Ja Jen is een cryo en Leyla een verse. Bram is zonder hulp.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:16 schreef McLaura het volgende:
Precies, zolang er een kans is dat het niet lukt, zegt het helemaal niks.
Leyla was een verse poging, toch?
Thijs en Koen zijn allebei van een verse TP, maar ertussenin is een hele poging mislukt. Het zegt gewoon niks helaas.
Ik zal erop letten.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:01 schreef McLaura het volgende:
Feitelijk heb je natuurlijk gelijk, maar je gaat voorbij aan het emotionele. Ik denk dat je wel iets voorzichtiger mag zijn met zulke uitspraken in dit topic.
Heel mooi gezegd, dit is de essentie van de situatie waarin jullie verkeren.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:44 schreef Wolken het volgende:
Wij willen gewoon 100% kans. Iedere percentage lager geeft weer ruimte voor twijfel en angst dat het niet gaat lukken.
Ja die wens voor een tweede hè. Ik vind het haast decadent als ik bedenk dat er mensen zijn die nooit een eerste krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:24 schreef coccinelle het volgende:
Pfff de angst inderdaad. De overheersende angst en verdriet die erbij komt kijken.
En dan hebben wij al een kindje, dus met lege handen zullen wij niet staan.
Maar de wens is zo overweldigend dat de gedachte om nooit een 2e te zullen krijgen zo ontzettend verdrietig is. Ik kan al huilen bij de gedachte dat we onze babyspullen dan zouden moeten verkopen. De babyspullen die wij in ons hoofd gereserveerd hebben voor ons tweede kindje.
Gelukkig is het nog niet zover. Maar wat MaJo al zegt, na 3 pogingen is het voor ons ook klaar. De 3 pogingen kunnen heel lang duren met veel kansen, maar ook zo klaar zijn.
Succes vandaag! Ik duim voor mooie groei.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:36 schreef Mrs.Peel het volgende:
Spannend Peacefull!
Vanmorgen heb ik de derde echo gehad. Nu in totaal 9 follikels op koers, de arts was tevreden. Zondag weer een echo en dan de punctie plannen. Hoop ik. Ik ben er wel aan toe eigenlijk.
Dank je! Ik zit nu in de wachtkamer, ik ben zo aan de beurtquote:Op zondag 10 september 2017 08:38 schreef Kirb het volgende:
[..]
Succes vandaag! Ik duim voor mooie groei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |