Wat stom zeg, ze mogen dit zelf bepalen maar het advies van het RIVM en de GGD is dat het weren van kinderen met waterpokken niet nodig is, omdat ze al dagen besmettelijk zijn voordat de pokjes zichtbaar worden. Ik hoefde ZZ ook niet thuis te houden, alleen als ze te ziek/hangerig zou zijn omdat ze dan handen tekort komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef Quoi het volgende:
Mmm... de gastouderorganisatie wil geen opvang bieden voor kindjes met waterpokken. Ik wilde het met mijn goede gedrag toch even melden aan ze. Incubatietijd is natuurlijk al daarvoor, maar goed, de blaasjes blabla. Het is maar goed dat ik flexibel werk heb. Morgen dus plakbaby thuis!en dat vind ik wel een goede reden
Had je nog een leuke taart en vond L het leuk om 'm te eten? Vanwege een voorliefde voor yoghurt hier ga ik denk ik een yoghurt/kwarktaart maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:30 schreef Nazil het volgende:
Q waterpokken, bah. Hopelijk krijgt hij er niet zo veel last van.
Het was een hele drukke, maar leuke dag. Op het einde had hij ook wel door dat er in dat papier iets leuks zat, dus kom maar door met die pakjes, mama pakt wel uit. Heel veel leuke dingen gekregen maar half 7 was de koek echt op. Lekker naar bed gebracht en hij sliep gelijk. Hij heeft zelf overdag echt fijn kunnen spelen en gek genoeg ging hij ook zelf naar mensen toe om aandacht te vragen, normaal doet hij dat niet. Alsof hij door had dat de dag om hem draaide vandaag en iedereen wilde bedanken.
Ja! Dacht je dat het nog van de valpartij was, zat hij stiekem pokjes uit te broeden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:53 schreef Quoi het volgende:
Verklaart trouwens heel goed de afgelopen week en het gevoel dat hij nog niet zichzelf was.
Misschien wel ooit? Ik denk zeker wel ooit. Nu lekker een plakbaby tegen je aan. Sterkte daarmee! Lief wel, maar ook zwaar natuurlijk. Heb je een draagdoek/zak?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef Lemijn het volgende:
En ik lees met ongeloof mee over jullie baby's die al bijna of helemaal 1 zijn. Dat gaan we hier misschien ook ooit meemaken
Het is zo grappig te lezen dat dit jullie regelmtig overkomtquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Gelukkig is vriend weer thuis vandaag, O heeft nu de laatste luier in huis aanNa het ontbijt maar even een ritje naar de winkel
Je zit er zo te horen flink doorheen. Kan jij niet zelf alleen even een dagje weg of een nachtje slapen bij een vriendin? Heb je het idee dat hij ergens last van heeft, iets lichamelijks? Misschien langs cb voor advies? Hoe dan ook: sterkte 😘quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:47 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik word echt helemaal gek van mijn baby. Afgelopen 2 maanden nog geen 4 uur per nacht geslapen, hij gilt de hele fucking dag, wil steeds maar hele kleine beetjes eten elke fucking 20 minuten en niks is goed.
Ook heel fijn dat we geen familie of oppas hebben die hem even over kan nemen en hij gewoon echt even een halve dag moet wieberen zodat we ons nog enigsins mens kunnen voelen.
Ja typisch hè? Planmatig werken lukt prima op kantoor, maar thuis wil het maar niet lukkenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het is zo grappig te lezen dat dit jullie regelmtig overkomt
Haha herkenbaar! Op het werk zijn wij ook allebei super gestructureerd en precies. Met de dochters ook nog wel redelijk. Maar alles erom heen zoals het huishouden en buiten (tuin enzo) is meestal een zooitje! Daar zijn we allebei veel minder gestructureerd en perfectionistisch :p.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:54 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja typisch hè? Planmatig werken lukt prima op kantoor, maar thuis wil het maar niet lukken
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:54 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja typisch hè? Planmatig werken lukt prima op kantoor, maar thuis wil het maar niet lukken
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:46 schreef Franny_G het volgende:
Lemijn, wat leuk om weer van je horen. Best heftig ja, zo'n plakbaby. Het is inderdaad wel fijn als mensen om je heen dan wat eten brengen of zoiets. Verder veel aan het lezen en netflixen? 😀.
Ik was net op het cb. Mijn baby van drie maanden weegt gewoon al 6880! Hij heeft ook weer een prikje gekregen. Vind het zo grappig: bij I werkte bv geven altijd heel goed als troost op zulke momenten. Maar Y moet daar niets van hebben, werd echt boos toen ik hem de borst aanbood. Hij gaat er gewoon heel efficiënt mee om. Bij honger graag, geen honger dan mag ik ze houden. 😀❤.
Oh bah. 's Nachts wel hoop ik?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:51 schreef Sylver_ het volgende:
Ik krijg het de laatste weken niet voorelkaar om Ella langer dan 30min te laten slapen
Ohja, de samengeperste lipjes. Herkenbaarquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:18 schreef Lemijn het volgende:
RF, wat kutIk denk ook: hulptroepen zoeken. Het leven is zoveel fijner als je op z'n minst een klein beetje kan genieten, en daarvoor heb je slaap nodig volgens mij.
[..]Herkenbaar. Mijn theorie is dat ik al mijn vermogen tot orde en planning onder werktijd opgebruik. Nu ik niet werk probeer ik het alsnog thuis door te voeren, met wisselend succes... (maar ik wil het zo graag gezien onplanbare baby)
[..]Leuk, zo'n baby met een mening. Ik moet echt elke dag lachen om J's samengeperste lipjes als hij genoeg heeft gedronken en ik dat waag te betwijfelen. Vooral als hij zijn hoofd nog even naar achteren gooit erbij.
Ja, dat wel. En overdag zou ook wel lukken als ik er naast blijf liggen, maar dat lukt niet met nog een kleuter erbij.quote:Oh bah. 's Nachts wel hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |