SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 24-08-2017 02:41:31 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
0-3
Huntelaar regelt het wel.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik denk niet dat Dolberg gaat, die wil zelf nog niet weg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als we vanavond worden uitgeschakeld is de transfer snel rond.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk niet dat Dolberg gaat, die wil zelf nog niet weg.![]()
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks, Schöne, Van de Beek, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Younes.
ik kan niet wachten tot Younes uit de basis verdwijnt.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Het AD meldt De Jong en Huntelaar ipv Lasse en Dolberg.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:30 schreef mokkiemok het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks, Schöne, Van de Beek, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Younes.
ik kan niet wachten tot Younes uit de basis verdwijnt.....![]()
siem is nog niet eens officieel binnen man. no way dat die start vanavond, zondag misschien als invaller.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:36 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het AD meldt De Jong en Huntelaar ipv Lasse en Dolberg.
Ik zou persoonlijk starten met Huntelaar.
Cerny - Hunt - Kluivert
Ziyech - Schone
- Donny
- Dijks - Viergever - de Ligt - Veltman
-OnanaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Leuken troll.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
siem is nog niet eens officieel binnen man. no way dat die start vanavond, zondag misschien als invaller.
Cerny - Hunt - Kluivert
Ziyech - Schone
- Donny
-OnanaHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Grappenmaker.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
siem is nog niet eens officieel binnen man. no way dat die start vanavond, zondag misschien als invaller.
Cerny - Hunt - Kluivert
Ziyech - Schone
- Donny
-Onana![]()
Ik denk ook niet dat ze het over die De Jong hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Cerny - Hunt - Kluivert
Ziyech - Schone
- Donny
-Onana![]()
![]()
wellicht Frenkie, die zou ik graag zien spelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het over die De Jong hebbenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik wil 65 miljoen zien voor Dolberg![]()
Dan hebben ze 4 maanden om allemaal kanonnen te scouten en in de winter de trekker over halen.
Niet dat het gaat gebeuren, ook al krijgen we dat geld.Als het straks 1 september is, zit het er weer op voor de heren. Orienteren weer vanaf 1 januari
![]()
![]()
is Cerny wel fit?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wellicht Frenkie, die zou ik graag zien spelen.![]()
younes speelt toch wel.... wat zien trainers toch in hem.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij gaat shinen vanavond.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:59 schreef mokkiemok het volgende:
younes speelt toch wel.... wat zien trainers toch in hem.....
YounesGOD![]()
![]()
Nooit eerst bod accepteren. Met Mbappe erbij hebben ze 324 miljoen ontvangen en 61 uitgegeven. Een week voor het sluiten van de transfermarkt en de hype van Dolberg... 65 miljoen minimaal.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:10 schreef Luppie0110 het volgende:
Doe die Dolberg weg man, voor 50 miljoen. Jaartje scouten en een jaar Huntelaar opstellen. Prima.![]()
75.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nooit eerst bod accepteren. Met Mbappe erbij hebben ze 324 miljoen ontvangen en 61 uitgegeven. Een week voor het sluiten van de transfermarkt en de hype van Dolberg... 65 miljoen minimaal.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
100 en dan op 85 uitkomen plus bonussen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Siem moet sowieso de eerste 2 maanden naar Jong om te wennen...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Cerny - Hunt - Kluivert
Ziyech - Schone
- Donny
-Onana
Dat is minder dan normaal, want hij heeft een Ajax verleden...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
En een hagelslag kuurtje.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Siem moet sowieso de eerste 2 maanden naar Jong om te wennen...
Dat is minder dan normaal, want hij heeft een Ajax verleden...![]()
We hebben nu al vaak zat gemerkt dat een hele sloot geld op de bank geen bal uit maakt als duurdere spelers toch niet komen dus deze kun je best een keer over slaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:10 schreef Luppie0110 het volgende:
Doe die Dolberg weg man, voor 50 miljoen. Jaartje scouten en een jaar Huntelaar opstellen. Prima.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dolbergquote:'Hoge druk in directiekamer Ajax: Overmars niet mee naar Noorwegen'
donderdag 24 augustus 2017 om 08:40
Marc Overmars is niet met Ajax meegereisd naar Trondheim voor de cruciale Europa League-wedstrijd tegen Rosenborg BK. Het heeft alles te maken met de laatste transferontwikkelingen.
Dat meldt De Telegraaf donderdagochtend. Overmars, directeur spelersbeleid in Amsterdam, ontbreekt samen met financieel directeur Jeroen Slop in Noorwegen. Dat kan niet los worden gezien van de transferperikelen rond Kasper Dolberg en de bijna-afgeronde transfers van Siem de Jong (Newcastle United) en Maximilian Wöber (Rapid Wien).
Overmars en Slop reizen ook donderdag niet af naar Trondheim, wat volgens De Telegraaf zeker in het geval van Overmars geen gewoonte is. 'Het geeft aan hoe hoog de werkdruk nu in de directiekamer is', aldus de ochtendkrant. Overmars heeft herhaaldelijk aangegeven dat er na het vertrek van Davinson Sánchez geen spelers meer mogen vertrekken bij Ajax. AS Monaco zou deze week een bod van meer dan vijftig miljoen euro hebben uitgebracht op Kasper Dolberg.
https://www.voetbalprimeu(...)ontwikkelingen-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
of zou Overmars nog een aankoop op het oog hebben?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zoveel geld. We kunnen wetenschappers inhuren om Younes te klonen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk het niet. De Jong en Maximan. Dan zijn we klaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
of zou Overmars nog een aankoop op het oog hebben?![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kunnen we dan niet beter Dolberg klonen, dan kunnen we er 1tje verkopen en heb we er zelf ook nog één.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zoveel geld. We kunnen wetenschappers inhuren om Younes te klonen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dolbergquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter Dolberg klonen, dan kunnen we er 1tje verkopen en heb we er zelf ook nog één.
Younes![]()
![]()
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 24-08-2017 om 09:59:20Guten Morgen Max! 🇦🇹#WillkommenWöber https://t.co/XAs3sGkU5H
reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:00 schreef TheArt het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 24-08-2017 om 09:59:20Guten Morgen Max! 🇦🇹#WillkommenWöber https://t.co/XAs3sGkU5H[ afbeelding ] reageer retweet
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Overmars is al niet de meest populaire, maar als hij nu Dolberg verkoopt is hij helemaal aangeschoten wild.quote:
Ik denk in dat geval dat hij zelf nog niet eens er verantwoordelijk voor zou zijn als Dolberg weg gaat, maar dat hij gewoon onder druk gezet wordt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik zet in op 120 miljoen voor Dolberg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
223 miljoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet in op 120 miljoen voor Dolberg.![]()
500 eliaatjesquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vanaf nu gewoon een afkoopclausule in het contract van 100 miljoen en dan als beleid niemand laten gaan voordat iemand 2 jaar basisspeler is geweest (en voldoet).De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
schijnen niet samen in één team te kunnen of willen spelen.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Niemand is groter dan de club.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
schijnen niet samen in één team te kunnen of willen spelen.![]()
100 miljoen is tegenwoordig ook niets meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:14 schreef MichelWuyts het volgende:
Vanaf nu gewoon een afkoopclausule in het contract van 100 miljoen en dan als beleid niemand laten gaan voordat iemand 2 jaar basisspeler is geweest (en voldoet).
Ze dachten bij Barcelona ook dat nooit iemand 220 miljoen voor Neymar zou betalenTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: