ik keek f wat filmpjes terug over 'de grap' de hele tijd dat kutmokkel erbijquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ordi Schol zit weer te boeren als 'n bouwvakker
Net?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Linda heeft buikspieren en armspieren gedaan en 10 min gelopen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik keek f wat filmpjes terug over 'de grap' de hele tijd dat kutmokkel erbij![]()
Ze heeft gegeten, gedronken en is naar het toilet gelopen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Linda heeft buikspieren en armspieren gedaan en 10 min gelopen
Traint ze d'r tieten niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vandaag het is weer nutteloze info tijd met Lin
Dan klopt er een agenda niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
Beu ligt in de caravan? Ze had pijn aan haar baarmoeder zei ze vanmiddag, moest ongesteld worden.
Oh vandaar dat ze vandaag niet hoeft te douchenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
Beu ligt in de caravan? Ze had pijn aan haar baarmoeder zei ze vanmiddag, moest ongesteld worden.
Zei ze vanmiddag tegen Reums, die had het ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan klopt er een agenda niet.
omg das waar ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ze vandaag niet hoeft te douchen
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zei ze vanmiddag tegen Reums, die had het ook.
Denk dat je dat gaatje een beetje klein inschat.quote:
Ze willen natuurlijk wel lezen hoe goed ze het doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:31 schreef magnaal het volgende:
Dat die mensen brieven schrijven, als ik ergens een hekel aan heb...De familie uitnodigen en klaar..
je snapt mij nu niet denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk dat je dat gaatje een beetje klein inschat.
Je het het niet over een vagina?quote:
Wij begrijpen jou maar al te goedquote:
God ja, zou me geen lor kunnen schelen..Als men mij zou willen schrijven, best, maar terugschrijven doe ik nooit, ze kunnen toch zien hoe het gaat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk wel lezen hoe goed ze het doen.
gekneusd zei zequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je het het niet over een vagina?
Ik ken je als mijn broekzak, vuntje.quote:
Ik snap het niet hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze vertrouwd wel blind op haar Libresse dan met dat rare spijkerbroekje
Oh dat zijn niet haar lippen? Maar de vleugeltjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze vertrouwd wel blind op haar Libresse dan met dat rare spijkerbroekje
Swansie kakastrudelquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wij begrijpen jou maar al te goed
Viespeuk
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Oh dat zijn niet haar lippen? Maar de vleugeltjes
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken je als mijn broekzak, vuntje.
Jeroen kan vleesmuizen horenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat praat Linda vreemd. Ze mist Jegoentje, want ze ziet vleermuizen
Dus dat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Noah heeft dus hulp aangeboden gekregen, maar afgeslagen.
Anders kan 'ie niet brullen dat 'ie het snot voor zijn ogen heeft gewerkt, natuurlijk.
De vakantie is heerlijk, mooi weer en gezellige mensen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zou ook niks weten te schrijven als ik daar zat. Wat moet je vertellen.
ja precies, ze kunnen alles al volgen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zou ook niks weten te schrijven als ik daar zat. Wat moet je vertellen.
Ik ook, maar horen? Ja ik hoor het aan het gefladder..Maar ik ben een beetje dovigquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb hier ook vleermuizen om mijn kop vliegen 's avonds.
Je hoort ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ook, maar horen? Ja ik hoor het aan het gefladder..Maar ik ben een beetje dovig
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik heb hier ook vleermuizen om mijn kop vliegen 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |