Stijn Vreven spaart indianenspulletjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
Stijn Vreven wisselt bij een corner tegen en daar valt een doelpunt uit. Regel 1: wissel nooit bij een corner.
Jammer dat het topic dicht isquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn Vreven spaart indianenspulletjes
Als je daar meer over wil lezen, klik dan snel hier: / Stijn Vreven
Klopt. Sowieso jammer dat IND dicht is.quote:
Kwam ik tegen:quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso jammer dat IND dicht is.
Misschien kan Tagliano achter even een verzoek neerleggen om dit fantastische topic van IND naar VBL te verplaatsen.
Zo krijgt het toch wat droevigs.quote:Geen indiaan
Anderhalf jaar geleden zocht FOX Sports hem op in zijn woning. Niet in Amerika, maar in België. Hélène Hendriks en Stijn Vreven zitten naast elkaar op de rugleuning van een tuinset, omringd door een keurig aangeharkt tuintje met versgesnoeid gras. Geen tipi, geen wigwam. Tussen het gesprek door klinkt soms het schelle geblaf van een hond. En wat voor een. Stijn Vreven heeft geen pitbull of rottweiler, maar een maltezer. Zijn manen zijn verdwenen. Hij zegt dingen als 'je moet passie kanaliseren'. Stijn Vreven is geen indiaan geworden, maar voetbaltrainer. In het jaar na het bezoek van FOX werd Stijn Vreven vier keer naar de tribune gestuurd. Hij is nu vaker geschorst als trainer dan als speler.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)an-zonder-vredespijp
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwam ik tegen:
[..]
Zo krijgt het toch wat droevigs.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwam ik tegen:
[..]
Zo krijgt het toch wat droevigs.
ik werd hierdoor weer herinnerd aan onze vorige Ajax negatieveling HeatWave. hij post nu alleen nog maar in R&P SC. Ook niet goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn Vreven spaart indianenspulletjes
Als je daar meer over wil lezen, klik dan snel hier: / Stijn Vreven
Ik zag een vroege goal dus ik pak em ff meequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd spektakel in de Eredivisie
Anders is er altijd nog Barcelona of United om te glurenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag een vroege goal dus ik pak em ff mee
Toch apart, dat rechtsbackje doet het best aardigquote:
Zoveel slordigheidjes en een 6 die daar invalt en niet goed positie kan kiezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Had Vitesse hoger ingeschat dan wat ik nou zie
Hebben ze de bal langer dan 10 seconden? Balverliesquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoveel slordigheidjes en een 6 die daar invalt en niet goed positie kan kiezen
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter wint Vitesse gewoon.
Ik kijk dan gewoon nog ADO tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:52 schreef Tagliano het volgende:
Straks dus gewoon Heracles-Excelsior
Rare programmering weer
Die ga ik ook lekker aanslingeren, ben wel benieuwd naar Heerenveen ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk dan gewoon nog ADO tegen Heerenveen.
Nou ja, Fraser staat erbij en reageert niet eens joh. Appelleer dan ook eens. Schrijf je appelleer zo? GGMM gaat me hier antwoord op gevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:59 schreef Tagliano het volgende:
Wat treurig dat van Van Overeem
Al vindt Van den Brom dat allemaal wel leuk geloof ik
Fräser is er zelf ook niet vies van natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, Fraser staat erbij en reageert niet eens joh. Appelleer dan ook eens. Schrijf je appelleer zo? GGMM gaat me hier antwoord op geven
Kan Weghorst nog opgeroepen worden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:02 schreef Tagliano het volgende:
Van Persie geblesseerd geraakt overigens
Dat kanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kan Weghorst nog opgeroepen worden?
Lijkt me niet zo verstandigquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan
Jij kan ook opgeroepen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |