SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:51 schreef Malteser het volgende:
Mijn man is sterk overtuigd dat het blijkbaar twee keer mis moet gaan voordat ik een succesvolle zwangerschap heb. Ik hoop dat hij gelijk heeft. Ergens voelt het voor mij nu ook goed maar ik durf er niet teveel op te hopen om groot verdriet te voorkomen.Ik hoop het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel sterkte met de spanning en de kotsmisselijkheid!
![]()
geeft niks, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 05:03 schreef Memoru het volgende:
Sorry Skittles en LDG maar ik ben jullie voor :p
Baby is 23 augustus om 6.32 geboren. Meneer weegt 3050 en is 49cm.
Meer details komen straks
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 05:03 schreef Memoru het volgende:
Sorry Skittles en LDG maar ik ben jullie voor :p
Baby is 23 augustus om 6.32 geboren. Meneer weegt 3050 en is 49cm.
Meer details komen straks
En het went niet hoor. Hier 38+1 en theoretisch gezien wordt het spannender, maar eigenlijk gaat alles nog wel redelijk en kan ik me niet voorstellen dat het bijna zover is. Ik word wel zenuwachtig van verre werkafspraken die vriend nog heeft staan, aangezien ik meteen in het ziekenhuis wordt verwacht als het begint en daar wil ik eigenlijk alleen hem bij en verder niemand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 09:14 schreef Nanuke het volgende:
Memoru, wat doe je nu?![]()
Gefeliciteerd!
Oh enne. Meldplicht voor mij. 37 weken vandaag.Het voelt zó vreemd dat de baby vanaf nu zou mogen komen. Dat het echt de laatste loodjes zijn nu.
Dat lijkt mij ook niet prettig nee! Ik ben zelf al blij dat we na dit weekend alle 'verre' bezoekjes klaar hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 10:58 schreef Nolita het volgende:
[..]
En het went niet hoor. Hier 38+1 en theoretisch gezien wordt het spannender, maar eigenlijk gaat alles nog wel redelijk en kan ik me niet voorstellen dat het bijna zover is. Ik word wel zenuwachtig van verre werkafspraken die vriend nog heeft staan, aangezien ik meteen in het ziekenhuis wordt verwacht als het begint en daar wil ik eigenlijk alleen hem bij en verder niemand.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:05 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Dit is die tweedeWe hebben haar dinsdag voor het eerst ontmoet, was echt heel fijn. Ze hoorde me, begreep snel de kern van het verhaal en dus de focus voor deze keer (me veilig voelen). Dat voelde heel prettig.
Wat fijn dat je je veilig voelt bij deze VK. Dat lijkt me toch wel het belangrijkste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat 't nu met jou? Ik vind het zo leuk dat we bijna precies tegelijk zijn uitgerekendKunnen we alleen niet bij elkaar op kraamvisite (of nou ja, met mijn track record kan ik nog makkelijk bij jou op kraamvisite
Al zou het voor de feestdagtraditie wel weer leuk zijn om op m'n UD te bevallen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zeker leuk! Ik denk zelfs dat ik eigenlijk ook de 14e uitgerekend ben, 2 verschillende termijn echo's enzo, heel nauwkeurig lijkt het niet allemaal. En als ik een geplande KS heb dan komt de mijne al met 39 weken.
Verder gaat het gelukkig weer een stuk beter.Mijn dip hing denk ik vooral samen met opgerakelde gedoe rondom de kraamverzorgster. Dat heeft er achteraf gezien enorm ingehakt. Maar goed, ik heb vertrouwen in de kraamverzorgster die ik nu geregeld heb en dat voelt goed.
Ik voelde mijn 2e ook al rond de 12/13 wekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:35 schreef Songeur het volgende:
Memoru gefeliciteerd
En welkom malteser, duimen draaien voor je!
Afentoe heb ik t idee dat ik de baby voel, maar dat kan nog niet echt met 12 weken. Zullen mijn darmen dus wel zijn. Baby 1 voelde ik rond 18 weken en baby 2 rond de 15 weken.
Pff, precies mijn zorgen dus...hoewel dat natuurlijk niet hoeft. Als ik ook maar iets vaag vermoed die ochtend gaat de afspraak maar fijn niet door, kan er niets anders van maken. Tot nu toe nog geen enkele voortekenen, ook geen harde buiken/voorweeën oid gehad in al die weken. Is dat herkenbaar voor iemand? Ben benieuwd of ik die nog ga ervaren of dat het opeens gewoon losbarstquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:39 schreef LeSage het volgende:
2,5 uurdat zou ik ook wel redelijk spannend vinden. Mijn eerste bevalling zat ik na 2,5 uur al in het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |