Die gaat toch niet uit de basisquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb je zin even afgemaakt.
Echt heel slechtquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohja die hebben jullie ool he. Wat een kut bestuur
speelt tegenwoordig bij Lyon, welkom op het ajax topic.quote:
Doel meer op het feit dat ik het belachelijk vind dat hij weg is.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
speelt tegenwoordig bij Lyon, welkom op het ajax topic.
waarvan akte.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:44 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Doel meer op het feit dat ik het belachelijk vind dat hij weg is.
Dat weet helemaal niemandquote:
hij was een tijdje redelijk, maar is niet beter geworden, dat aanvoerderschap lijkt hem ook niet op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het meest lachwekkende was nog toen Veltman in oranje als wingback gebruikt werd in een 5-3-2 systeem. Geen idee wat trainers in hem zien.
veltman viergever dijks schone en younesquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:59 schreef AmaninFull het volgende:
We moeten het uiteraard achter ons laten, maar nog altijd snap ik niet hoe Ajax het tegen Nice vooral defensief zo heeft laten afweten. Het was bij tijd en wijle echt alle sluizen open, we werden links en rechts voorbij gelopen, zonder enig spoor van organisatie. En dat was dan nog met Sanchez erbij. Wat ik graag, voetbaltechnisch, zou willen weten is op wiens conto je dit moet schrijven? Is het een kwestie van een middenveld dat z'n taken niet goed uitvoert/invult, terwijl de verdediging niets te verwijten valt, of lieten ook Sanchez en De Ligt steken vallen. Of waren vooral Veltman en Viergever de zwakke punten? Is er iemand die nog eens grondig heeft gekeken naar wat er in die wedstrijden gebeurde?
Veel vragen haha
het was net zo chaotisch als deze post van jou, teveel mensen uit positie en een opeen schakeling van foutenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:59 schreef AmaninFull het volgende:
We moeten het uiteraard achter ons laten, maar nog altijd snap ik niet hoe Ajax het tegen Nice vooral defensief zo heeft laten afweten. Het was bij tijd en wijle echt alle sluizen open, we werden links en rechts voorbij gelopen, zonder enig spoor van organisatie. En dat was dan nog met Sanchez erbij. Wat ik graag, voetbaltechnisch dus, zou willen weten is op wiens conto je dit moet schrijven? Is het een kwestie van een middenveld dat z'n taken niet goed uitvoert/invult, terwijl de verdediging niets te verwijten valt, of lieten ook Sanchez en De Ligt steken vallen. Of waren vooral Veltman en Viergever de zwakke punten? Is er iemand die nog eens grondig heeft gekeken naar wat er in die wedstrijden gebeurde?
Veel vragen haha
Oh nu herinner ik het me weer, Schöne verspeelde de bal op eigen helft, en meteen daarna viel een goal, klopt dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
veltman viergever dijks schone en younes
verdedigend in die volgorde
Dank voor je reactie, en je bedoelt waarschijnlijk "aaneenschakeling", wat je aan elkaar schrijft.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was net zo chaotisch als deze post van jou, teveel mensen uit positie en een opeen schakeling van fouten
ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:03 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dank voor je reactie, en je bedoelt waarschijnlijk "aaneenschakeling", wat je aan elkaar schrijft.
ik deel in de malaisequote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:03 schreef Heeinz het volgende:
Tjonge jonge Tarado wat slordig weer
Heeft ook vaak te maken met de extreme druk die we proberen te zetten. Als je daar onderuit komt sta je 2 a 3 passes voor de goal. Bijna geen enkele ploeg zet zo'n druk m.u.v. de absolute topploegen. Denk als we gewoon inzakken dat het best meevalt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Is ook misschien handig als we eens een defensive coach krijgen die met beelden en analyses de verdediging beter neerzet. Zelfs met gebrek aan talent kan je wel een goede verdediging neerzetten.
Er zijn meedere problemen. Die los je niet op door in te zakken. Ook op het middenveld kom je in de problemen als er voorin niet genoeg druk wordt gezet. Zeker met Schone heb je een middenvelder die geen fantastisch loopvermogen heeft, fysiek niet veel mee brengt en defensief ook niet goed onderlegd is. Aan de bal prima, maar als je wat meer in de problemen komt, totaal nutteloos.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:36 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Heeft ook vaak te maken met de extreme druk die we proberen te zetten. Als je daar onderuit komt sta je 2 a 3 passes voor de goal. Bijna geen enkele ploeg zet zo'n druk m.u.v. de absolute topploegen. Denk als we gewoon inzakken dat het best meevalt.
Koeman liet Ajax in zijn tijd wat meer voetballen naar resultaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Is ook misschien handig als we eens een defensive coach krijgen die met beelden en analyses de verdediging beter neerzet. Zelfs met gebrek aan talent kan je wel een goede verdediging neerzetten.
Niet als plan A idd, maar tegen Nice bleven we gaan. Terwijl we ook gewoon wat in kunnen zakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er zijn meedere problemen. Die los je niet op door in te zakken. Ook op het middenveld kom je in de problemen als er voorin niet genoeg druk wordt gezet. Zeker met Schone heb je een middenvelder die geen fantastisch loopvermogen heeft, fysiek niet veel mee brengt en defensief ook niet goed onderlegd is. Aan de bal prima, maar als je wat meer in de problemen komt, totaal nutteloos.
Je wilt Frank terug?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Tete Raoila wilde toch al niet verlengen toen hij nog wel in de basis stond?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:44 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Doel meer op het feit dat ik het belachelijk vind dat hij weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |