Jij bent echt een idioot.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:18 schreef Nober het volgende:
Beetje veel aandacht voor terroristisch geweld?
Voor de rest is het niet veel meer of wat?quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:22 schreef skysherrif het volgende:
Arme messi, moet het in zn eentje gaan klaren.
Niet voor wat messi gewend is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de rest is het niet veel meer of wat?
barcelonoquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
wtf??????
wat voor shirt heeft barcelono nu weer aan....
what the hell is dat
Erg lelijk inddquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
wtf??????
wat voor shirt heeft barcelono nu weer aan....
what the hell is dat
calsicoquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
sierd gaat het nog even over calsico hebben die een week geleden gespeeld is
Geen idee hoe goed de kijkcijfers daarvan warenquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:02 schreef Dos37 het volgende:
Is de Bodega el Sierd trouwens ter ziele?
er zaten meer mensen in het restaurant dan dat er keken volgens mij, maar ik vond het wel eens leuk om te kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed de kijkcijfers daarvan waren
Ik keek er soms ook naar, maar eigenlijk was het ook weer niet heel boeiend.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
er zaten meer mensen in het restaurant dan dat er keken volgens mij, maar ik vond het wel eens leuk om te kijken
word.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:08 schreef hhh38 het volgende:
Dat gefap op INTENSITEIT, SNELHEID, DUELS van Chelsea-Spurs bij Ziggy is ook vermoeiend. Als je Europees zo speelt wordt je gewoon weer uitgeschakeld door teams die veel stabieler zijn, zowel aan de bal als verdedigend
word jequote:Op zondag 20 augustus 2017 21:08 schreef hhh38 het volgende:
Dat gefap op INTENSITEIT, SNELHEID, DUELS van Chelsea-Spurs bij Ziggy is ook vermoeiend. Als je Europees zo speelt word je gewoon weer uitgeschakeld door teams die veel stabieler zijn, zowel aan de bal als verdedigend
Nee hoor. GGMM en ik zijn zo vrij elkaar middels DM op de hoogte te stellen van grammaticale blunders.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nu echt alleen topics af om mensen te wijzen op hun spelfouten?
Jullie hebben echt een hobby nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. GGMM en ik zijn zo vrij elkaar middels DM op de hoogte te stellen van grammaticale blunders.![]()
Deze 'tip' kreeg hij van mij
quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. GGMM en ik zijn zo vrij elkaar middels DM op de hoogte te stellen van grammaticale blunders.![]()
Wat denk je dat mijn hobby is met zo'n 18 posts per dag?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een hobby nodig.
Linkdump. Zullen we even ontopic blijven? Anders ben ik genoodzaakt een TR te plaatsen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Wat is er mis met VBL? #1
VBL / Wat is er mis met VBL? #2
DM openbaar maken, gerapporteerd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ontopic aub maatquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
DM openbaar maken, gerapporteerd.
Wat is er mis mee? Ik vind het wel geinig om te zienquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:53 schreef Brammess het volgende:
De intel experience is de grootste farce ooit op nederlandse schermen vertoond.
Oh, nu wordt iemands snelheid vertoond. Ik ga dit seizoen geen La Liga kijken
Laat ik het zo stellen, als ik het uit kon zetten zou het geen eens een keuze zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik vind het wel geinig om te zien
sierd zegt het ook minder tikkie takkaquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt tijd dat Pep Guardiola terug gehaald gaat worden naar Barcelona om het barcelona spel weer terug te krijgen
Dit heeft niets mer meer tikkie takkie voetbal te maken...
Die mogelijkheid komt er vast wel ooit.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als ik het uit kon zetten zou het geen eens een keuze zijn.
Jezelf quotenquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sierd zegt het ook minder tikkie takka
ik vond het wel grappig dat sierd iets zegt wat ik vijf minuten daarvoor post...quote:
Niet mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tiki taka is zinloze passing, leidt nergens toe. Pep houdt er niet van als mensen het peak Barça zo omschrijven.
Als mensen dat zeiden bedoelden ze het tiki taka in voorwaartse richting. Niemand hield van dat doelloze rondtikken achterin van Spanje en uiteindelijk ook Barcaquote:Op zondag 20 augustus 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tiki taka is zinloze passing, leidt nergens toe. Pep houdt er niet van als mensen het peak Barça zo omschrijven.
Alba, Busquets, Roberto, Deulofeu, Messi. Wat nu?quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Met dit team ga je dus geen tikkie takkie voetbal spelen
als je tikkie takkie wil spelen moet je gewoon minimaal 5 spelers uit de eigen barcelona school opstellen..
maar ook hier heeft de koopwoede toegeslagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |