abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 23 augustus 2017 @ 10:20:34 #76
35723 crew  GGMM
pi_173338294
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bovendien is het modgedrag op haxball best wat aangepast in mijn beleving.
Ja, ook dat.

Snap echt dat hele verhaal van Onlogisch niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 10:22:44 #77
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173338345
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het stelselmatig blijven verwijderen van één en hetzelfde onderwerp, bijvoorbeeld de term 'haxbal, is ook wel intens treurig. Het woord hoeft maar in een post voor te komen en de complete post wordt gemod. Bovengenoemde reacties zijn mijn inziens dan een logisch vervolg.

Gewoon omdat het ontzettend kinderachtig is. Het verweer dat je dan vanuit mods hoort is dat er mensen zich storen aan de term. Haxbal wordt meestal in de rust gespeeld. Na afloop heeft men het daar dan heel even over in het livetopic. Om het haxbal zelf door te spreken? Nee. Gewoon om elkaar te bedanken voor het gezellige potje. Of ja, misschien één foutje die iemand heeft gemaakt tijdens haxbal. Moet dat dan direct met de ijzeren hand worden gemod?

Vergeet niet dat het in de rust zo'n 8 tot 12 mensen zijn die even mee doen met haxbal. Dat is een substantieel deel van de livetopic posters. Wanneer die dan de mond gesnoerd worden in een livetopic waar veelal 'gekeuveld' wordt, leidt dat tot reacties ja.

Persoonlijk begrijp ik er geen snars van als er vlak na de rust van 21.47 uur tot 21.55 uur 10 tot 15 keer de term 'haxbal' valt en die ook alle 15 driftig worden weggemod. Maar vervolgens wel huilen in de FB dat de sfeer zo verziekt wordt in de livetopics. Dat wordt schromelijk overdreven.
Dit is feitelijk gewoon niet zo. Dat is een keer gebeurd, de laatste paar weekenden is het blijven staan omdat ik het in die gevallen niet echt storend vond. Misschien zijn er hier en daar wat posts verwijderd maar dat is niet de meerderheid. En ja, er zijn users die zich er soms wél aan storen en daar heb ik ook rekening mee te houden. Net zoals ik met jou rekening probeer te houden aangezien jij er wel plezier aan beleef. Het zal vast nog een keertje gebeuren dat het verwijderd wordt omdat het de overhand neemt maar het is niet iets wat op een lijstje van verboden onderwerpen staat ofzo.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 10:25:45 #78
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173338418
Oh en zelfs als je een punt zou hebben vind ik niet dat dat die reacties rechtvaardigt. Een mod verwijdert berichten, dus het is gerechtvaardigd om het hele topic te verbaggeren? Je plaatst ze namelijk altijd als er een post verwijderd wordt. Kom gewoon hiernaartoe of stuur de mod in kwestie even een DM, schieten we allebei echt veel meer mee op.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173338695
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het stelselmatig blijven verwijderen van één en hetzelfde onderwerp, bijvoorbeeld de term 'haxbal, is ook wel intens treurig. Het woord hoeft maar in een post voor te komen en de complete post wordt gemod. Bovengenoemde reacties zijn mijn inziens dan een logisch vervolg.

Gewoon omdat het ontzettend kinderachtig is. Het verweer dat je dan vanuit mods hoort is dat er mensen zich storen aan de term. Haxbal wordt meestal in de rust gespeeld. Na afloop heeft men het daar dan heel even over in het livetopic. Om het haxbal zelf door te spreken? Nee. Gewoon om elkaar te bedanken voor het gezellige potje. Of ja, misschien één foutje die iemand heeft gemaakt tijdens haxbal. Moet dat dan direct met de ijzeren hand worden gemod?

Vergeet niet dat het in de rust zo'n 8 tot 12 mensen zijn die even mee doen met haxbal. Dat is een substantieel deel van de livetopic posters. Wanneer die dan de mond gesnoerd worden in een livetopic waar veelal 'gekeuveld' wordt, leidt dat tot reacties ja.

Persoonlijk begrijp ik er geen snars van als er vlak na de rust van 21.47 uur tot 21.55 uur 10 tot 15 keer de term 'haxbal' valt en die ook alle 15 driftig worden weggemod. Maar vervolgens wel huilen in de FB dat de sfeer zo verziekt wordt in de livetopics. Dat wordt schromelijk overdreven.
lol
Gino ♥
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 10:54:31 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173338953
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

In dat topic maanden geleden gaf je nog aan dat je dat doet omdat je het grappig vindt en dat je er nooit mee op gaat ophouden.
Dat klopt. Dit ontken ik toch ook nergens in mijn post?
quote:
Dus waarom je haxball er nu bij betrekt is mij een raadsel.
Ik weet dat je beperkte intelligentie het moeilijk vindt om verbanden te leggen maar in dit geval is Haxbal slechts een lijdend voorwerp.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173339090
De ironie is natuurlijk wel dat dit gezanik weer is begonnen nadat Vasion hier begint te zaniken over Haxball. Het vervelende is natuurlijk ook, dat Vasion deze klacht enkel bracht om een groepje users dwars te zitten, al zal hij dat zelf nooit erkennen gok ik.

Waarop Tagliano vervolgens aangeeft dat Livetopcis best wat offtopic mogen. En daarna verzanden we weer in hetzelfde gezeur als in het topic "Wat is er mis met VBL?". Een herhaling van zetten dus.

Als er nog steeds zoveel onvrede is moet er gewoon beter gemod worden, verwijderen tot je een ons weegt. Hou dat een tijdje vol en het zal veranderen lijkt me. Denk wel dat je dan wat users kwijt raakt, maar goed, dat maakt niet uit schijnbaar. Maak gewoon een keuze, en houd daaraan vast anders gaat dit gesprek het komende jaar nog veel vaker terugkomen. De utopie dat er users zijn die zouden moeten veranderen zoals Stijn in zijn mod periode aangaf; Gaat. Niet. Gebeuren.
pi_173339137
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

lol
Die is HELEMAAL de weg KWIJT
pi_173339378
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Meh. Ik doe er zelf aan mee maar het is, jawel, toch wel best erg een kliekje aan het worden soms dat constant een herhaling van zetten doet (spellingsfouten verbeteren, moedergrapjes, elkaar een beetje jennen)

Vaak leent de wedstrijd zich er ook wel voor hoor maar ik snap dat het voor 'buitenstaanders' niet direct uitnodigt tot meeposten.

Om maar eens een serieuze reactie te geven.
Eens met 4045.
Noot noot.
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 11:15:27 #84
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173339384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:00 schreef Scrummie het volgende:
De ironie is natuurlijk wel dat dit gezanik weer is begonnen nadat Vasion hier begint te zaniken over Haxball. Het vervelende is natuurlijk ook, dat Vasion deze klacht enkel bracht om een groepje users dwars te zitten, al zal hij dat zelf nooit erkennen gok ik.
Oh dat is absoluut niet het geval. Dit speelt echt al wat langer, en ik heb hier ook gepost dat ik die klacht van Vasion niet terecht vond.
quote:
Waarop Tagliano vervolgens aangeeft dat Livetopcis best wat offtopic mogen. En daarna verzanden we weer in hetzelfde gezeur als in het topic "Wat is er mis met VBL?". Een herhaling van zetten dus.

Als er nog steeds zoveel onvrede is moet er gewoon beter gemod worden, verwijderen tot je een ons weegt. Hou dat een tijdje vol en het zal veranderen lijkt me. Denk wel dat je dan wat users kwijt raakt, maar goed, dat maakt niet uit schijnbaar. Maak gewoon een keuze, en houd daaraan vast anders gaat dit gesprek het komende jaar nog veel vaker terugkomen. De utopie dat er users zijn die zouden moeten veranderen zoals Stijn in zijn mod periode aangaf; Gaat. Niet. Gebeuren.
Als de users niet veranderen, hoe verandert de sfeer dan wel? Het is niet dat mods op een knop kunnen drukken en alles goed is, ook het verwijderknopje werkt zo helaas niet

Niet dat de "schuld" alleen bij users ligt maar met posts verwijderen krijg je niet per definitie een betere sfeer.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173339421
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:15 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Oh dat is absoluut niet het geval. Dit speelt echt al wat langer, en ik heb hier ook gepost dat ik die klacht van Vasion niet terecht vond.

Dat zeg ik toch ook? Dat jij dat gepost hebt. En dat het langer speelt ja, dat snap ik ook wel, als het telkens maar weer terug komt. Hij starte alleen deze discussie hier afgelopen maandag.

quote:
Als de users niet veranderen, hoe verandert de sfeer dan wel? Het is niet dat mods op een knop kunnen drukken en alles goed is, ook het verwijderknopje werkt zo helaas niet
Als de users stelselmatig de sfeer (volgens jou en wat verdwaalde DM's) bederven, moet je je FA's maar eens aankijken dat je geholpen wil worden met het verbeteren van de sfeer. Je kan verwijderen, je kan (laten) bannen). Als het dan niet voldoende is; ga achter janken. Users gaan gewoon niet veranderen. Als je dan de sfeer anders wil (die prima is), moet je hardere maatregelen nemen.
  Forum Admin woensdag 23 augustus 2017 @ 11:18:23 #86
35723 crew  GGMM
pi_173339425
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat klopt. Dit ontken ik toch ook nergens in mijn post?

[..]

Ik weet dat je beperkte intelligentie het moeilijk vindt om verbanden te leggen maar in dit geval is Haxbal slechts een lijdend voorwerp.
Jammer dat je gelijk aanvallend reageert. :{

Dit, icm je post in de SC waarin je jezelf op de borst klopt hoeveel mensen er op je reageren doet me vermoeden dat je aan het trollen bent. (Of beter gezegd: doet alsof nu je op je plek gezet wordt)

Kan ik me tijd beter anders bestreden. :W
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 11:19:12 #87
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173339437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Dat jij dat gepost hebt. En dat het langer speelt ja, dat snap ik ook wel, als het telkens maar weer terug komt. Hij starte alleen deze discussie hier afgelopen maandag.

[..]

Als de users stelselmatig de sfeer (volgens jou en wat verdwaalde DM's) bederven, moet je je FA's maar eens aankijken dat je geholpen wil worden met het verbeteren van de sfeer. Je kan verwijderen, je kan (laten) bannen). Als het dan niet voldoende is; ga achter janken. Users gaan gewoon niet veranderen. Als je dan de sfeer anders wil (die prima is), moet je hardere maatregelen nemen.
Er staat ook nergens dat er geen discussie achter de schermen wordt gevoerd. En ook bannen, het is niet dat users na een weekban poeslief terugkomen ofzo. Het verhaal dat users zelf 0,0 hoeven te veranderen om dingen beter te krijgen is gewoon een beetje raar, imo.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173339540
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Er staat ook nergens dat er geen discussie achter de schermen wordt gevoerd. En ook bannen, het is niet dat users na een weekban poeslief terugkomen ofzo. Het verhaal dat users zelf 0,0 hoeven te veranderen om dingen beter te krijgen is gewoon een beetje raar, imo.
Ik zeg ook niet dat ze dat niet zouden moeten, maar het is een utopie dat dat gebeurt.

En als men na een weekban weer terugkomt om hetzelfde gedrag te vertonen; maandban, etc. Maar ook die discussie hebben we al gevoerd in het "Wat is er mis met VBL" topic. Er is nog niets nieuws gemeld.
pi_173339590
Is er al iets bekend over een afkoelban?
Noot noot.
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 11:28:02 #90
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173339605
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze dat niet zouden moeten, maar het is een utopie dat dat gebeurt.

En als men na een weekban weer terugkomt om hetzelfde gedrag te vertonen; maandban, etc. Maar ook die discussie hebben we al gevoerd in het "Wat is er mis met VBL" topic. Er is nog niets nieuws gemeld.
Harder bannen gaat gedrag van users niet veranderen, zo simpel is het ook wel eigenlijk. Hooguit heb je er wat langer minder last van. Wat mij betreft geen utopie dat dat gebeurt, ik hoor wel meer users die aangeven dat het ooit allemaal wel leuk was maar het nu wel een herhaling van zetten wordt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173339616
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:00 schreef Scrummie het volgende:
De ironie is natuurlijk wel dat dit gezanik weer is begonnen nadat Vasion hier begint te zaniken over Haxball. Het vervelende is natuurlijk ook, dat Vasion deze klacht enkel bracht om een groepje users dwars te zitten, al zal hij dat zelf nooit erkennen gok ik.

Waarop Tagliano vervolgens aangeeft dat Livetopcis best wat offtopic mogen. En daarna verzanden we weer in hetzelfde gezeur als in het topic "Wat is er mis met VBL?". Een herhaling van zetten dus.

Als er nog steeds zoveel onvrede is moet er gewoon beter gemod worden, verwijderen tot je een ons weegt. Hou dat een tijdje vol en het zal veranderen lijkt me. Denk wel dat je dan wat users kwijt raakt, maar goed, dat maakt niet uit schijnbaar. Maak gewoon een keuze, en houd daaraan vast anders gaat dit gesprek het komende jaar nog veel vaker terugkomen. De utopie dat er users zijn die zouden moeten veranderen zoals Stijn in zijn mod periode aangaf; Gaat. Niet. Gebeuren.
Wat heb ik er mee te maken?
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 11:28:58 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173339624
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jammer dat je gelijk aanvallend reageert. :{

Dit, icm je post in de SC waarin je jezelf op de borst klopt hoeveel mensen er op je reageren doet me vermoeden dat je aan het trollen bent. (Of beter gezegd: doet alsof nu je op je plek gezet wordt)

Kan ik me tijd beter anders bestreden. :W
me tijd _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 11:29:02 #93
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173339626
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:27 schreef Jojoortje het volgende:
Is er al iets bekend over een afkoelban?
Als het goed is werkt die weer. Valt nog wel even te bezien hoe die gebruikt gaat worden maar daar komen we wel uit
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173339670
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:28 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Harder bannen gaat gedrag van users niet veranderen, zo simpel is het ook wel eigenlijk. Hooguit heb je er wat langer minder last van. Wat mij betreft geen utopie dat dat gebeurt, ik hoor wel meer users die aangeven dat het ooit allemaal wel leuk was maar het nu wel een herhaling van zetten wordt.
Uiteindelijk moet je users gewoon compleet weren als ze door blijven gaan. Als users het een herhaling van zetten gaan vinden moeten ze misschien iets anders gaan doen.
pi_173339680
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:28 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wat heb ik er mee te maken?
Jij bent begonnen met de klacht over haxball. Daaruit vloeit deze discussie voort

[ Bericht 3% gewijzigd door Tagliano op 23-08-2017 11:32:18 ]
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 11:32:07 #96
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173339691
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je users gewoon compleet weren als ze door blijven gaan. Als users het een herhaling van zetten gaan vinden moeten ze misschien iets anders gaan doen.
Dus iedereen die hier de sfeer niet zo tof vindt moet wat anders gaan doen of begrijp ik je verkeerd?

Dan houden we op de lange termijn wel verdomd weinig over
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173339692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je users gewoon compleet weren als ze door blijven gaan. Als users het een herhaling van zetten gaan vinden moeten ze misschien iets anders gaan doen.


[ Bericht 17% gewijzigd door Tagliano op 23-08-2017 11:33:09 (nee) ]
pi_173339738
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:32 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dus iedereen die hier de sfeer niet zo tof vindt moet wat anders gaan doen of begrijp ik je verkeerd?

Dan houden we op de lange termijn wel verdomd weinig over
Nee, dat begrijp je uitstekend.

En dat laatste waag ik te betwijfelen. De sfeer (losjes modden, er kan hier wat meer dan in andere subfora) is juist de reden dat ik (bijvoorbeeld) überhaupt hier ben gaan posten. Dat lijk jij nog wel eens te vergeten heb ik het idee. Die klagers waar jij het elke keer over hebt zijn nog altijd in de minderheid.
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 11:35:53 #99
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173339765
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp je uitstekend.

En dat laatste waag ik te betwijfelen. De sfeer (losjes modden, er kan hier wat meer dan in andere subfora) is juist de reden dat ik (bijvoorbeeld) überhaupt hier ben gaan posten. Dat lijk jij nog wel eens te vergeten heb ik het idee. Die klagers waar jij het elke keer over hebt zijn nog altijd in de minderheid.
Als iedereen die het niet leuk vindt maar op moet rotten zetten we behoorlijk de verkeerde lijn in, daar ga ik niet in mee.

Volgens mij heb ik dit hele seizoen nergens echt de bezem doorheen gehaald, en is iedereen vrij losjes aan het modden. Soms is het wel eens nodig, dit seizoen nog niet. Ik vraag me af of die klagers een minderheid zijn overigens en dat vind ik verder ook maar beperkt relevant.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 11:38:39 #100
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173339814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:35 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als iedereen die het niet leuk vindt maar op moet rotten zetten we behoorlijk de verkeerde lijn in, daar ga ik niet in mee.

Volgens mij heb ik dit hele seizoen nergens echt de bezem doorheen gehaald, en is iedereen vrij losjes aan het modden. Soms is het wel eens nodig, dit seizoen nog niet. Ik vraag me af of die klagers een minderheid zijn overigens en dat vind ik verder ook maar beperkt relevant.
Ik zie klagers nooit in FB. Maar ze zouden er altijd zijn in jouw dm.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')