Dat is zwaar overdreven. Zo kan je alles wel wegrelativeren.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Van christenen heb je ook wat te vrezen, alleen op een heel andere manier. Ik vind de christelijke pogingen om abortus te verbieden net zo goed een bedreiging voor de veiligheid en voor mensenrechten als de aanslagen van moslims.
proestquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Van christenen heb je ook wat te vrezen, alleen op een heel andere manier. Ik vind de christelijke pogingen om abortus te verbieden net zo goed een bedreiging voor de veiligheid en voor mensenrechten als de aanslagen van moslims.
Ja, jij bent inderdaad ook een radicaal, hoewel jij dat zelf ws niet zo ziet en het hardnekkig zal ontkennen. Maar jij onderschrijft volledig de islam en de islamitische moraal, ergo: radicaal (en pervers, maar dat is mijn mening).quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Sjonge jonge zeg. Mijn ouders vertelden mij ook dat ik geen varkensvlees mocht eten of alcohol mocht drinken. Ben ik nu radicaal?²
Mijn ouders hebben me nooit iets 'opgedrongen', net zo min als dat ik mijn inmiddels volwassen kinderen nooit iets heb 'opgedrongen'.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Sjonge jonge zeg. Mijn ouders vertelden mij ook dat ik geen varkensvlees mocht eten of alcohol mocht drinken. Ben ik nu radicaal?²
nooitquote:Op maandag 21 augustus 2017 07:35 schreef MichaelScott het volgende:
Hoort gewoon bij hun cultuur, daar moet je respect voor hebben.
Geen intentie om aan te passen, door en door rot zulke families. Exporteren. Is niet wat, wordt niet wat.quote:Op maandag 21 augustus 2017 06:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar daar blijft het niet bij. In het verslag gaat het ook over "moordbedreigingen door een kind uitgesproken aan 'ongelovigen'" en "andere kinderen 'varkens' noemen en met de vinger aan de keel bewegingen maken". "Bij gesprekken met de ouders stelt men vast dat die hun kind steunen en ermee lachen", klinkt het.
Hij wil gewoon niet over het onderwerp praten, dus verbreedt hij de discussie met een typische "ja maar de christenen". Vaak gebruikt drogargument. Relativeert het probleem en derailt de discussie naar christenen, waar het onderwerp helemaal niet over ging. Veel mensen trappen hier met gemak in.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:11 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Dat is zwaar overdreven. Zo kan je alles wel wegrelativeren.
Motiveren deed ik verbaal, en zonder schelden, geloof me, het kan...quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die vuist in de face bedoel ik met gebalde hand aaien over het gezicht. Om je kind te motiveren. Een soort aai over de bol.²
Motiveren is het best zonder schelden. Kan ik je echt aanraden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Motiveren deed ik verbaal, en zonder schelden, geloof me, het kan...
Voor zover ik het kan inschatten ben jij een moslim met salafistische sympathieën, dat mag je wel radicaal noemen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Sjonge jonge zeg. Mijn ouders vertelden mij ook dat ik geen varkensvlees mocht eten of alcohol mocht drinken. Ben ik nu radicaal?
Ik relativeer niets weg.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:11 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Dat is zwaar overdreven. Zo kan je alles wel wegrelativeren.
Je gaf eerder iets aan en toen zaten we aan de 300. Wat brengt de islam in leuks? Waarom gaat het zo vaak mis bij moslims? Ik heb ooit een moslima moeten beschermen. Waarom maak ik dat niet mj bij bijv. Boeddhisten?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een euforisch geklets weer.²
Daar ben je geheel vrij in. Maar angst is een slechte raadgever kan ik je vertellen. Culturen kunnen makkelijk met elkaar en langs elkaar leven. Dat tonen we al 40 jaar aan.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:42 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
En flikker jij nou eens op... Ik ga niet met je in discussie.
Dat eerste is zeker zo. De werkelijkheid is ook dat de angst soms niet onterecht is.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar ben je geheel vrij in. Maar angst is een slechte raadgever kan ik je vertellen. Culturen kunnen makkelijk met elkaar en langs elkaar leven. Dat tonen we al 40 jaar aan.
De US heeft gewoon een enorme miscalculatie gemaakt met 9-11. Daar plukken we nu de zure vruchten van.
Weet je, ik ben volwassen en doe niets anders dan constateren.²
Vergrootglas effect, media, verkeerd benoemen van zaken, onterecht betitelen als islam/moslim. Zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je gaf eerder iets aan en toen zaten we aan de 300. Wat brengt de islam in leuks? Waarom gaat het zo vaak mis bij moslims? Ik heb ooit een moslima moeten beschermen. Waarom maak ik dat niet mj bij bijv. Boeddhisten?
Proporties groeien.....quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergrootglas effect, media, verkeerd benoemen van zaken, onterecht betitelen als islam/moslim. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Overigens ontken ik zeer zeker niet dat er ook problemen zijn, maar niet in de proporties als ons nu wordt verteld.²
Nee, als ze ouder worden ontploffen er bommen. We moeten dit dus snel aanpakken nu ze nog klein zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
We hebben die kleuters kei-hard nodig om de verzorgingsstaat betaalbaar te houden. Het is het een of het ander. En als ze ouder zijn valt het misschien allemaal nog mee.
Ik heb erg veel meegemaakt met moslims. Mijn mening is dan niet van belang? Die properties zijn er wel als in raar. Het geweld tegen elkaar. Dat de Agha Khan langs komt en zwaar beschermd moet worden. Dat een meisje wil trouwen met een niet mosilm en ik gevraagd word haar te beschermen. Ik ken het niet bij andere geloven.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergrootglas effect, media, verkeerd benoemen van zaken, onterecht betitelen als islam/moslim. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Overigens ontken ik zeer zeker niet dat er ook problemen zijn, maar niet in de proporties als ons nu wordt verteld.²
Deze meneer vergeet er nog even bij te vertellen dat de moslims zelf de grootste slachtoffers zijn van deze banale denkbeelden. Want onderling kunnen ze het blijkbaar ook niet eens worden dus slachten ze elkaar maar af als het enigszins mogelijk is - dat heet dan een afvalligequote:Op maandag 21 augustus 2017 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van wel.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik relativeer niets weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |