindieY moet dit straks ook doen.
Vanavond uitstappen.
Badum-tssj
Dan ben je weer in het, door deze groene jongen, verlaten Zwolle?quote:
Heb je toevallig ijsklontjes van demi water?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
IJsklontjes?
Sterkte aan je videokaart..
Spoor 15 en 16 zijn dan ook voor het arme volk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Zwolle, waar alles overdekt is, behalve spoor 15 en 16![]()
Altijd rennen als het regent
Ik heb zo'n vermoeden dat ik die niet hebquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je toevallig ijsklontjes van demi water?
Tja, Drenthe hè. 't Is dat m'n moeder en zus+aanhang er nog wonen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Spoor 15 en 16 zijn dan ook voor het arme volk.
Klopt idd. Ik kom vanuit Groningen nu, dagje stad gedaan met zusje en ouders.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan ben je weer in het, door deze groene jongen, verlaten Zwolle?
Das pechquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik die niet heb
Ik vind Drenthe best leukquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, Drenthe hè. 't Is dat m'n moeder en zus+aanhang er nog wonen.
Dus de winkels zijn er geplunderd?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt idd. Ik kom vanuit Groningen nu, dagje stad gedaan met zusje en ouders.
Ik heb er 18 jaar gewoond. Da's wel genoeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind Drenthe best leuk
Er wonen? Ja, misschien als ik met pensioen ben
Neuh, de schade valt meequote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus de winkels zijn er geplunderd?
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:25 schreef CindieY het volgende:
Het is maar goed dat ik een koptelefoon heb
Als je dan meezingt gaat het onbewust harder... dat weet je?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:25 schreef CindieY het volgende:
Feestje in de trein!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:25 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |