Tijdens de Tour viel het me ook al op dat ze niemand geel gunden. Denk aan Pauwels.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:27 schreef TheArt het volgende:
Maar gaat Sky het gat nou dichtrijden of erg klein houden vanwege LLS en Polanc?Wat een armoe.
Wat is armoe? Niet veel ploegen die ze dit na kunnen doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:27 schreef TheArt het volgende:
Maar gaat Sky het gat nou dichtrijden of erg klein houden vanwege LLS en Polanc?Wat een armoe.
Dan gaat een ploeg die op het laatste klimmetje nog een snelle man heeft wsl rijden, en terecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:33 schreef Columbiafan het volgende:
Als Sky het rond de twee minuten houdt vrees ik dat er wel weer een ploeg als Orica gaat rijden.
Dat is de Vuelta.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:44 schreef Columbiafan het volgende:
Krijgen we gewoon weer een type Trentin als ritwinnaar.
Froome is een vermoeionde controlfreak. Wat maakt het uit als een LLS twee dagen in het rood rijdt weetjewel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat is armoe? Niet veel ploegen die ze dit na kunnen doen.
Froome is echt de stereotype egoïstische kopman, gunt z'n ploegmakkers ook nauwelijks iets.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Froome is een vermoeionde controlfreak. Wat maakt het uit als een LLS twee dagen in het rood rijdt weetjewel.
Froome is gewoon een onzeker pubermeisje.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Froome is echt de stereotype egoïstische kopman, gunt z'n ploegmakkers ook nauwelijks iets.
Als Knees en Stannard dit op de automatische piloot kunnen...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Froome is een vermoeionde controlfreak. Wat maakt het uit als een LLS twee dagen in het rood rijdt weetjewel.
Het wordt wel vermoeiend, elke keer die matige Ier in beeld brengen alleen omdat hij 2m04 is.quote:
Dat hele team van Aqua Blue is extreem vermoeiend. Die kunnen er stuk voor stuk helemaal niks van.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het wordt wel vermoeiend, elke keer die matige Ier in beeld brengen alleen omdat hij 2m04 is.
Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dat het signaal dat ze op de belg live zijn?quote:
100%quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Is dat het signaal dat ze op de belg live zijn?
Pedro Delgado vindt het wel leuk allemaal, die zit vrolijk met een Aqua Blue cap op verslag te doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hele team van Aqua Blue is extreem vermoeiend. Die kunnen er stuk voor stuk helemaal niks van.
fijn, ik ben net klaar met mijn verplichtingenquote:
Perico is niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pedro Delgado vindt het wel leuk allemaal, die zit vrolijk met een Aqua Blue cap op verslag te doen.
#RodamosJuntosquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pedro Delgado vindt het wel leuk allemaal, die zit vrolijk met een Aqua Blue cap op verslag te doen.
Monfort moet flink wat plekjes winnen voor zijn traditionele 14de plek, hij staat nu 81ste.. Dus hij is er al vast mee begonnen....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:04 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is dit weer voor actie van Jungels en Monfort?
Carlos, Pedro en Juan Carlos zijn GODEN.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Perico is niet serieus te nemen.
Ik vind vooral Juan Carlos een god.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Carlos, Pedro en Juan Carlos zijn GODEN.
Ho ho, laat Ne er buiten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:09 schreef Columbiafan het volgende:
Benelux maakt zichzelf hier wel een beetje belachelijk.
Dit is een snipperdag, zo goed is Sky. Als ze langzamer zouden gaan zouden ze niet hard genoeg trainen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:03 schreef DeeBee het volgende:
Ook dom om geen snipperdagje te nemen in dit soort etappes, waarom in godsnaam achtervolgen en energie verspillen.
Eens, schroomt ook niet om voor elk wissewasje in te breken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral Juan Carlos een god.
Maak je niet zo druk, lieverd. Sky is gewoon naar mijn voorspelling aan het luisteren.quote:
Columbiafan zou een moord doen voor een chique ereplaats voor Lenny.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, lieverd. Sky is gewoon naar mijn voorspelling aan het luisteren.
Sky heeft eerder al de teugels laten vieren, het laatste stukje zal wel van een andere ploeg moeten komen lijkt me.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:13 schreef TheArt het volgende:
Die groep gaat gewoon teruggepakt worden dus.
Madrid is nog ver.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Columbiafan zou een moord doen voor een chique ereplaats voor Lenny.
Ik ben stiekem ook wel een beetje bang dat ie zich belachelijk gaat maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Columbiafan zou een moord doen voor een chique ereplaats voor Lenny.
Als hij dat al haalt of mag halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Madrid is nog ver.
Dit is mogelijk z'n enige kans om in beeld te rijden, dan vind ik deze gang van zaken wel jammer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als hij dat al haalt of mag halen.
Sky (oh Sky).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is een snipperdag, zo goed is Sky. Als ze langzamer zouden gaan zouden ze niet hard genoeg trainen.
Animal Collectivequote:
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:35 schreef Columbiafan het volgende:
De twee rijden ook gewoon verder weg.
Wat dacht je dan van de tactiek van Jungels?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:39 schreef TheArt het volgende:
Deze tactiek van AstanaMovistar lacht in het vuistje.
Niemand gaat overnemen imo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit nog best leuk kan worden als een ploeg het op een gegeven moment overneemt van Sky. Vooraan zitten ook genoeg mannen met overschot.
Astana heeft Chernetskiy opgebruikt om het gaatje dicht te poefen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:44 schreef vaarsuvius het volgende:
ben je even douchen, is ineens een 50 seconden vorosprong weg, en rijdt er een Astana vooraan. Watskeburt?
Chernetskiy heeft in dienst van LLS dat hele gat in een keer dichtgereden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:44 schreef vaarsuvius het volgende:
ben je even douchen, is ineens een 50 seconden vorosprong weg, en rijdt er een Astana vooraan. Watskeburt?
Een afgang gaat het niet worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel een beetje bang dat ie zich belachelijk gaat maken.
Ik zie het ja. Deze Djumbo is een stuk groter.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:46 schreef TheArt het volgende:
Olivier niet gelost, maar Bennett. Olivier zit er nog.
Olivier ging drinken aannemen van een verzorger en net op dat moment ging Pantano aanzetten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Olivier ook keihard gelost nu. Rip #droomplan.
Die liet zich even uitzakken om een bidon te pakken op 700 meter van de top. Briljant.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Olivier ook keihard gelost nu. Rip #droomplan.
http://www.ciclismoafondo(...)a-espana-2017-hombroquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Navarro die het ook moeilijk heeft.Wat een ernstig domme coureur is dat.
Monfort heeft al zo'n 300 ritten in grote rondes(17) uitgereden zonder 1 keer te winnen.....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
José en Wuyts doen net alsof monfort wel had kunnen winnen als hij niet met djoengels mee was gegaan
Van die smerige hoerensites die een schreeuwerig bericht in je gezicht smijten omdat je adblock gebruikt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.ciclismoafondo(...)a-espana-2017-hombro
Waarom vind ik dit leuk?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
Koffieplanter vindt leuk.twitter:
Lukt het?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:59 schreef Columbiafan het volgende:
Koffieplanter vindt leuk.twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |