Kun je mij even vertellen hoe je erbij komt dat dit door de PvdA in gang is gezet, in gang is gehouden, dat PvdA ervoor heeft gezorgd dat de bedrijven erbij zijn betrokken en whatnot?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef LXIV het volgende:
Een simpele telefoon met abbo kost nog iets van 20 euro per maand maximaal. Dat is voor een 14-jarige ook gemakkelijk te verdienen.
Op deze manier leert de PvdA deze kinderen al op jonge leeftijd dat ze vooral niks moeten ondernemen, dan komt de PvdA ze wel redden met gratis geld (of telefoons).
Zo kweekt de PvdA de verkeerde instelling aan. Iedereen kan 20 euro per maand verdienen, dat is nog niet één avondje vakkenvullen. Is dat nu zo'n ramp?
Klijnsmaquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij even vertellen hoe je erbij komt dat dit door de PvdA in gang is gezet, in gang is gehouden, dat PvdA ervoor heeft gezorgd dat de bedrijven erbij zijn betrokken en whatnot?
Hoe komen TS en jij erbij dat PvdA verantwoordelijk is voor dit initatief?
Lekker dat partijdenken....quote:
gemiddeld kind van asielzoekers?quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met 14 nog naar de brugklas gaat heb je wel heel lang over de lagere school gedaan.
Lekkere aanname dat het om asielzoekerskinderen zou gaan, alsof Den Haag geen hele voorraden raszuivere Hollandse klaplopers heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gemiddeld kind van asielzoekers?
Volgens mij gaan de kinderen daarvan doorgaans vroeger naar de middelbare school. Bij asielzoekers zal dat (gok ik) minder het geval zijnquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekkere aanname dat het om asielzoekerskinderen zou gaan, alsof Den Haag geen hele voorraden raszuivere Hollandse klaplopers heeft.
Je verwart afgunst met realisme denk ik. Zegt de term 'paarlen voor de zwijnen' je iets?quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik word een beetje moe van de afgunst van mensen.
Zelfs bij een gesponsord project rolt men over elkaar heen om te zeggen hoe oneerlijk het is voor de werkende mens, de belastingbetaler, dat het allemaal asielzoekers zijn, moslims en "vroeger hadden wij dat ook niet nodig".
Wat een stel kleuters bij elkaar hier, nog lang niet klaar voor de brugklas.
Iwanius heeft nog nooit een dag gewerkt inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik word een beetje moe van de afgunst van mensen.
Zelfs bij een gesponsord project rolt men over elkaar heen om te zeggen hoe oneerlijk het is voor de werkende mens, de belastingbetaler, dat het allemaal asielzoekers zijn, moslims en "vroeger hadden wij dat ook niet nodig".
Wat een stel kleuters bij elkaar hier, nog lang niet klaar voor de brugklas.
Goed punt. Hoeveel gaat dat de bijstandsgezinnen per maand kosten ?quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:36 schreef cherrycoke het volgende:
Om ze te behoeden voor het maken van schulden via de mobiele telefoon, is het bellen naar het buitenland geblokkeerd evenals enkele betaalde sms-diensten.
ohhw dus het is niet gratis maar een soort abbonement wat ze krijgen
Wat voor app hebben ze dan? Wat is sowieso 'appen'?quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, je TT sluit niet helemaal aan bij het artikel.
Het gaat overigens om de kinderen van mensen in de bijstand, wat hebben die verkeerd gedaan?
Je klinkt wat afgunstig.
Hoewel ik in eerste instantie dacht "toen ik naar de brugklas ging kon ik ook zonder telefoon" (sterker nog, die had je toen niet) zit je toch ook wel in een sociaal isolement als vriendjes en vriendinnetjes wel met elkaar kunnen appen, etc.
big data. Beetje raar dat wij er wel allemaal aan mee moeten betalen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:00 schreef Maanvis het volgende:
Is dit niet gewoon een gigantisch lobbyproject geweest van een smartphonefabrikant?
jammer idd dat je in den haag woont. daar gaan die proefballonnetjes altijd als eerste op. verhuizen een optie?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
big data. Beetje raar dat wij er wel allemaal aan mee moeten betalen.
dit is niet gedeeltelijk met belastinggeld betaald?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer idd dat je in den haag woont. daar gaan die proefballonnetjes altijd als eerste op. verhuizen een optie?
Dinoquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:08 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Wat voor app hebben ze dan? Wat is sowieso 'appen'?
Dat is echt het meest achterlijke nieuwe werkwoord wat er is. Moet je eens tegen een Engelsman zeggen "I'll app you'...
Appen... -_-
Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat je refereert naar Jandino de schreeuw neger? Als dit het geval is en hij hier ook iets over heeft gezegd dan kan ik je verzekeren dat ik dat niet heb gezien. Ik kan die man niet langer dan 1,4 seconden uitstaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |