Haha, ik heb er vooral van genoten. En beseft dat dit toch echt betere koks zijn dan ik.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:03 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat een heerlijke recensie om te lezen en te zien!echt genoten!
En veel inspiratie opgedaan?
Ik vond het zoveel grote foto's en kon ze zelf niet ff verkleinen, maar zal er volgende keer rekening mee houden voor je.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:08 schreef RobinOok het volgende:
Wel superirriant, die spoilers. Waarom is dat?
Wat een toestand weer meid.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:08 schreef RobinOok het volgende:
Wel superirriant, die spoilers. Waarom is dat?
Niets zo irritant als in een restaurant zitten en denken: "Dit kan ik veel beter..." Dat overkomt je bij dit soort restaurants in ieder geval niet snelquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:10 schreef vinnypassy het volgende:
Haha, ik heb er vooral van genoten. En beseft dat dit toch echt betere koks zijn dan ik.Maar als ik binnenkort weer uitgebreid ga koken, ga ik hier zeker nog even aan terugdenken!
Ik zou de foto's graag zien, maar ik ga echt niet tig keer op een spoiler lopen klikken. Lezen met hindernissen.quote:
Laat gaan man. Gezeur. Kleine moeite om even op de spoiler te klikken en het klapt zo uit. Ik vind het niet irritant.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:10 schreef vinnypassy het volgende:
Haha, ik heb er vooral van genoten. En beseft dat dit toch echt betere koks zijn dan ik.Maar als ik binnenkort weer uitgebreid ga koken, ga ik hier zeker nog even aan terugdenken!
Ik vond het zoveel grote foto's en kon ze zelf niet ff verkleinen, maar zal er volgende keer rekening mee houden voor je.
1 keer dubbelklikken op een spoiler opent alle spoilers van die pagina.quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:53 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik zou de foto's graag zien, maar ik ga echt niet tig keer op een spoiler lopen klikken. Lezen met hindernissen.
En zo'n verslag lezen zonder foto's slaat ook nergens op. Zou iemand dat doen?
Thank you!quote:Op woensdag 27 september 2017 09:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
1 keer dubbelklikken op een spoiler opent alle spoilers van die pagina.
Echt een heel leuk verslag, en dit plaatje zou ook niet misstaan in dit topicquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:24 schreef vinnypassy het volgende:
Waar en wanneer: Om een kleinigheidje te vieren, heeft mijn vriendin me afgelopen vrijdag mee uit eten genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lachen joh. Je poging tot humor gisteren met die rolo was ook al zo hilarisch.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:57 schreef fukforce het volgende:
Vandaag ff gek gedaan en een saucijzenbroodje + een mars gekocht bij de Kiosk ik moest zeker wel 5 minuten wachten in de rij maar het was het dubbel en dwars waard!!
[ afbeelding ]
Dat is niet zo mevrouw Ook. Ik ben een purist op kookgebied. Zeer goed eten. Niet "veul" perse. Maar goed. Niet decadent. En dat vind ik dit soort flauwekul in ruime mate. Over the top. Maakt niet uit of het een toetje is.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:16 schreef RobinOok het volgende:
Dat is een toetje! Toetjes kunnen nooit over the top zijn. En deze komt niet eens in de buurt van over the top. Je bent gewoon een ouwe Calvinist jij. Scheer je weg. We weten ondertussen wel dat jij geen geld uit wilt geven aan bijzonder eten. Alleen aan veul eten.
Je hebt daar ook gegeten en weet dus hoe hoogstaand en lekker dat dessert was? Althans dat neem ik aan als je dat commentaar erover schrijft?quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:11 schreef Bart2002 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG!! Een piepklein kabouterdorpje waar men zich moedig handhaafde tegen de buitennatuurlijke onderdrukkers. Ook zo een parmantig groen vlaggetje ook nog op sommige huisjes.
Dus: ja leuk. Maar ook wel triest. Het gaat om voedsel enzo. Maar dit is geen voedsel zoals wij dat kennen. Het is flauwekul. Het is zonde van de tijd en van het geld. Het is zwaar doorgeslagen m.i. De decadentie ten top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |