SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 maanden vandaag.quote:Op woensdag 13 september 2017 22:35 schreef Arja het volgende:
Wat spannend om het zelf te proberen. Veel succes en geluk gewenst.
Hoe oud is M nu?
Ja, ik lees dat nog regelmatig terug.😍quote:Op woensdag 13 september 2017 23:27 schreef coccinelle het volgende:
En wij massaal gingen jompelen, Cygne![]()
Zo'n prikinstructie he. Moet je dan ook proefprikken op jezelf?
Ik op een balletje.quote:Op woensdag 13 september 2017 23:27 schreef coccinelle het volgende:
Ik moest het inderdaad op mezelf oefenenquote:Op woensdag 13 september 2017 23:27 schreef coccinelle het volgende:
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op donderdag 14 september 2017 00:27 schreef Philomijn het volgende:
Peace wat klote dat deze poging afgebroken moet worden.Ik duim voor de volgende ronde!!
Heel veel succes voor Arja en Cygne met het traject voor nummer 3!
Dat wat jij dacht dat een hond was, je weet wel die ene met dezelfde krullen als mijn man, dat is eigenlijk geen hond.quote:Op donderdag 14 september 2017 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet jij iets wat wij niet weten?
Ik had al mijn vermoedens, hij lijkt teveel op je man! Wat leukquote:Op donderdag 14 september 2017 01:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat wat jij dacht dat een hond was, je weet wel die ene met dezelfde krullen als mijn man, dat is eigenlijk geen hond.
Dankjewelquote:Op woensdag 13 september 2017 22:10 schreef coccinelle het volgende:
Alvast heel veel succes voor morgen gewenst, Kirb! Hoelaat mag je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |