Maar ze gaan geen Pavon halen . Eerder Ebecilioquote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Pavon halen, cassiera spits en linksback halen.
Denken dat er nog goede aankopen komen hahaha.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:15 schreef skysherrif het volgende:
Pavon halen, cassiera spits en linksback halen.
Luuk de Jong als vervanger van Dolbergquote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denken dat er nog goede aankopen komen hahaha.
Categorie hoger en dan klaplong halen
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Luuk de Jong als vervanger van Dolberg
Alleen deze heb ik nog wel redelijk hoog zitten, de rest zuigt hard.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
Veltman-De Ligt-Viergever-Dijks
Siem-Schöne-Ziyech
Kluivert-Huntelaar-Younes
Krijg je dan zo met wat pech. Wat een zaadteam
Voor buitenkansjes maken ze een uitzondering.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden want hij heeft een Ligue 1 salaris
Ik vind het bedrag ook te hoog voor wat hij laat zien maar het probleem is dat Ajax toch niets aan dat extra geld heeft. Er zullen niet ineens spelers wel naar Nederland willen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:16 schreef wimderon het volgende:
Dolberg moet je direct wegdoen voor 50+ miljoen. Jammer van z'n potentie, maar heel constant is hij (nog) niet en eind vorig/begin dit seizoen gewoon matig bezig. Dolberg ga je lang niet zo hard missen als Sanchez.
Wel op voorwaarde dat er een vervanger gehaald wordt die beter is dan Huntelaar. Jammer dat zo'n Bony 6 miljoen per jaar verdient in Manchester (en verder ook geen trek zal hebben in Nederland).
Schöne op 6 kan ook alleen tegen wat laagvliegers, maar is ook vaak matig. Dus ja dan blijft er weinig over.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:18 schreef Emperor0512 het volgende:
[..]
Alleen deze heb ik nog wel redelijk hoog zitten, de rest zuigt hard.
Zie het somber in dit seizoen. Vooral de verdediging is erg zwak.
Om het veld lekker om te ploegenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor buitenkansjes maken ze een uitzondering.
Die liggen niet absurd veel hoger dan bij ajax hoor. Afgezien van PSG, Monaco, en grootverdieners lyon/nice/marseille.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden want hij heeft een Ligue 1 salaris
Van der Hoorn er nog bij halen als extra defensieve kracht, en Keizer eruit na een halfjaar en De Boer terughalen nadat hij is ontslagen bij Crystal Palace.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om het velt lekker om te ploegen
Is soms wel eens nodig na Madonna en U2
Ik ben sarcastischquote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die liggen niet absurd veel hoger dan bij ajax hoor. Afgezien van PSG, Monaco, en grootverdieners lyon/nice/marseille.
Band weer bijelkaarquote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn er nog bij halen als extra defensieve kracht, en Keizer eruit na een halfjaar en De Boer terughalen nadat hij is ontslagen bij Crystal Palace.
Ik als Feyenoorder hoop altijd dat jullie als 4e eindigen, liefst lagerquote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne op 6 kan ook alleen tegen wat laagvliegers, maar is ook vaak matig. Dus ja dan blijft er weinig over.
Je zou bijna wensen dat Ajax 4e wordt en er een grote opruiming komt, maar gaat toch niet gebeuren.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:27 schreef Emperor0512 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoorder hoop altijd dat jullie als 4e eindigen, liefst lager![]()
Verder snap ik niet dat zo'n rijke club zo'n matig elftal neerzet.
Zeker als Dolberg nu ook nog weg gaat mogen jullie blij zijn met een 3e plek.
Omdat ze totaal incompetent zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:27 schreef Emperor0512 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoorder hoop altijd dat jullie als 4e eindigen, liefst lager![]()
Verder snap ik niet dat zo'n rijke club zo'n matig elftal neerzet.
Zeker als Dolberg nu ook nog weg gaat mogen jullie blij zijn met een 3e plek.
Het is te hopen dat de concurrentie weer faalt dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Band weer bijelkaar
#4keerkampioen
De enige hoop is dat ze iets chronisch vinden bij de medische keuring en het afblazenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 01:29 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand even de vraag twitteren naar mike of er nog kans is dat ij niet komt na alle reacties online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |