We zullen zien. Ik ga niet 8% betalen puur door een ongefundeerde post in dit topic. Dat begrijp je wel.quote:Op maandag 4 december 2017 11:46 schreef RudyL het volgende:
[..]
Toch hoogst opmerkelijk zulke wissels, ik zou hem als ik jou was maar weer terug wisselen of een ander aankopen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)izoen-voor-vejinovicquote:Op maandag 4 december 2017 12:06 schreef govie het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik ga niet 8% betalen puur door een ongefundeerde post in dit topic. Dat begrijp je wel.
Na donderdag inderdaad. Kort wisselmoment dus, want zaterdag 16 december begint de volgende ronde al.quote:Op maandag 4 december 2017 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien er na komend weekend midweekse speelronde is; kunnen we na die woensdag weer aanpassen of geldt het huidige elftal 3 speelrondes?
thanks.quote:Op maandag 4 december 2017 12:16 schreef RudyL het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)izoen-voor-vejinovic
Toch maar doen
Geruild voor Guus Til die heeft gescoord. Thanks!quote:Op maandag 4 december 2017 12:16 schreef RudyL het volgende:
[..]
Toch maar doen
Ik zou als ik jouw was kiezen voor samjak op middenveld, ik heb hem zelf nog niet omdat ik er geen geld voor heb. Niet al te duur, scoort geregeld als spelmaker van pecswolla. Volgens Ron Jans moet die naar Real Madrid, maargoed Jans zit ook niet voor niets bij FC grunningnquote:Op donderdag 7 december 2017 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
Meh, dacht eerst Toornstra en Faes eruit en Ogbeche en v. Ginkel erin, blijkt dat Odegaard blessa is en Wuytens een schorsing heeft. Wuytens laat ik staan, is toch maar 1 westrijdje. Odegaard gaat eruit, dus dat wordt weer puzzelen.
Dit wordt m denk ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feyenoord weet vandaag de nul te behouden.quote:Op zondag 10 december 2017 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hopen dat Feyenoord de nul houdt en dan heb ik 50 punten. Nu al 47.
En als Ajax wint is dat mooi klote natuurlijk, maar ik heb er wel 2 spelers van..
Dat kan deze speelronde altijd nog veranderenquote:Op zondag 10 december 2017 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Feyenoord weet vandaag de nul te behouden.
Je zal er maar 6 van Ajax hebben :-)quote:Op zondag 10 december 2017 18:40 schreef potjecreme het volgende:
Je zal er maar 4 van psv in je team hebben.![]()
got 4!quote:Op zondag 10 december 2017 19:04 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Je zal er maar 6 van Ajax hebben :-)
Ik ben de beroerdste niet. Zelf weer erg tevreden met dit speelweekend, waarbij ik alleen Jorgensen nog te goed heb.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:03 schreef govie het volgende:
[..]
Geruild voor Guus Til die heeft gescoord. Thanks!
Als je dit ook nog niet wist ga je ook niet goed scoren met deze manager ben ik bang 😇quote:Op maandag 4 december 2017 12:16 schreef RudyL het volgende:
[..]
Toch maar doen
Eens. Heracles en Vitesse zijn niet de puntenpakkende teams. Ik zou eerder voor AZ en Zwolle kiezen. Of El Khayati/Leemans. Hou je nog geld over voor duurdere spelers.quote:Op zondag 10 december 2017 17:03 schreef govie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jouw was kiezen voor samjak op middenveld, ik heb hem zelf nog niet omdat ik er geen geld voor heb. Niet al te duur, scoort geregeld als spelmaker van pecswolla. Volgens Ron Jans moet die naar Real Madrid, maargoed Jans zit ook niet voor niets bij FC grunningn
Goeie ja, thnx!quote:Op zondag 10 december 2017 17:03 schreef govie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jouw was kiezen voor samjak op middenveld, ik heb hem zelf nog niet omdat ik er geen geld voor heb. Niet al te duur, scoort geregeld als spelmaker van pecswolla. Volgens Ron Jans moet die naar Real Madrid, maargoed Jans zit ook niet voor niets bij FC grunningn
Niemeijer doet t de laatste tijd wel prima hoor. Kashia niet echt meerquote:Op maandag 11 december 2017 19:50 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Eens. Heracles en Vitesse zijn niet de puntenpakkende teams. Ik zou eerder voor AZ en Zwolle kiezen. Of El Khayati/Leemans. Hou je nog geld over voor duurdere spelers.
quote:Op zondag 10 december 2017 18:40 schreef potjecreme het volgende:
Je zal er maar 4 van psv in je team hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |