Oh ik heb geen plannen en die FokForumCoin is niet van mij in elk geval haha, ik zag hem toevallig staanquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat ga je doen met die FokForumCoin ICO?
DNT HODL!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:31 schreef chantalxx het volgende:
Dnt weer verkocht, toch een winstje gepakt Die weer aan mijn bitcoin toevoeg. Komende dag even icn tron en mco in de gaten houden als ze gereleased worden
op binance.
nou nouquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:26 schreef Frans449 het volgende:
Schijnt dat Russische Burgerking een coin uitbrengt op het Wavesplatform?????
Dat laatste. Zorg dat je ETH van een adres komen waar je zelf de private key van hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:34 schreef SMS303 het volgende:
Ik twijfel om mee te doen met de ICO van https://betnetwork.online/ICO/
Maar heb geen ETH wallet. Kan ik de ETH vanuit mn WavesLite wallet versturen of moet dat toch echt uit een ETH wallet gebeuren?
ff serieus wanneer gaat waves moonen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:26 schreef Frans449 het volgende:
Thanks voor je reply!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat laatste. Zorg dat je ETH van een adres komen waar je zelf de private key van hebt.
November / December volgens mijn glazen bol.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ff serieus wanneer gaat waves moonen?
Je kan natuurlijk altijd je gewenste coin weer krijgen door je btc om te ruilen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:08 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Thanks voor je reply!
Verder heb ik een vraag over daytraden...
Kan je de meeste "winst" in de wisselende koersen pakken van bijvoorbeeld BCC en/of DASH?
2 december.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ff serieus wanneer gaat waves moonen?
Maar is het verstandig om in 1 van die 2 te gaan? Dat bedoelde ik eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd je gewenste coin weer krijgen door je btc om te ruilen..
Als we dat zouden kunnen zeggen waren we allemaal al lang stinkend rijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:14 schreef SMS303 het volgende:
Maar is het verstandig om in 1 van die 2 te gaan? Dat bedoelde ik eigenlijk...
BCC is over de 0,22BTC geweest. Laatste 24u op z'n laagst 0,145BTC en staat nu weer 0,17BTC
https://coinidol.com/burg(...)-own-cryptocurrency/quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:26 schreef Frans449 het volgende:
hehehe die hadden ze vroeger wel bij Burger King... voor elke Whopper 1 knipje en bij een volle kaart een gratis Whopperquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:17 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
https://coinidol.com/burg(...)-own-cryptocurrency/
Verkapte spaarkaart
Kan je ico's wel betalen met btc of Eth vanuit jaxx wallet of is dat ook niet mogelijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat laatste. Zorg dat je ETH van een adres komen waar je zelf de private key van hebt.
Gewoon even je bittrex btc adres invullen op blockchain.info en kijken of de transactie al verstuurd is. Vaak duurt het even voordat bittrex de transactie weergeeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben nu een hoeveelheid crypto aan het cashen vanuit Bittrex naar Bitonic. Of tenminste, dat probeer ik. De transactie is geannuleerd vanwege het te laat arriveren van de zending.
OK, volgens Bitonic is de zending inmiddels geretourneerd naar het adres op Bittrex. Ik zie op de site echter nog niets verschijnen, zélfs geen 'pending deposits'. Kwestie van geduld of stront aan de knikker?
Al gedaan. De melding is: onbevestigde transactie. Het is inmiddels 20 minuten geleden sinds de transactie geannuleerd werd. Heb dit nog niet eerder gehad en vrees een beetje dat de boel permanent in een soort digitaal niemandsland 'gevangen' zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:07 schreef smiths het volgende:
[..]
Gewoon even je bittrex btc adres invullen op blockchain.info en kijken of de transactie al verstuurd is. Vaak duurt het even voordat bittrex de transactie weergeeft.
De transactie is dus wel te zien op de blockchain, over het algemeen stuurt bitonic genoeg fee mee, dus de bevestigingen zullen vanzelf komen. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. (Heb hetzelfde verhaal ook een paar keer meegemaakt, transacties die niet op tijd binnenkwamen en teruggestuurd werden, duurt even)quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Al gedaan. De melding is: onbevestigde transactie. Het is inmiddels 20 minuten geleden sinds de transactie geannuleerd werd. Heb dit nog niet eerder gehad en vrees een beetje dat de boel permanent in een soort digitaal niemandsland 'gevangen' zit.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben nu een hoeveelheid crypto aan het cashen vanuit Bittrex naar Bitonic. Of tenminste, dat probeer ik. De transactie is geannuleerd vanwege het te laat arriveren van de zending.
OK, volgens Bitonic is de zending inmiddels geretourneerd naar het adres op Bittrex. Ik zie op de site echter nog niets verschijnen, zélfs geen 'pending deposits'. Kwestie van geduld of stront aan de knikker?
Euhm nee. Ik zou even contact opnemen met Bittrex. Ik denk niet dat Bitonic je depositadres bij Bittrex kan gokken. Dat is volgens mij namelijk niet hetzelfde als het adres dat Bittrex gebruikt om van te withdrawen. Zie hier één van de redenen waarom je dit soort dingen beter vanuit je eigen wallet kan doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:07 schreef smiths het volgende:
[..]
Gewoon even je bittrex btc adres invullen op blockchain.info en kijken of de transactie al verstuurd is. Vaak duurt het even voordat bittrex de transactie weergeeft.
Op Bitonic kon er wel een retouradres worden ingevuld (in mijn geval dat van Bittrex) waarbij de zending in geval van een mislukte transactie wordt teruggestuurd. Enkele dagen geleden gebeurde ook zoiets en na circa 10 minuten verscheen mijn verzonden BTC weer op Bittrex. Nu duurt het echter langer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Euhm nee. Ik zou even contact opnemen met Bittrex. Ik denk niet dat Bitonic je depositadres bij Bittrex kan gokken. Dat is volgens mij namelijk niet hetzelfde als het adres dat Bittrex gebruikt om van te withdrawen. Zie hier één van de redenen waarom je dit soort dingen beter vanuit je eigen wallet kan doen.
Ah okay, helder. Ik gebruik Bitonic al heel lang niet meer maar als het zo werkt dan is dat wel netjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:17 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Op Bitonic kon er wel een retouradres worden ingevuld (in mijn geval dat van Bittrex) waarbij de zending in geval van een mislukte transactie wordt teruggestuurd. Enkele dagen geleden gebeurde ook zoiets en na circa 10 minuten verscheen mijn verzonden BTC weer op Bittrex. Nu duurt het echter langer.
Duurde bij mij wel eens een paar uur. Geduld dus. En niet vanaf bittrex versturen, dan heb je dit gedoe ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:17 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Op Bitonic kon er wel een retouradres worden ingevuld (in mijn geval dat van Bittrex) waarbij de zending in geval van een mislukte transactie wordt teruggestuurd. Enkele dagen geleden gebeurde ook zoiets en na circa 10 minuten verscheen mijn verzonden BTC weer op Bittrex. Nu duurt het echter langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |