Daarom. Hoop wel dat Schuurs ver gaat komen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bob VankanDat was een FM-heldje altijd, standaardaankoopje wel.
Maarja kan altijd als je blessures oploopt, of dat je het in de jeugd vooral won omdat je fysiek beter was maar dat later blijkt dat je voetballende kwaliteiten toch tegenvallen.
Ach, ik moet ergens mijn schadenfreude vandaan halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof jij geen IJsselderby wil spelen, dat geeft een seizoen toch meer kleur.
Dan moet hij niet naar Liverpool gaan, al zou ik het qua financiën wel begrijpen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Daarom. Hoop wel dat Schuurs ver gaat komen natuurlijk
Ja dat is ook wel wat. Vorig seizoen was helemaal lekker. Twee keer van ze winnen en ze zien degraderen. Dikke prima.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het wel komisch als ze zo heen en weer stuiteren. Elk jaar wat te lachen
Denk dat hij wel verstandig genoeg is om dat niet te doen. Mrja wie weetquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij niet naar Liverpool gaan, al zou ik het qua financiën wel begrijpen.
Ik kijk meer naar welke clubs nog wat leven voor de uitstraling van de Eredivisie in zijn geheelquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ach, ik moet ergens mijn schadenfreude vandaan halen.
Hij kan beter gewoon naar Ajax komen, en nog een jaar verhuurd worden aan Fortuna. Ajax laat toch volgend jaar wel na een verdediger te kopen dus er komt dan wel een plekje vrij geheel toevallig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk dat hij wel verstandig genoeg is om dat niet te doen. Mrja wie weet
Die 1-3 van Van Polen was een zeldzaam lichtpuntje in verder een matig jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel wat. Vorig seizoen was helemaal lekker. Twee keer van ze winnen en ze zien degraderen. Dikke prima.
Kan je hem net zo goed in Jong Ajax stallen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan beter gewoon naar Ajax komen, en nog een jaar verhuurd worden aan Fortuna. Ajax laat toch volgend jaar wel na een verdediger te kopen dus er komt dan wel een plekje vrij geheel toevallig.
Eigenlijk wel, maar Ajax had het idee om hem eerst nog bij Fortuna te laten (zeker om de prijs te drukken genot)quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je hem net zo goed in Jong Ajax stallen natuurlijk
Ah oke, ik heb het gerucht niet gelezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar Ajax had het idee om hem eerst nog bij Fortuna te laten (zeker om de prijs te drukken genot)
Las dat Excelsior hem weer wil hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
De Wijs schijnt ook weer verhuurd te worden toch?
Ajax moet dat soort talentjes altijd oppikkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb het gerucht niet gelezen
Dan hebben zij het wel heel erg dunbezet achterin.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Las dat Excelsior hem weer wil hebben.
Die kerel gaat toch nooit goed genoeg worden voor eerste van PSV
Niet zoveel gezien maar de paar keer dat ik hem zag viel hij me bij Excelsior al niet meequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Las dat Excelsior hem weer wil hebben.
Die kerel gaat toch nooit goed genoeg worden voor eerste van PSV
Weet ook niet of PSV hem weg wil doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hebben zij het wel heel erg dunbezet achterin.
Als die Arias ook nog verkopen ai ai aiquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Weet ook niet of PSV hem weg wil doen
Hieropanquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
De Wijs schijnt ook weer verhuurd te worden toch?
Nee joh, daar is het nog veel te vroeg voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die Arias ook nog verkopen ai ai ai
Zet jij je stoeltje maar op de Coolsingel
Follow the Liederquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Koert ook weer op dreef, prima showtje
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/joerieth/status/901149466442575872
[ afbeelding ]
Of Keizerquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:10 schreef Dos37 het volgende:
Die Pastoor wordt het eerste slachtoffer deze competitie dat kan niet missen
Er is nog een opa met hoopquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen al een jaar behalve Pastoor.
Waarom zou je als Lamprou een contract tekenen bij Ajax als je én Van Leer én Onana voor je hebtquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:10 schreef Dos37 het volgende:
Die Pastoor wordt het eerste slachtoffer deze competitie dat kan niet missen
Die winnen wel van Twente.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:09 schreef Tchock het volgende:
Sparta gaat het echt heel erg zwaar krijgen dit seizoen.
Wie niet hequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die winnen wel van Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |