Daar spoel je wel mee ja, en met whiskey tandpasta poets je.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
Geen pilsies gebruiken om je tanden te poetsen
jij weet wat lekker isquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en voor het slapen gaan mijn tanden poetsen met een kroket
Als ik een eurootje krijg voor elke keer dat ik deze opmerking krijg ben ik miljonairquote:
Met miljonair zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Pharkus heeft ervaring daar mee
Nee als miljonair gaat dat niet lukkenquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan je de Hema opkopen, zorgen dat ze louter rookworst verkopen.
https://fd.nl/ondernemen/(...)winkelketen-verkopenquote:Lion Capital, een Britse investeringsmaatschappij, kocht Hema in 2007 voor zo'n ¤1,3 mrd.
Ja vast, hoe weet hij anders dat het leuk is.quote:
Oh damn, ik dacht dat ze niet super groot waren, zitten ze ook buiten NL?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee als miljonair gaat dat niet lukken
[..]
https://fd.nl/ondernemen/(...)winkelketen-verkopen
[..]
Ja vast, hoe weet hij anders dat het leuk is.
Denken dat hema niet groot isquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh damn, ik dacht dat ze niet super groot waren, zitten ze ook buiten NL?
Weet je wel hoeveel belasting hij moet betalen op zijn landgoed? Fok! betaald zijn FAs goed, maar toch niet goed genoeg om dan ook nog eens rondjes aan iedere te geven.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Pharkus mag wel eens vaker een rondje geven dan, ouwe dagobert.
En niet te vergeten hoeveel belasting hij betaalt voor zijn brandstoffen. Die Lambo's, privejets en privejachten slurpen veel hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel belasting hij moet betalen op zijn landgoed? Fok! betaald zijn FAs goed, maar toch niet goed genoeg om dan ook nog eens rondjes aan iedere te geven.
Is Hema niet op dezelfde weg als de Blokker?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denken dat hema niet groot is__!!!!!!
Elke stad in nl heeft er 1 of meerdere of het nou een grote of klein stadje is. Of een dorp die graag stads doet. En ze zitten in buitenland ja.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel belasting hij moet betalen op zijn landgoed? Fok! betaald zijn FAs goed, maar toch niet goed genoeg om dan ook nog eens rondjes aan iedere te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |