Deventer is een mooie stad om te wonen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik ben sowieso geen fan van de Randstad dus dat maakt niet uit.
Daar woont letterlijk alleen maar tuig.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Deventer is een mooie stad om te wonen.
Ik zie het allemaal wel. Inso en ik zijn eerst nog aan het uitvogelen hoe je het makkelijkste in de ziektewet komt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een andere optie zou zijn jezelf 200+kg eten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel. Inso en ik zijn eerst nog aan het uitvogelen hoe je het makkelijkste in de ziektewet komt.
Zorg zelf eens voor die file op de A4.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel. Inso en ik zijn eerst nog aan het uitvogelen hoe je het makkelijkste in de ziektewet komt.
Oh, oh, oh. En dan heb je tegenwoordig ook nog de A10 west die volledig afgesloten isquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zorg zelf eens voor die file op de A4.
Psychische klachten fakenquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grootste boekenmarkt van Europaquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi he.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, oh, oh. En dan heb je tegenwoordig ook nog de A10 west die volledig afgesloten is
En figuurlijk, buiten de letterlijke hoeveelheid boeken ?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar woont letterlijk alleen maar tuig.
Eerst een nieuwe baan dan. Ik denk dat ik deze werkgever niet kan overtuigen labiel en stressgevoelig te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Psychische klachten faken
Kan makkelijk
Maatje van mij wilde graag legaal ritalin, op zijn zestiende kreeg hij al verklaring dat hij ADD had. Strippen verkopen bij het leven
Streetwise, toen al.
Deventer staat alom bekend als het afvoerputje van die regio. Het plebs verhuist allemaal naar Apeldoorn. Wel een mooie stad inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En figuurlijk, buiten de letterlijke hoeveelheid boeken ?
Burn out en depressie kan iedereen krijgen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst een nieuwe baan dan. Ik denk dat ik deze werkgever niet kan overtuigen labiel en stressgevoelig te zijn.
Vergeet de aanleg van de Rotterdamse baan niet. Gaat ook voor bijna 3 jaar dikke ellende zorgen op de a13/a4quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de a9 is ook al maanden grotendeels afgesloten. Echt...
Maar goed, genoeg geklaagd.
Omgeving Apeldoorn ben ik wel fan van als ik er werk. Gewoon midden in de veluwe met natuur en al.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Deventer staat alom bekend als het afvoerputje van die regio. Het plebs verhuist allemaal naar Apeldoorn. Wel een mooie stad inderdaad.
MOOOOHHHHHHHHH, PLUKKIE AL?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:34 schreef Caland het volgende:
Sowieso als je geen fan bent van de 'drukte' van de randstad heb je in de buurt ook niet echt alternatieven. Westlanders zijn echt by far het kutste volk van Nederland.
Dat is één ding wat zeker is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:34 schreef Caland het volgende:
Sowieso als je geen fan bent van de 'drukte' van de randstad heb je in de buurt ook niet echt alternatieven. Westlanders zijn echt by far het kutste volk van Nederland.
beetje veel gereformeerdenquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omgeving Apeldoorn ben ik wel fan van als ik er werk. Gewoon midden in de veluwe met natuur en al.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |