VBL / [FAQ en FB #149]quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je louter komt om persoonlijke dingetjes uit te vechten op een nogal zielige wijze loop je de kans dat dat verwijderd wordt, ja.
Voor jou misschien niet interessant, voor mij en een hoop andere WEL.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het is vast ook wel eens naar mij geroepen, en ik heb het vast zelf ook wel eens geroepen. Lekker interessant.
Het is te merken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet interessant, voor mij en een hoop andere WEL.
Alleen al vanwege die laatste zin kan ik het oprecht niet serieus nemen. Een andere mod kan ernaar kijken.quote:
Als het even kan wel ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:41 schreef Vasion het volgende:
Ik representeer een hoop users die worden uitgescholden e.d. en niet durven te posten of weggaan. Ik kom voor hen op. Als je mij probeert monddood te maken, steun je dit gedrag die naar hen gemaakt wordt. Willen we dit?
Ik vind het ook niks bijzonders.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die laatste zin kan ik het oprecht niet serieus nemen. Een andere mod kan ernaar kijken.
Triest. Een hoop users zien mij als hun uitlaatklep die nu dichtgeklept wordt. Denk alleen eens na op welke route dit schip vaart. Willen we naar die ijsberg?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks bijzonders.
Je wil gewoon heel graag je frustraties allemaal uiten. Prima, helemaal niet erg, maar schop dan gewoon even tegen een steentje.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Triest. Een hoop users zien mij als hun uitlaatklep die nu dichtgeklept wordt. Denk alleen eens na op welke route dit schip vaart. Willen we naar die ijsberg?
Noem ze allemaal eens op dan? Wil weleens weten welke users jou als het baken in de duisternis zienquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Triest. Een hoop users zien mij als hun uitlaatklep die nu dichtgeklept wordt. Denk alleen eens na op welke route dit schip vaart. Willen we naar die ijsberg?
Die is origineel! Opa je ingefluisterd?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je wil gewoon heel graag je frustraties allemaal uiten. Prima, helemaal niet erg, maar schop dan gewoon even tegen een steentje.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noem ze allemaal eens op dan? Wil weleens weten welke users jou als het baken in de duisternis zien
Heb ik al uitgelegd maar blijkbaar moet het hier de grote Vasionshow worden en dat is nergens voor nodig, punt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is origineel! Opa je ingefluisterd?![]()
Ik wil alleen weten waarom mijn smiley's verwijderd worden en onfatsoenlijk gedrag van andere niet.
Als dit mijn show zou zijn, was jij niet eens uitgenodigdquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb ik al uitgelegd maar blijkbaar moet het hier de grote Vasionshow worden en dat is nergens voor nodig, punt.
Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien handig om de hele Vasion-discussie gewoon af te kappen en niet telkens te blijven reageren. Hoe Vasion hier een 'discussie' aangaat typeert het hele VBL probleem juist, imo.
Misschien heeft het te maken dat je constant loopt te k#nkeren op de mods in de topics zelf, zodra er wat verwijderd wordt of iets van iemand blijft staan. Daar heb je de tr knop voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus waar het om gaat. Hoe ik posts, is mijn zaak. Ik mag mezelf zijn en mag, zolang de regels het toestaan, posten wat ik wil en hoe ik het wil. Ik werd laatst met een ZIEKTE vergeleken. Waarom hoor ik je daar niet over?
Goed gezegd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien handig om de hele Vasion-discussie gewoon af te kappen en niet telkens te blijven reageren. Hoe Vasion hier een 'discussie' aangaat typeert het hele VBL probleem juist, imo.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Dan plaats je gvd een TR ipv van hier publiekelijk te klagen, zodat iedereen er weer op gaat reageren en jij weer kan sjorren aan die boner die je dan krijgt.
Man man man.
Eens met deze man. Vasion was een pionier en een visionair voor de Frontpage volgens vele.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:28 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat Vasion zo beschimpt wordt door de VBL kliek.
Kan je niet beter eerst even je excuses maken richting Drizzt?quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:54 schreef Elan het volgende:
Per ongeluk het topic nummer weggehaald uit het Feyenoord-topic, wil een mod dit ff terugzetten. Alvast bedankt
Heb Drizzt nog niet gezien ouwe stokert.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet beter eerst even je excuses maken richting Drizzt?
Geregeld.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:54 schreef Elan het volgende:
Per ongeluk het topic nummer weggehaald uit het Feyenoord-topic, wil een mod dit ff terugzetten. Alvast bedankt
Thanks.quote:
Geaccepteerd, maar probeer KKJ voor me te regelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks.
En sorry nog voor de teksten . Ik stuur binnenkort een vadsige hoer (de moeder van GGMM) langs voor wat kneiterharde goedmaakseks op mijn kosten.
Geen idee waarom het aangepast was, ik heb de oorspronkelijke titel weer teug geplaatst.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:09 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft m'n TT veranderd
VBL / WK-Kwalificatie] Nederland-Bulgarije. Zondag 18.00 uur. A'dam ArenA
Dit zijn niet mijn woorden.
Bedankt. Is verder geen ramp hoor. Maar vroeg het me wel af.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee waarom het aangepast was, ik heb de oorspronkelijke titel weer teug geplaatst.
Weggehaald, terecht dat je het even meldt. We modden er in het algemeen ook op (uiteraard niet alleen als het richting jou gaat, maar dat persoonlijke geneuzel hoeft gewoon niet in dit soort topics). Deze post had ik nog niet gezien en er zal helaas nog wel wat meer zijn blijven staanquote:Op zaterdag 2 september 2017 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [WK-Kwalificatie Europa 2018] Matchcenter #5 De laatste kans
Nu ben ik wel klaar met dat al weken voortdurende gezuig en gejaag hoor.
''Stijn dit, Stijn dat''
''Hij voelt zich te goed om met ons mee te posten bla bla bla''
''Stijn komt nooit buiten hij weet niks xdxd hij heeft nooit op een voetbalveld gestaan xd xd''
De leukste is nog: ''Stijn vindt alles goed gaan met Ajax'' terwijl ik al letterlijk drie weken in dit subforum geen reet over Ajax heb geschreven. Rot toch een teringeind op man. Dit gaat helemaal nergens meer over.
Ik zie het als een onderdeel van het grotere geheel en heb het daarom weggehaald. Bovendien is een aantal users er al langere tijd mee bezig en een deel daarvan is er ook op aangesproken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:49 schreef Scrummie het volgende:
Terechte klacht. Al vind ik opzich in dat topic waar je naar linkt het wel meevallen, over het algemeen mag er wel wat minder gezocht worden naar je.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie het als een onderdeel van het grotere geheel en heb het daarom weggehaald. Bovendien is een aantal users er al langere tijd mee bezig en een deel daarvan is er ook op aangesproken.
Hoe zouden die reacties komen denk je? Misschien omdat je je vaak als een arrogante alwetende klootzak opstelt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [WK-Kwalificatie Europa 2018] Matchcenter #5 De laatste kans
Nu ben ik wel klaar met dat al weken voortdurende gezuig en gejaag hoor.
''Stijn dit, Stijn dat''
''Hij voelt zich te goed om met ons mee te posten bla bla bla''
''Stijn komt nooit buiten hij weet niks xdxd hij heeft nooit op een voetbalveld gestaan xd xd''
De leukste is nog: ''Stijn vindt alles goed gaan met Ajax'' terwijl ik al letterlijk drie weken in dit subforum geen reet over Ajax heb geschreven. Rot toch een teringeind op man. Dit gaat helemaal nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |