abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173366409
Goed dat je om hulp roept, CE/Bloesem. Ik snap dat het oneerlijk voelt naar je kindje toe, dat je niet volledig kan voelen hoe welkom hij of zij is. Maar doordat je aan de bel trekt doe je wat het beste voor jou is en voor je kindje. Je bent dus eigenlijk heel goed bezig hè? En lekker over jezelf van je afschrijven als je daar behoefte aan hebt, daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen :*
pi_173366723
CE, ik wil je wel nog even op het hart drukken dat ik ervan overtuigd ben dat je hartstikke goed bezig bent voor dat kindje. Je bent je bewust van hoe je je voelt, trekt aan de bel en doet er alles aan wat je kan om voorwaarts te gaan. Nee, dat is niet zo gelukzalig als je erin wilt staan, maar echt geen reden om je schuldig te voelen. Je bent kneitergoed bezig, en je kindje weet en voelt dat heus. Daar ben ik van overtuigd. En je bent niemand verplicht hier mee te schrijven of op anderen te reageren he. Doe gewoon wat je kan, dat is echt al goed genoeg. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173367072
Bloesem, niet schuldig voelen tegenover je kindje hoor. Je ziet je problemen en wil ermee aan de slag, dat is toch het grootste teken van liefde dat je aan je kindje kunt geven?
Ik hoop dat je snel hulp krijgt aangeboden die zorgt dat de wolken wat opklaren :* en tot die tijd gewoon lekker hier schrijven, volgens mij vindt niemand dat erg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173367282
Malteser gefeliciteerd! Ik ga ook meeduimen!

Nanuke, jeetje dat verwacht je ook niet meer zeg, dat je kleine nog even gaat draaien met bijna 37 weken! Hopelijk wordt er snel weer teruggedraaid!

CE ik sluit me aan bij degenen hier voor mij. Het feit dat je je gevoelens erkent en hulp gaat zoeken is precies wat je kindje nodig heeft. Veel sterkte!
pi_173367363
Nanuke; eigenwijsje, nu al. :D Zal eens kijken wat ze bij ons zeggen bij draaiende baby's. Misschien dat daar nog bruikbare tips tussen zitten. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_173369025
Oh wat fijn Duman! Dat is vast een opluchting! Wat lief van de gebreide sokjes zeg!

Ik ga maandag weer aan het werk en dan zal ik het ook maar moeten vertellen...de buik is inmiddels behoorlijk aanwezig al.
pi_173371028
Nanuke hier net andersom met draaien na 31 weken heb ik eindelijk het kopje onder en de kleine is al aan het indalen _O_ hopelijk blijft de kleine nu mooi zo liggen, verklaart gelijk de drukte vorig weekend en dat ik nu niet meer goed kan bukken :')

Nog 4 weken tot verlof !

Gelijk ook een meting gekregen mooi gemiddeld kindje geschat nu op 2 kilo en net als heit en mem boven gemiddeld hele lange benen O+
  Manager PR/Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:33:28 #108
269689 crew  Viv
pi_173377781
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:51 schreef Malteser het volgende:
Mijn man is sterk overtuigd dat het blijkbaar twee keer mis moet gaan voordat ik een succesvolle zwangerschap heb. Ik hoop dat hij gelijk heeft. Ergens voelt het voor mij nu ook goed maar ik durf er niet teveel op te hopen om groot verdriet te voorkomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook O+ veel sterkte met de spanning en de kotsmisselijkheid! :*
pi_173378487
Sorry Skittles en LDG maar ik ben jullie voor :p

Baby is 23 augustus om 6.32 geboren. Meneer weegt 3050 en is 49cm.

Meer details komen straks :)
pi_173378498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 05:03 schreef Memoru het volgende:

geeft niks, gefeliciteerd :D :* ben benieuwd naar de overige specs!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173378507
Gefrliciteeerd! O+ *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_173378820
Gefeliciteerd Memoru *G*
pi_173378833
Gefeliciteerd Memoru! *O* *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173378850
Gefeliciteerd Memoru!! *O*
pi_173378928
Memoru gefeliciteerd met je kleine man! *G*
pi_173378968
Gefeliciteerd Memoru! *O* *O*
Goede stats en ik ben benieuwd naar zijn naam O-)
pi_173378969
Memoru gefeliciteerd!! *O* *O*

omg de eerste september baby is er al, nu sta ik op de 3de plek :o
pi_173379100
*G* Gefeliciteerd memoru!
pi_173379101
Gefeliciteerd *G* Memoru
  Moderator/colorchick vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:20:54 #120
382129 crew  Donna
pi_173379249
Gefeliciteerd met je zwangerschap Malteser.

En Memoru bevallen! *O* *O*
Feli!
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:33:24 #121
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173379382
Memoru O+ *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173379753
Gefeliciteerd Memoru! *O*
pi_173379779
Gefeliciteerd Memoru *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173379939
Memoru, wat doe je nu? :o *O* Gefeliciteerd!

Oh enne. Meldplicht voor mij. 37 weken vandaag. :o Het voelt zó vreemd dat de baby vanaf nu zou mogen komen. Dat het echt de laatste loodjes zijn nu. O+
  Manager PR/Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:09:35 #125
269689 crew  Viv
pi_173381644
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 05:03 schreef Memoru het volgende:

Gefeliciteerd! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173381913
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:14 schreef Nanuke het volgende:
Memoru, wat doe je nu? :o *O* Gefeliciteerd!

Oh enne. Meldplicht voor mij. 37 weken vandaag. :o Het voelt zó vreemd dat de baby vanaf nu zou mogen komen. Dat het echt de laatste loodjes zijn nu. O+
En het went niet hoor. Hier 38+1 en theoretisch gezien wordt het spannender, maar eigenlijk gaat alles nog wel redelijk en kan ik me niet voorstellen dat het bijna zover is. Ik word wel zenuwachtig van verre werkafspraken die vriend nog heeft staan, aangezien ik meteen in het ziekenhuis wordt verwacht als het begint en daar wil ik eigenlijk alleen hem bij en verder niemand.
pi_173382295
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:58 schreef Nolita het volgende:

[..]

En het went niet hoor. Hier 38+1 en theoretisch gezien wordt het spannender, maar eigenlijk gaat alles nog wel redelijk en kan ik me niet voorstellen dat het bijna zover is. Ik word wel zenuwachtig van verre werkafspraken die vriend nog heeft staan, aangezien ik meteen in het ziekenhuis wordt verwacht als het begint en daar wil ik eigenlijk alleen hem bij en verder niemand.
Dat lijkt mij ook niet prettig nee! Ik ben zelf al blij dat we na dit weekend alle 'verre' bezoekjes klaar hebben. :@ Het voelt toch niet helemaal lekker meer om ver van huis te zijn, omdat wij ook verplicht in het ziekenhuis (en zelfs eigenlijk dít ziekenhuis) moeten bevallen. Zijn het nog veel afspraken die hij heeft staan?
pi_173382399
En voor de mensen die nog op zoek zijn naar betaalbare zwangerschapskleren; https://www.kadocus.nl/zw(...)denim-lengte-34.html

Sowieso de moeite waard om even verder te neuzen. Ze hebben best leuke aanbiedingen bij de slaapzakken/aankleedkussenhoezen/babyfoons etc. ;)
pi_173382555
Gefeliciteerd Memoru *O*
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:42:36 #131
409579 LuDann
All the way
pi_173383647
Van harte gefeliciteerd Memoru! *O* Ging de bevalling goed?
pi_173383692
Gefeliciteerd Memoru! *G*
pi_173384008
Memoru gefeliciteerd!! We hebben een datum-tweeling O+
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:11:43 #134
409579 LuDann
All the way
pi_173384156
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:05 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Dit is die tweede :) We hebben haar dinsdag voor het eerst ontmoet, was echt heel fijn. Ze hoorde me, begreep snel de kern van het verhaal en dus de focus voor deze keer (me veilig voelen). Dat voelde heel prettig.

SPOILER
Hoe gaat 't nu met jou? Ik vind het zo leuk dat we bijna precies tegelijk zijn uitgerekend O+ Kunnen we alleen niet bij elkaar op kraamvisite (of nou ja, met mijn track record kan ik nog makkelijk bij jou op kraamvisite ;) Al zou het voor de feestdagtraditie wel weer leuk zijn om op m'n UD te bevallen O+ )

Wat fijn dat je je veilig voelt bij deze VK. Dat lijkt me toch wel het belangrijkste.

SPOILER
Ja, zeker leuk! Ik denk zelfs dat ik eigenlijk ook de 14e uitgerekend ben, 2 verschillende termijn echo's enzo, heel nauwkeurig lijkt het niet allemaal. En als ik een geplande KS heb dan komt de mijne al met 39 weken. ;)

Verder gaat het gelukkig weer een stuk beter. :) Mijn dip hing denk ik vooral samen met opgerakelde gedoe rondom de kraamverzorgster. Dat heeft er achteraf gezien enorm ingehakt. Maar goed, ik heb vertrouwen in de kraamverzorgster die ik nu geregeld heb en dat voelt goed.
pi_173387712
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_173388538
Gefeliciteerd Memoru *O*
Geniet van elkaar O+
pi_173389643
Gefeliciteerd Memoru *O* *O*
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:20:52 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_173390150
Van harte memoru!
disclaimer
pi_173395593
Memoru gefeliciteerd *O*

En welkom malteser, duimen draaien voor je!

Afentoe heb ik t idee dat ik de baby voel, maar dat kan nog niet echt met 12 weken. Zullen mijn darmen dus wel zijn. Baby 1 voelde ik rond 18 weken en baby 2 rond de 15 weken.
pi_173396766
Super bedankt voor alle felicitaties! Ik ben nog aan het typen maar ik zweer dat het de moeite waard is om te lezen! :P

@Nazil: Wat leuk! Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw kleine :*
pi_173398992
Memoru, ik ben benieuwd :D

Songeur, geen idee of dat al kan, misschien wel? Had jij ook niet toen de baby's de buik uit waren dat je fantoom-schopjes voelde? Ik heb dat lang gehad :D
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 07:36:16 #142
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_173399248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 22:35 schreef Songeur het volgende:
Memoru gefeliciteerd *O*

En welkom malteser, duimen draaien voor je!

Afentoe heb ik t idee dat ik de baby voel, maar dat kan nog niet echt met 12 weken. Zullen mijn darmen dus wel zijn. Baby 1 voelde ik rond 18 weken en baby 2 rond de 15 weken.
Ik voelde mijn 2e ook al rond de 12/13 weken :Y
pi_173399626
Gefeliciteerd Memoru O+
Make your own kind of music.
pi_173399804
Meld :o *O*

37 weken vandaag, misschien straks toch even een vluchttas in elkaar knutselen :D ik ga er zo vanuit dat deze weer zo lang blijft zitten als S., maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet :P

[ Bericht 0% gewijzigd door LeSage op 26-08-2017 09:36:58 ]
pi_173399877
Meld. :P

Wij zijn nu bij mijn ouders en hebben de vluchttas zelfs in de auto liggen. Nu gaat er toch niets gebeuren, maar man vind het maar spannend die laatste weken dus vooral voor zijn gemoedsrust. Ik vind het wel schattig dat hij er ook zo mee bezig is. O+
pi_173400067
Dan meld ik mij ook maar meteen!

Feestje gehad wat prima vol te houden was door af en toe te gaan zitten, maar niet in slaap komen als je thuis komt is vervelend. Toen ik eenmaal sliep ging ik dromen dat mijn bevalling een keizersnede werd en maar net goed afliep, pff. Vandaag wil ik dus vooral rusten en bijslapen.

Nanuke, het gaat nog om 2 afspraken met 38+5 (2,5 uur enkel en hij is niet degene die rijdt dat maakt me extra onrustig, want wil dat als ik bel ze meteen aanrijden) de andere met 40+2 op (op 1,5 uur enkel) hoop dat de kleine er dan maar gewoon al is.

Schattig die mannen idd. Die van mij vindt het ook spannend, net als mij!

lesage ook al aan de meldplicht *O*

songeur mss al je kindje voelen, wat speciaal zo vroeg O+
pi_173400232
2,5 uur :o dat zou ik ook wel redelijk spannend vinden. Mijn eerste bevalling zat ik na 2,5 uur al in het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting :X

Dat is lief Nanuke. Kan me ook wel voorstellen dat mannen daar graag mee bezig zijn, want verder kunnen ze natuurlijk maar weinig concreets doen nu.
pi_173400311

Thanks voor de link Nanuke! :)

Hier een weekje van de aardbodem verdwenen geweest ivm een week vrijwillig op vakantie met gehandicapten. Wat was dat zwaar, maar wat hebben de deelnemers genoten O+ In de afgelopen week nog wel een extra echo gehad om te controleren of ze beide een vruchtzakje hebben of dat ze er een delen. Dat laatste blijkt het geval (grotere kans op complicaties), maar gelukkig zitten beide navelstrengen totaal de andere kant op. Een gelukje dus!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_173400597
Gefeliciteerd Memoru!
pi_173400883
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:39 schreef LeSage het volgende:
2,5 uur :o dat zou ik ook wel redelijk spannend vinden. Mijn eerste bevalling zat ik na 2,5 uur al in het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting :X
Pff, precies mijn zorgen dus...hoewel dat natuurlijk niet hoeft. Als ik ook maar iets vaag vermoed die ochtend gaat de afspraak maar fijn niet door, kan er niets anders van maken. Tot nu toe nog geen enkele voortekenen, ook geen harde buiken/voorweeën oid gehad in al die weken. Is dat herkenbaar voor iemand? Ben benieuwd of ik die nog ga ervaren of dat het opeens gewoon losbarst :D

silver fijn dat ondanks het risico op meer complicaties de navelstrengen gunstig liggen. Dubbel spannend zo met 2 kindjes in je buik lijkt me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')