abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2017 @ 12:23:31 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_173359635
quote:
Concert afgelast op last politie

In de Maassilo in Rotterdam is een concert op last van de politie vanavond afgelast.In de evenementenhal stond een optreden gepland van de band Allah-Las uit Californië. Waarom het concert is afgelast, is nog onbekend.

Bij de concertzaal staan agenten met kogelwerelde vesten. Het pand wordt ontruimd.

Bron: Teletekst

"Waarom het concert is afgelast, is nog onbekend."

Een band met de naam Allah-Las in een streng islamitisch land als Nederland, sja waarom zou dat worden afgelast? Ik ben wel benieuwd hoor, ik kan niets bedenken O-)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 24 augustus 2017 @ 12:23:48 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_173359643
Heeft iemand een samenvatting?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_173359673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Uit dezelfde tekst:

quote:
Reuters meldt op basis van zijn bron dat de tip die gistermiddag bij de Rotterdamse politie binnenkwam, het resultaat is van een langlopend onderzoek van de Spaanse Guardia Civil.
I´m back.
pi_173360070
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:23 schreef Nikonlover het volgende:
Heeft iemand een samenvatting?
Waar in Amsterdam een 'diabetespatiënt' zeven personen aanreed op een plek waar normaal gesproken geen auto rijdt verzint men in Rotterdam de dronken Spaanse 'monteur' die 'toevallig' voor zijn werk op de desbetreffende plek rondjes reed met ontplofbare gasflessen in zijn busje.

Niets aan het handje dus. We ontkennen alles want het multiculturele ideaalbeeld moet overeind blijven zelfs ten koste van potentiële mensenlevens. Geen aanslag dus, puur toeval, het betreft altijd een enkeling, ga over op de orde van de dag. Islam is vrede. ^O^
pi_173360643
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:44 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar in Amsterdam een 'diabetespatiënt' zeven personen aanreed op een plek waar normaal gesproken geen auto rijdt verzint men in Rotterdam de dronken Spaanse 'monteur' die 'toevallig' voor zijn werk op de desbetreffende plek rondjes reed met ontplofbare gasflessen in zijn busje.

Niets aan het handje dus. We ontkennen alles want het multiculturele ideaalbeeld moet overeind blijven zelfs ten koste van potentiële mensenlevens. Geen aanslag dus, puur toeval, het betreft altijd een enkeling, ga over op de orde van de dag. Islam is vrede. ^O^
Heb je concreet info waaruit blijkt dat het officiële verhaal bullshit is?

Als een vrouw is verkracht door een Iraakse christen en verder niets met de Islam te maken heeft zegt dat verder niets over de problematiek in de moslimwereld met vrouwen en dat je dat negeert, wel?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 13:15:39 ]
pi_173360703
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nouja het is natuurlijk wel allemaal wel heel erg toevallig; is het niet?

Ik bedoel hoeveel Spanjaarden rijden verdacht op en neer en rond in de buurt van waar een aanslag gepleegd zou gaan worden volgens inlichtingendiensten in Spanje met een auto vol gasflessen?

Ik vind dat persoonlijk heel erg toevallig. Dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat ik het officiële verhaal in twijfel trek, maar je kan niet ontkennen dat het wel héééél erg toevallig is lijkt me zo :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173360732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als een vrouw is verkracht door een Iraakse christen en verder niets met de Islam te maken heeft zegt dat verder niets over de problematiek in de moslimwereld met vrouwen en dat je dat negeert, wel?
Ik moet hier echt eens een cursus 'Hoe herken ik digitaal cynisme' gaan geven. :')
pi_173360834
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ahja. "Het is heel toevallig". Altijd een sterk argument.
quote:
Ik bedoel hoeveel Spanjaarden rijden verdacht op en neer en rond in de buurt van waar een aanslag gepleegd zou gaan worden volgens inlichtingendiensten in Spanje met een auto vol gasflessen?
In dit geval 1.
quote:
Ik vind dat persoonlijk heel erg toevallig. Dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat ik het officiële verhaal in twijfel trek, maar je kan niet ontkennen dat het wel héééél erg toevallig is lijkt me zo :)
Dat kan prima.
Conscience do cost.
pi_173360841
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Was het minder toevallig of verdacht als het een Belgische of Franse busje was dan? Ik verwacht en hoop niet dat de inlichtingendiensten bij de verklaring dachten van "Ooh okeee, makes sense", maar het verhaal wel grondig nachecken. Of de man in kwestie banden, dan wel mogelijke banden heeft met terreurgroepen. Zo ja gewoon oppakken en niet met een of ander idealistisch gedachtegoed onder het tapijt vegen. Ik vind het aannemelijk dat er een luchtje aan het verhaal hangt, absoluut, maar je zou het maar zijn dat je op de verkeerde moment op de verkeerde locatie bent. Ja, fucked up.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 13:27:58 ]
pi_173360851
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik moet hier echt eens een cursus 'Hoe herken ik digitaal cynisme' gaan geven. :')
Aaah ja, schuilen onder "cynisme". Of was je nu weer cynisch?
pi_173361024
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aaah ja, schuilen onder "cynisme". Of was je nu weer cynisch?
Cynisme is naast humor mijn tweede natuur. Je zult ze altijd in mijn reacties teruglezen.
pi_173361039
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:35 schreef Elzies het volgende:

[..]

Cynisme is naast humor mijn tweede natuur. Je zult ze altijd in mijn reacties teruglezen.
Lachen.
pi_173361052
Is er al iets bekend over de verdachte? Is het een Marokkaan of niet? Is het nou iemand met een Nederlandse of een Spaanse nationaliteit? Krijgen we weer dezelfde fucking bullshit als in Amsterdam te horen?
pi_173361083
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:44 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoort bij het leven in een grote stad.
pi_173361110
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lachen.
Ik weet het. :)
pi_173361159
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:36 schreef JubaUrbicus het volgende:
Is er al iets bekend over de verdachte? Is het een Marokkaan of niet? Is het nou iemand met een Nederlandse of een Spaanse nationaliteit? Krijgen we weer dezelfde fucking bullshit als in Amsterdam te horen?
Ik vermoed half om half dat dat nog wel gelekt gaat worden.
I´m back.
pi_173361271
quote:
Achtergrond doet er niet toe volgens woordvoerder politie.
  Redactie Frontpage donderdag 24 augustus 2017 @ 14:12:25 #18
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173361741
quote:
Gezien het adres waar die is opgepakt en de naam lijkt dat mij zeer onwaarschijnlijk.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173361780
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:35 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zelfkennis is duidelijk niet je tweede natuur
pi_173361812
Maar hoe zit het dan met dat nummerbord. Dat bestond toch niet?
pi_173361851
* Concert van 'Allah-Las'. Motief?
* Politie achtte afblazen concert gerechtvaardigd op basis van informatie uit Spanje: ''Er rijd iemand rond met gasflessen.''
* (daarna) busje gevonden met Spaans nummerplaat. Verband: Barcelona(-cel)?
* Inhoud busje: gasflessen (in dozen). Wederom verband Barcelona?
* Verdachte reed 'op en neer'. Wat betekent dat?
* Verdachte opgepakt. Verdacht van wat? 'Op en neer rijden'?
* Verdachte wel/geen monteur? Wel niet dronken?
* Achtergrond doet er niet toe volgens politie. In het licht van de situatie in Europa: waarom niet?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 14:27:08 ]
pi_173361853
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar hoe zit het dan met dat nummerbord. Dat bestond toch niet?
Foutje van een user. Schijnt wel te bestaan.
pi_173361906
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:17 schreef LelijKnap het volgende:
* Busje met Spaans nummerplaat. Verband: Barcelona(-cel)?
* Inhoud busje: gasflessen (in dozen). Wederom verband Barcelona?
* Concert van 'Allah-Las'. Motief?
* Politie achtte afblazen concert gerechtvaardigd. Op basis van welke informatie (van wie)?
* Verdachte opgepakt. Verdacht van wat?
* Verdachte reed 'op en neer'. Wat betekent dat?
* Verdachte wel/geen monteur? Wel niet dronken?
* Achtergrond doet er niet toe volgens politie. In het licht van de situatie in Europa: waarom niet?
Ingeseind door Spanje. Busje met gasflessen rijdt bij jullie rond. Wat klopte dus.
I´m back.
pi_173361932
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ingeseind door Spanje. Busje met gasflessen rijdt bij jullie rond. Wat klopte dus.
Afgelast vanwege informatie uit Spanje?
  Redactie Frontpage donderdag 24 augustus 2017 @ 14:21:05 #25
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173361935
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:17 schreef LelijKnap het volgende:

Omdat het vermoedelijk gewoon een Nederlander is, de familienaam op het betreffende adres bestaat al zo'n 300 jaar in Nederland.

Wat die naam is laat ik je zelf zoeken, ik ga geen persoonsgegevens plaatsen :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')