Deze ga ik niet snel vergeten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harde werker, maakte veel meters.
Stond vaak goed, gaf leiding. Scoorde belangrijke goals.
Eriksen was natuurlijk de veel betere speler, in de meeste opzichten. Maar Siem was zo belangrijk 2 seizoenen. Genot.
Kwa rendement is hij natuurlijk wel een topper in de eredivsie....meer dan zogenaamde toppers van ajax....Je weet hoe het werkt he...alleen statistieken tellen en niet de kapbewegingen...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat Feyenoord Larson pakt begrijp ik wel, die zaten wat dunner in de vleugelspelers.
Bij Ajax zijn die posities ruimer bezet en hebben ze 'm niet nodig. Zo'n topper is het nu ook weer niet he.
Hij kan op meerdere posities uit de voeten maar ik zie hem eigenlijk alleen spelen als er nood aan de man is of in potjes waar de basisspelers rust gegund wordt of geblesseerd zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kwa rendement is hij natuurlijk wel een topper in de eredivsie....meer dan zogenaamde toppers van ajax....Je weet hoe het werkt he...alleen statistieken tellen en niet de kapbewegingen...
maar waar gaat Siem de Jong spelen dan? Want ajax heeft ook zat spelers voor die positie van Siem de jong...dus ja waar gaat hij spelen?
Qua persoonlijkheid en qua kwaliteiten past Larsson totaal niet bij Feyenoord en Siem niet bij Ajax. Andersom had veel beter gepast.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kwa rendement is hij natuurlijk wel een topper in de eredivsie....meer dan zogenaamde toppers van ajax....Je weet hoe het werkt he...alleen statistieken tellen en niet de kapbewegingen...
maar waar gaat Siem de Jong spelen dan? Want ajax heeft ook zat spelers voor die positie van Siem de jong...dus ja waar gaat hij spelen?
Dat is hij wel hoor..ben ervan overtuigd dat nu hij in een betere ploeg speelt hij hele mooie dingen gaat laten zien.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo'n topper is het nu ook weer niet he.
Met honderd miljoen kunnen ze Anita wel halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met 100 miljoen kunnen ze Alex Schalk of een Randy Wolters halen
Prima voor in de breedte
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien. Hangt er toch ook altijd maar vanaf hoe zo'n speler met de veel grotere druk omgaat bij de top 3.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is hij wel hoor..ben ervan overtuigd dat nu hij in een betere ploeg speelt hij hele mooie dingen gaat laten zien.
We hebben al genoeg middelmaatquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Met 100 miljoen kunnen we Feyenoord kopen.
Denk dat ze wel wat spelers hebben die wij kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben al genoeg middelmaat
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De voetbalwereld is knettergek.
Jawel, al is het daar ook niet geweldig.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wat spelers hebben die wij kunnen gebruiken.
Welkom in de eredivisiequote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, al is het daar ook niet geweldig.
Vorig seizoen in 31 wedstrijden wel 9 goals en 13 assists.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij kan op meerdere posities uit de voeten maar ik zie hem eigenlijk alleen spelen als er nood aan de man is of in potjes waar de basisspelers rust gegund wordt of geblesseerd zijn.
Waar zie ik die statistieken?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vorig seizoen in 31 wedstrijden wel 9 goals en 13 assists.
Ik kan geen vleugelspeler bedenken die in de eredivisie dat rendement haalt.
De reactie die je quote ging over Siem de Jong.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vorig seizoen in 31 wedstrijden wel 9 goals en 13 assists.
Ik kan geen vleugelspeler bedenken die in de eredivisie dat rendement haalt.
https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zie ik die statistieken?
Ah.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=
Op die site is van elke speler van elke Europese competitie alles te vinden.
dat lijkt me nog eens leukquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Met 100 miljoen kunnen we Feyenoord kopen.
Als die door de keuring heen komt en geen hartkwalen heeft...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer presenteren ze die Wöber dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |