Kun jij wel lezen? Ik zeg nergens dat het zo is namelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Een visioen met een draak over Kings Landing, wie zegt dat Bran dat gaat doen? Hij krijgt vooral visioenen van alles wat er gaat gebeuren, en ziet ook de Nights King veel voorkomen in de visioenen, dus met die logica zal hij daar ook meer mee te maken hebben.
We gaan er niet uitkomenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kun jij wel lezen? Ik zeg nergens dat het zo is namelijk.
Maar goed bij de "niet casual kijker" JR-style is de meest logische verklaring vliegen is tijdreizenhet wargen is niet van belang.
Nee denken is ook wat anders dan weten maar dat had je niet helemaal door geloof ik.quote:
Ik doelde niet op exclusief.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Natuurlijk is wargen niet alleen van de Starks, die wildlings kunnen het ook. Maar het komt waarschijnlijk wel uit de First Men (misschien omdat ze gingen paren met de Children) en daardoor hebben de Stark kinderen het nu en werd het versterkt en konden ze hun kracht ontwikkelen door die direwolves.
Het komt veel meer uit de Stark kant dan aan de Tully kant lijkt me, al weet je nooit waar genen ineens opduiken.
Muah met al die jaren van vooral veel First Men bloed in hun lichaam hebben ze er wel meer aanleg voor dan bijvoorbeeld een familie uit Dorne.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde niet op exclusief.
Alleen dat de Starks geen bijzondere aanleg daarvoor hebben.
Geofferd voor een zombiebeer.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:20 schreef Angelof9 het volgende:
Speaking of direwolves, waar is Ghost toch gebleven??
In Winterfell, die gaat Littlefinger opeten volgende week.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:20 schreef Angelof9 het volgende:
Neuh.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:24 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In Winterfell, die gaat Littlefinger opeten volgende week.
Opgegeten door Drogonquote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:20 schreef Angelof9 het volgende:
Ghost is een Faceless Man met het gezicht van Arya.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
Alle powervrouwen zijn daar. Een van hen doet dat.
Sansa noemde hem in de aflevering hiervoorquote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:20 schreef Angelof9 het volgende:
Beetje de furrycommunity pleasen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ghost is een Faceless Man met het gezicht van Arya.
Nee, die doen het andersom.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje de furrycommunity pleasen.
En al 2x ontkracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:37 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Die is al 2x langsgekomen hier
Damnit.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:37 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Die is al 2x langsgekomen hier
Hoe ver moet ik terugzoeken daarvoor?quote:
TV / [USA] Game of Thrones #297 Cutting off heads is very satisfyingquote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe ver moet ik terugzoeken daarvoor?
brienne is wegquote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
Alle powervrouwen zijn daar. Een van hen doet dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |