Echt zonde want het was een goede spits maar inderdaad niet voor de formatie van Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Cvitanich kopen sloeg nergens op. Rendeerde heerlijk in een 4-4-2 opstelling, maar kon niet lekker spelen in het 4-3-3.
Was ook gewoon een one-season wonder in Argentinië toen volgens mijquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Cvitanich kopen sloeg nergens op. Rendeerde heerlijk in een 4-4-2 opstelling, maar kon niet lekker spelen in het 4-3-3.
ballast?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
Neres liet vorig jaar zien ballast te zijn, inzicht te hebben en een goede dribbel.. Man man man
Zonde van 't geld, dat zeker.quote:
Is daarna in Frankrijk gaan ballen in 4-4-2, deed toen het nog behoorlijk. Zeker gezien hij 4 jaar praktisch heeft stil gestaanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook gewoon een one-season wonder in Argentinië toen volgens mij
Kan me nog wel die uitwedstrijd tegen Sparta met 4-0 herinneren, wat was hij toen ook slecht
Hij kwam steeds meer los onder Bosz per wedstrijd, begon ook te dribbelen. Nu alles weer verneukt genotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
Neres liet vorig jaar zien ballast te zijn, inzicht te hebben en een goede dribbel.. Man man man
Ja één jaartje wel prima bij Nice, maar daarna was het ook al minderquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Is daarna in Frankrijk gaan ballen in 4-4-2, deed toen het nog behoorlijk. Zeker gezien hij 4 jaar praktisch heeft stil gestaan
Hij had ook nog die 19 goals in 29 wedstrijden in Ligue 1.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook gewoon een one-season wonder in Argentinië toen volgens mij
Dat soort spelers moet je belangrijk maken en proberen te behouden. Het gaat om DNA.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:18 schreef StarGazer het volgende:
Maar gelukkig mag Younes weer basis
Ja ik bedoelde meer dat Ajax hem haalde door één seizoen waarin hij topscorer was, ipv dat hij echt gescout was of hij in het spel paste.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij had ook nog die 19 goals in 29 wedstrijden in Ligue 1.
Ze hadden wrs gehoord dat er een buitenkansje was in Argentinië, toen even geYoutube'd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer dat Ajax hem haalde door één seizoen waarin hij topscorer was, ipv dat hij echt gescout was of hij in het spel paste.
Geil goaltjequote:
Van Basten die 35 miljoen liet verdampen genotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hadden wrs gehoord dat er een buitenkansje was in Argentinië, toen even geYoutube'd.
Die keeperquote:
Liever hem dan Siemquote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds een buitenkansje
Kan nu echt niet meer geloven dat Suarez 7,5 miljoen was.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klonk toen nog echt veel
Ho ho, we weten niet wat voor DNA hij heeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zal wel niet gedraft worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |