SupersonicsDNAquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ho ho, we weten niet wat voor DNA hij heeft.
Dat was Ozbilizquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:25 schreef Brammess het volgende:
Lodeiro zou oprecht best een goede aankoop zijn nu.
Koekoek goaltje uit bij Manchester toen
Muah ik wel, want Sanchez was ook maar 5 miljoenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan nu echt niet meer geloven dat Suarez 7,5 miljoen was.
Ik zag net een filmpje met supporters die Siem ook daadwerkelijk nog een optie vinden en er blij mee waren. Alles door die 15 mei hype, het zal wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Siem heeft nog steeds wat meer Ajax-DNA .
Özbilizquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was Ozbiliz
Maar hij scoorde wel tegen Real die afgekeurd werd met die maffiapot
Is dat serieus de redenatie?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Keizer staat Lassie erin voor de standaardsituaties
Genot
Daar is in geknipt volgens mij .quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zag net een filmpje met supporters die Siem ook daadwerkelijk nog een optie vinden en er blij mee waren. Alles door die 15 mei hype, het zal wel.
"Ik hou niet van veel voorzetten in ons spel"quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:29 schreef kurk_droog het volgende:
Keizer laat in zijn keuzes nog niets zien dat hij de visie van Cruijff heeft. Ook speculeren over Dolberg en Huntelaar samen is dikke bullshit.
Fijn voetballertje. Maar daar hield Drank niet van.quote:
Ozbiliz? Die kwam toch gewoon vanuit de jeugd?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
ÖzbilizIk was erbij toen hij kwam smeken of hij mee mocht trainen met zijn gebrekkige half Nederlands
Drank wilde liever dat je het veld omploegde met Siggy en De Jongquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Fijn voetballertje. Maar daar hield Drank niet van.
Dit is inderdaad tragisch. Dat we geen trainer hebben die het ziet voordat hij het door heeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:29 schreef kurk_droog het volgende:
Keizer laat in zijn keuzes nog niets zien dat hij de visie van Cruijff heeft. Ook speculeren over Dolberg en Huntelaar samen is dikke bullshit.
Nee die supporters dachten er zelf nog aan een paar weken geleden dat Siem wel een optie was.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar is in geknipt volgens mij .
Jol hield er ook niet van, was meer gewoon van Pantelic aanspelen die hem aflegde op De Jong en Suarez om te scoren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Fijn voetballertje. Maar daar hield Drank niet van.
Bizar is dat. Ajax onwaardig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Keizer staat Lassie erin voor de standaardsituaties
Genot
Dan is het Ajaxshowtimevolkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die supporters dachten er zelf nog aan een paar weken geleden dat Siem wel een optie was.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
ÖzbilizIk was erbij toen hij kwam smeken of hij mee mocht trainen met zijn gebrekkige half Nederlands
Okéquote:Toen Özbiliz als kleine jongen naar Hoorn verhuisde ging hij voetballen bij amateurclub HVV Hollandia. Op achtjarige leeftijd deed Özbiliz mee aan de talentendagen bij Ajax waarbij hij werd toegelaten. Özbiliz doorliep alle jeugdelftallen bij Ajax en maakte tijdens de voorbereiding van het seizoen 2010/11 deel uit van de selectie van Martin Jol.
Theo Janssen moest op 6quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank wilde liever dat je het veld omploegde met Siggy en De Jong
Nuchtere blonde jongensquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is het Ajaxshowtimevolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |