100%quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Is dat het signaal dat ze op de belg live zijn?
Pedro Delgado vindt het wel leuk allemaal, die zit vrolijk met een Aqua Blue cap op verslag te doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hele team van Aqua Blue is extreem vermoeiend. Die kunnen er stuk voor stuk helemaal niks van.
fijn, ik ben net klaar met mijn verplichtingenquote:
Perico is niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pedro Delgado vindt het wel leuk allemaal, die zit vrolijk met een Aqua Blue cap op verslag te doen.
#RodamosJuntosquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pedro Delgado vindt het wel leuk allemaal, die zit vrolijk met een Aqua Blue cap op verslag te doen.
Monfort moet flink wat plekjes winnen voor zijn traditionele 14de plek, hij staat nu 81ste.. Dus hij is er al vast mee begonnen....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:04 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is dit weer voor actie van Jungels en Monfort?
Carlos, Pedro en Juan Carlos zijn GODEN.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Perico is niet serieus te nemen.
Ik vind vooral Juan Carlos een god.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Carlos, Pedro en Juan Carlos zijn GODEN.
Ho ho, laat Ne er buiten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:09 schreef Columbiafan het volgende:
Benelux maakt zichzelf hier wel een beetje belachelijk.
Dit is een snipperdag, zo goed is Sky. Als ze langzamer zouden gaan zouden ze niet hard genoeg trainen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:03 schreef DeeBee het volgende:
Ook dom om geen snipperdagje te nemen in dit soort etappes, waarom in godsnaam achtervolgen en energie verspillen.
Eens, schroomt ook niet om voor elk wissewasje in te breken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral Juan Carlos een god.
Maak je niet zo druk, lieverd. Sky is gewoon naar mijn voorspelling aan het luisteren.quote:
Columbiafan zou een moord doen voor een chique ereplaats voor Lenny.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, lieverd. Sky is gewoon naar mijn voorspelling aan het luisteren.
Sky heeft eerder al de teugels laten vieren, het laatste stukje zal wel van een andere ploeg moeten komen lijkt me.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:13 schreef TheArt het volgende:
Die groep gaat gewoon teruggepakt worden dus.
Madrid is nog ver.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Columbiafan zou een moord doen voor een chique ereplaats voor Lenny.
Ik ben stiekem ook wel een beetje bang dat ie zich belachelijk gaat maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Columbiafan zou een moord doen voor een chique ereplaats voor Lenny.
Als hij dat al haalt of mag halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Madrid is nog ver.
Dit is mogelijk z'n enige kans om in beeld te rijden, dan vind ik deze gang van zaken wel jammer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als hij dat al haalt of mag halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |