Waar heb ik dit gezegd?quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man leeft een beetje in zijn eigen droomwereld dat je met 11 lichtvoetige dwergen potten gaat breken
Cerny niet kennenquote:Op zondag 20 augustus 2017 18:36 schreef Caland het volgende:
Zelfs een of andere nobody kreeg vandaag de voorkeur boven Neres
Ben je nu verbaasd dat Cerny bezoek krijgt? Een echte fokker.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat is die gozer die thuis werd opgezocht toch
quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je nu verbaasd dat Cerny bezoek krijgt? Een echte fokker.
Ja door van die enorme tokkiesquote:Op zondag 20 augustus 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat is die gozer die thuis werd opgezocht toch
Toch frappant dat supertalent Neres blijkbaar niet eens meer de voorkeur krijgt boven iemand die eigenlijk alweer afgeschreven wasquote:Op zondag 20 augustus 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja door van die enorme tokkies
Keizer die voert elke wedstrijd wel wissels door in de opstelling, dus daar zou ik niet al te veel op afgaan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch frappant dat supertalent Neres blijkbaar niet eens meer de voorkeur krijgt boven iemand die eigenlijk alweer afgeschreven was
Onder Bosz speelde hij ook nooitquote:Op zondag 20 augustus 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keizer die voert elke wedstrijd wel wissels door in de opstelling, dus daar zou ik niet al te veel op afgaan.
Bedankt voor de creditsquote:
ADO heeft nog niet eens gescoord zie ikquote:
Ajax is ook de beste tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de pijnbank door ons aller Ajax, jawel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |