Puur geluk dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:35 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik lees anders regelmatig dat er aanslagen verijdeld zijn. Hoe kan dat zonder aanwijzingen?
Hij heet Jim F. volgens ADquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:37 schreef JubaUrbicus het volgende:
Het blijkt volgens de NOS om een 22 jarige knul te gaan uit een 'normale Brabantse gezin'. Is dat een indicatie dat het om een Nederlander gaat en niet om een Marokkaan?
In feite zijn er volgens dat artikel twee dingen aan de hand.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of die knul een slecht geplaatste kwajongensstreek heeft gedaan of dat er serieuzere signalen waren.
De chauffeur.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:41 schreef LelijKnap het volgende:
Voor mij even; is er naast de Brabander nou wel of niet iemand opgepakt die iets met dat busje te maken heeft?
De chauffeur is gister even mee geweest naar het bureau als je dat bedoelt. En weer vrij gelaten. Dat witte busje heeft niets te maken met de dreiging verder.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:41 schreef LelijKnap het volgende:
Voor mij even; is er naast de Brabander nou wel of niet iemand opgepakt die iets met dat busje te maken heeft?
De bestuurder van het busje was een monteur die gedronken had, en had die gasflessen nodig voor zijn werk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:41 schreef LelijKnap het volgende:
Maakt het nog gekker allemaal...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:37 schreef JubaUrbicus het volgende:
Het blijkt volgens de NOS om een 22 jarige knul te gaan uit een 'normale Brabantse gezin'. Is dat een indicatie dat het om een Nederlander gaat en niet om een Marokkaan?
Een monteur uit Spanje wel te verstaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
De bestuurder van het busje was een monteur die gedronken had, en had die gasflessen nodig voor zijn werk.
Logisch, was een spaans busjequote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een monteur uit Spanje wel te verstaan.
Dat is niet zo heel gek hoor, hier op het industrieterrein zijn die er ook genoeg bij o.a. Shell bij groot onderhoud (ook uit Engeland en Portugal trouwens). Puur omdat er te weinig geschoold personeel is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een monteur uit Spanje wel te verstaan.
Hij is niet vrij gelatenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De chauffeur is gister even mee geweest naar het bureau als je dat bedoelt. En weer vrij gelaten. Dat witte busje heeft niets te maken met de dreiging verder.
Oke, en dat was een (dronken?) monteur cq Spanjaard waarvan de achtergrond niet relevant is? Die heen en weer reed? Is vrijgelaten. Of toch niet, Elisa? Dus men is nu nog opzoek naar een ander busje met glasflessen met een chauffeur waarvan de achtergrond wél relevant is? Waarom belde Spanje Nederland? Hebben ze elk land (in de buurt) gebeld?quote:
Meestal rijden monteurs die in dienst zijn in een bedrijfsbusje.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:43 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Logisch, was een spaans busje
Ik snap niet waarom ik nu mensen hoor zeggen dat er niets aan de hand was bij Guus Meeuwis . Dat is nog steeds in onderzoek, er waren alleen geen bewijzen hard genoeg om die verdachte nog langer vast te houden. Maar er waren er voldoende in de eerste instantie voor 2 weken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:33 schreef freaky40 het volgende:
Erg voorbarig om nu zo'n heel concert af te gelasten en hoop onrust te veroorzaken. Er was dus weer niets aan de hand. Als er een aanslag gebeurd zou zijn, gebeurd dat altijd vanuit het niets zonder aanwijzingen vooraf, dat leert de geschiedenis. Maar blijkbaar leren ze hier niets van. Precies hetzelfde als bij Guus Meeuwis laatst.
Ja, de chauffeur was dronken idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oke, en dat was een (dronken?) monteur cq Spanjaard waarvan de achtergrond niet relevant is? Die heen en weer reed? Is vrijgelaten. Of toch niet, Elisa? Dus men is nu nog opzoek naar een ander busje met glasflessen met een chauffeur waarvan de achtergrond wél relevant is? Waarom belde Spanje Nederland? Hebben ze elk land (in de buurt) gebeld?
Geadopteerd? Maar goed, wat me in elk geval onwaarschijnlijk lijkt is dat iemand die er weet van heeft dat er een aanslag aan zit te komen net daarvoor dreigingen gaat rondstrooien. Tenzij ie 't wilt voorkomen (spijt).quote:
Hij was te dronken voor verhoor gister, dus vandaag proberen ze het opnieuw en dan wordt er gekeken of die vrij gelaten wordt ja of nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oke, en dat was een (dronken?) monteur cq Spanjaard waarvan de achtergrond niet relevant is? Die heen en weer reed? Is vrijgelaten. Of toch niet, Elisa? Dus men is nu nog opzoek naar een ander busje met glasflessen met een chauffeur waarvan de achtergrond wél relevant is? Waarom belde Spanje Nederland? Hebben ze elk land (in de buurt) gebeld?
Huh? Daar is toch nog niets over bekend?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de chauffeur was dronken idd.
Ook zoiets.
Wat was hij aan het doen en hoezo weet iemand uit een Noord-Brabants dorp dat daar een busje met gasflessen rondrijdt dan?
Ik zou het niet weten, zit steeds vager in mekaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geadopteerd? Maar goed, wat me in elk geval onwaarschijnlijk lijkt is dat iemand die er weet van heeft dat er een aanslag aan zit te komen net daarvoor dreigingen gaat rondstrooien. Tenzij ie 't wilt voorkomen (spijt).
Hij is eerst vastgezet, maar was te bezopen om verhoord te worden. Nadat hij zijn roes uitgeslapen heeft is hij verhoord en daaruit bleek dat hij geen terroristische motieven had.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, excuus. Bedoel je dan dat ie überhaupt niet vast is gezet of is ie nog bij politie?
Ze hebben NB een huiszoeking gedaan om 2 uur in de nacht. Moet er toch wel een behoorlijke verdenking liggen, lijkt mij.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh? Daar is toch nog niets over bekend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |