He, ananas!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:29 schreef opgebaarde het volgende:
als ik in de file, na een paar minuten opkijk van mijn telefoon en naar links of rechts kijk, zie ik dat ik niet de enige ben die verliefd is op de telefoon.
Ik ook, maar dan leid het me alsnog af.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:23 schreef XL het volgende:
Ik bel volledig handsfree via de handsfree-inrichting van de auto (veel). Ik bedien mijn telefoon navigatie via carplay, daarover kan ik ook berichten lezen en sturen (mbv siri). Muziek via carplay, kan er eigenlijk bijna fulltime mee bezig zijn terwijl hij in mijn broekzak zit.
Hoe is zoiets mogelijk tijdens het rijden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:02 schreef Zwansen het volgende:
Altijd.
Appen, teletekst, browsen, etc. Moet er echt mee stoppen...
Prima, van links naar rechts dweilen over de weg. En dan boos worden als iemand je corrigeert.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe is zoiets mogelijk tijdens het rijden?
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, doe ik.
Bellen niet zo vaak, maar mijn BT-oplossing zuigt, en als het belangrijk genoeg is trek ik hem uit de houder en bel ik handheld. Meestal heel kort en bel ik daarna terug als het kan, maar ik laat hem eigenlijk nooit rinkelen. Ik wil nog wel eens een appje lezen en/of beantwoorden, en voor instellen/aanpassen van mjn navi zet ik hem meestal ook niet aan de kant.
In druk spits- of stadsverkeer ben ik wel minder geneigd om het ding te bedienen, maar op de snelweg wel.
Ja. Ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:42 schreef Anne het volgende:
Maar bel jij wel eens achter het stuur? Of lees je wel eens een appje?
ja, sorry, maar soms moet je budgettair gezien prioriteiten stellen. Als ik een dure carkit koop en ik heb daardoor geen geld meer voor brandstof heb je er ook niks aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:13 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wel willen bellen, maar te sloeber zijn om een fatsoenlijke oplossing te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |